eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Wykonanie wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów przy ul. Budowlanej 1



Ogłoszenie z dnia 2021-07-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109018 z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów przy ul. Budowlanej 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511008463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Budowlana 1

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897525660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komunalnik@e-ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnikketrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.komunalnikketrzyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów przy ul. Budowlanej 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41cc0c7e-d4db-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projektu „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kętrzynie w ramach osi Priorytetowej 5 – „Środowisko Przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów”, Działania 5.1- „Gospodarka Odpadowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów przy ulicy Budowlanej 1 w Kętrzynie w zakres , którego wchodzi:
1) Dostawa i montaż wszystkich urządzeń i instalacji niezbędnych do prawidłowej pracy wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania odpadów przy ul. Budowlanej 1 w Kętrzynie,
2) Rozruch i uruchomienie wykonanej instalacji,
3) Przeszkolenie załogi Zamawiającego,
4) Świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego i awaryjnego.
5) Szczegółowe wytyczne zamówienia zawiera opis przedmiotu (OPZ) zamówienia stanowiący Załącznik do SWZ
6) Wizyjny system kontroli winien spełniać wymagania dotyczące monitoringu wizyjnego wynikające z przepisów art. 25 ust. 6a-6c ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779, 784.).
7) Wizyjny system kontroli winien spełniać wymagania dotyczące monitoringu wizyjnego wynikające z przepisów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019 roku w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów (Dz. U. 2019 poz. 1755)
2. Parametry techniczne zastosowanych urządzeń, sprzętu i okablowania winny być zgodne z normą PN-EN 62616-4:2015-06:, Systemy dozoru wizyjnego stosowane w zabezpieczeniach – część 4.Wytyczne stosowane lub normy, którą przedmiotowa norma zostanie zastąpiona.
3. Zamawiający poleca aby Wykonawca w celu prawidłowego oszacowania przedmiotu zamówienia dokonał wizji lokalnej na obiekcie tj. baza PGK „Komunalnik” Sp. z o.o. ul. Budowlana 1 w Kętrzynie.
4. Okres gwarancji za wady na zrealizowany przedmiot umowy wynosi 3 lata, liczonej od dnia odbioru końcowego.
5. Okres rękojmi na zrealizowany przedmiot umowy wynosi 2 lata, liczonej od dnia odbioru końcowego.
6. Dostarczane urządzenia wchodzące w skład monitoringu musza być fabrycznie nowe i muszą spełniać minimalne wymagania/ parametry określone w OPZ.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, oraz opis przedmiotu zamówienia na wykonanie monitoringu znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie lub szczegółowe procesy , które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę , Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (,,lub równoważne" ). Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia nie znalazł żadnych znaków towarowych, patentów czy pochodzenia , lub szczegółowych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę . Jeżeli jednak Wykonawca stwierdził/ zauważył, analizując opis przedmiotu zamówienia, że znajdują się takie przypadki lub pośrednio wskazujące na jeden konkretny produkt, prosi się Wykonawcę , aby zasygnalizował Zmawiającemu w formie zapytania wskazując takie produkty. Wówczas jako wyjaśnienie/zmiana treści zapytania, Zamawiający dokona poprawy opisu przedmiotu zamówienia i sprecyzuje, jakie cechy zamawianego produktu mają dla niego walor równoważny, które będą brane pod uwag przy ocenie.
9. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
10. Oferowanie rozwiązania równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno - eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego.
11. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy w składanej ofercie.
12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać
w ofercie , że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ i OPZ. Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie poprzez podanie szczegółowych parametrów zaproponowanych materiat6w urządzeń oraz udowodnienie okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8.


13. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
14. Zamawiający we własnym zakresie i na własny koszt przeprowadzi roboty ziemne polegające na wykonaniu wykopów pod rozprowadzenie niezbędnych instalacji do systemu kamer monitoringu oraz zamontuje dodatkowe słupy dostarczone przez wykonawcę (według wskazań wykonawcy) na których będą zamontowane kamery monitoringu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca nie sporządził oferty zgodnie z technicznymi wymogami. Oferta nie była opatrzona podpisem kwalifikowanym , lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-07-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.