eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Poprawa infrastruktury drogowej w Konstantynowie Łódzkim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej w Konstantynowie Łódzkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zgierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 211 11 73, 42 211 19 03

1.5.8.) Numer faksu: 42 233 80 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-konstantynow-lodzki

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/702985

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej w Konstantynowie Łódzkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea50840b-778e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021638/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Poprawa infrastruktury drogowej w Konstantynowie Łódzkim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022.ŁP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa infrastruktury drogowej w Konstantynowie Łódzkim”.
2. Przedmiotem zadania inwestycyjnego są roboty budowlane w zakresie nawierzchni dróg gminnych i dróg wewnętrznych. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje następujące zadania:
2.1. Roboty budowlane w zakresie remontu nawierzchni ulicy Bocznej w Konstantynowie Łódzkim od km 0+000 (PT) do km 0+729,70 (do granica miasta), na działce o nr ewidencyjnym 91/2, obręb K-17, gmina Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki.
W ramach remontu przewiduje się wykonanie między innymi następujących prac:
- rozbiórkę nawierzchni,
- roboty ziemne,
- wykonanie koryta pod poszczególne elementy zagospodarowania pasa drogowego,
- wbudowanie konstrukcji nawierzchni jezdni ulicy,
- wbudowanie konstrukcji nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
2.2. Roboty budowlane w zakresie remontu nawierzchni ulicy Pawlikowskiej – Jasnorzewskiej w Konstantynowie Łódzkim od km 0+000 (PT) do km 0+405 (KT), na działkach o nr ewidencyjnych 315/3, 399/1, 550/5, 442, 433, 457/2, 489, obręb K-12, gmina Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki.
W ramach remontu przewiduje się wykonanie między innymi następujących prac:
- rozbiórkę nawierzchni,
- roboty ziemne,
- wykonanie koryta pod poszczególne elementy zagospodarowania pasa drogowego,
- wbudowanie konstrukcji nawierzchni jezdni ulicy,
- wbudowanie konstrukcji nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej,
- wbudowanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
2.3. Roboty budowlane w zakresie budowy ulicy Kosynierów w Konstantynowie Łódzkim na odcinku nr 1 od km 0+000 (PT) do km 0+379 (KT) bez skrzyżowań z ulicą Górną w PT i skrzyżowania z ulicą Legionów w KT i na odcinku nr 2 – droga wewnętrzna bez nazwy o długości 75 m bez skrzyżowania z ulicą Legionów, budowy odcinka odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej kd 300 mm w oparciu o istniejący kanał kd 300 oraz budowy kanału technologicznego KTu1, na działkach o nr ewidencyjnych 266/8, 264/2, 262/5, 260/3, 425/17, 425/7, 265/4, 263/6, 261/3, 259/5, 258, 257, 256/8, obręb K-11, gmina Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki.
W ramach budowy przewiduje się wykonanie między innymi następujących prac:
- zdjęcie wierzchniej warstwy z kruszywa na głębokość do 10 cm z przeznaczeniem do odzysku,
- roboty ziemne,
- budowę trzech odcinków kanalizacji deszczowej kd 300 mm w ul. Kosynierów w pasie drogowym na odcinku, gdzie kanał nie występuje, z włączeniem się do istniejącej studni kd w ulicy Legionów,
- budowę kanału technologicznego KTu1,
- wykonanie koryta pod poszczególne elementy zagospodarowania pasa drogowego,
- wbudowanie konstrukcji nawierzchni jezdni ulicy Kosynierów z betonowej kostki brukowej,
- wbudowanie konstrukcji nawierzchni zjazdów i chodników z betonowej kostki brukowej,
- wbudowanie nawierzchni zatok parkingowych z betonowej kostki brukowej,
- budowę wyniesionych przejść dla pieszych o podwyższonym standardzie bezpieczeństwa,
- odtworzenie istniejących zieleńców poprzez humusowanie z obsianiem,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Po wybudowaniu odcinek nr 2 zostanie zaliczony do odpowiedniej kategorii dróg publicznych w trybie określonym przepisami Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1693 z późn. zm.).
2.4. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy ulicy Bema w Konstantynowie Łódzkim, na działkach o nr ewidencyjnych 25, 26/11, 290/1, 24/18, obręb K-12, gmina Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki.
Wykonawca wykona na rzecz Zamawiającego w formule zaprojektuj i wybuduj:
2.4.1. dokumentację projektową, wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na wykonanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami (decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) / decyzji o pozwoleniu na budowę / względnie zgłoszenia robót), a także wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania, dokumentację powykonawczą (oznaczoną w dalszej części również jako dokumentacja projektowa) oraz pełnić będzie nadzór autorski w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),
2.4.2. roboty budowlane związane z budową ulicy Bema w Konstantynowie Łódzkim na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2, znajduje się w Załączniku nr 9 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
3.1. dokumentacje projektowe dla zadań określonych w pkt 2.1-2.3, w tym:
- projekty budowlane,
- projekty techniczne,
- projekty zagospodarowania terenu,
3.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla zadań określonych w pkt 2.1-2.3,
3.3. przedmiary robót dla zadań określonych w pkt 2.1-2.3 (z zastrzeżeniem pkt 4-5),
3.4. Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) dla zadania określonego w pkt. 2.4.
4. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtu, który stanowi ekwiwalent świadczenia Wykonawcy opisanego w dokumentacji projektowej wskazanej w pkt 3.1 lub w PFU wskazanym w pkt 3.4 oraz w STWiORB.
5. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, co oznacza, że w przypadku, gdy dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres został ujęty w dokumentacji projektowej lub w STWIORB – Wykonawca zobowiązuje się wykonać wskazany tam rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zgodnie z dokumentacją projektową lub STWIORB w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, nawet jeżeli dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres nie został ujęty w przedmiarze robót.
6. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową/PFU, STWiORB oraz obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
7. Prace związane z infrastrukturą wodno-kanalizacyjną należy wykonać zgodnie z zapisami stanowiącymi Załącznik nr 10 do SWZ i zgłosić do odbioru przez Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Sp. z o.o.
8. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej/PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową/PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej/PFU lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej/PFU. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej/PFU etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej/PFU wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10937270,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17993670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10937270,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁODAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7311006586

7.3.3) Ulica: Porszewice 31

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom następujące części zamówienia:
- opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy ulicy Bema w Konstantynowie Łódzkim, w tym nadzór autorski, przewidywana wartość 141 450,00 zł brutto;
- budowa kanalizacji deszczowej w ul. Kosynierów w Konstantynowie Łódzkim, przewidywana wartość 897 973,80 zł brutto;
- budowa kanalizacji deszczowej w ul. Bema w Konstantynowie Łódzkim, przewidywana wartość 910 581,23 zł brutto;
- budowa kanału technologicznego w ul. Kosynierów w Konstantynowie Łódzkim, przewidywana wartość 173 368,50 zł brutto.
Na etapie składania ofert firmy podwykonawców nie były jeszcze znane.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10937270,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.