Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00056786/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów (odpadów budowlanych, wielkogabarytowych, odzieży i tekstyliów) zebranych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dukli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11
1.5.2.) Miejscowość: Dukla
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab620d8d-4c84-4db9-9c71-f788cb9c5e681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów (odpadów budowlanych, wielkogabarytowych, odzieży i tekstyliów) zebranych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dukli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab620d8d-4c84-4db9-9c71-f788cb9c5e68
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037843/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów (odpadów budowalnych, wielkogabarytowych, odzieży i tekstyliów) zebranych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dukli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056786
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 237860,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielogabarytowych (20 03 07) zebranych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dukli4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 170340,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Odbiór, transport i zagospodarowanie odzieży i tekstyliów (20 01 10, 20 01 11) zebranych w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dukli4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 22400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 (17 09 04)4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 45120,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183967,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183967,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183967,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transprzęt sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6871964974
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPRZĘT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPRZĘT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183967,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-12 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24192,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24192,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24192,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transprzęt sp. z o.o. sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6871964974
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPRZĘT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPRZĘT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24192,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-12 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48729,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48729,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48729,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transprzęt sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6871964974
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPRZĘT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPRZĘT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48729,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-12 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Młynary oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK-u"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 170904
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino.
- Świadczenie usług odbioru i utylizacji odpadów medycznych
- Kompleksowa usługa odbioru oraz unieszkodliwienie lub zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne ze wszystkich jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie.
- ODBIÓR ODPADÓW (GRUZ) Z NIERUCHOMOSCI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.