eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie badań społecznych jakościowych (wywiady indywidualne IDI i wywiady grupowe FGI).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108966 z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie badań społecznych jakościowych (wywiady indywidualne IDI i wywiady grupowe FGI).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Instytut Ekonomiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381375093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 87

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-001

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pie.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pie.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie badań społecznych jakościowych (wywiady indywidualne IDI i wywiady grupowe FGI).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-822127fa-a90a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011461/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Na przeprowadzenie wywiadów pogłębionych IDI oraz wywiadów grupowych FGI (badania jakościowe).)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043972/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 129596,86 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61593,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Nazwa badania Badanie behawioralnych czynników skłonności do podejmowania ryzyka przez polskie przedsiębiorstwa.
2 Metoda badawcza Wywiad pogłębiony (Individual In-depth Interview).
3 Szacowany czas trwania jednego wywiadu Ok. 1 godziny.
4 Typ pytań Pytania otwarte.
5 Populacja Właściciele/kierownictwo polskich przedsiębiorstw.
6 Wielkość próby Łącznie: 30 wywiadów .
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację scenariusza wywiadu (w tym przeprowadzenie 2 wywiadów pilotażowych) 7 dni roboczych.
8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna scenariusza po wstępnym pilotażu, nagranie rozmowy, transkrypcje wywiadów.
9 Orientacyjny termin rozpoczęcia realizacji badania czerwiec 2021 r.
10 Maksymalna liczba dni roboczych na realizację wywiadów i przygotowanie transkrypcji 25 dni roboczych .
11 Kryteria rekrutacyjne Mikrofirmy: właściciele.
Małe, średnie i duże przedsiębiorstwa: osoby na stanowiskach kierowniczych odpowiedzialne za decyzje strategiczne firmy (inwestycje, zatrudnienie, planowanie działalności), np.: najwyższy poziom zarządzania - zarząd spółki, dyrektor generalny, prezes, wiceprezes lub średni poziom zarządzania - zastępca dyrektora, kierownik zakładu/fabryki - stanowiska podległe bezpośrednio Zarządowi spółki).

Zamawiający dopuszcza realizację wywiadów z innymi osobami, jeżeli zostaną wskazane, zaproponowane przez przedsiębiorstwo z zastrzeżeniem, że wskazane osoby będą dysponowały wiedzą o strategicznych działaniach i planach przedsiębiorstwa.

12 Warstwowanie próby
10 wywiadów z właścicielami mikrofirm zatrudniających co najmniej 2 osoby)
10 wywiadów z przedstawicielami kadry kierowniczej małych przedsiębiorstw
5 wywiadów z przedstawicielami średnich przedsiębiorstw
5 wywiadów z przedstawicielami dużych przedsiębiorstw

Zamawiający oczekuje realizacji wywiadu z przedstawicielami firm mających siedzibę w przynajmniej 8 różnych województwach z północnych, południowych, wschodnich, zachodnich i centralnych regionów kraju. Dodatkowo dobierając respondentów Wykonawca powinien zrealizować wywiady w różnych typach jednostek osadniczych (według schematu w Tabeli 1.1).


Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziele III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.5.5.) Wartość części: 37775,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Nazwa badania Badanie eksporterów na temat oceny rynków perspektywicznych.
Pogłębiony opis badania Badanie ma na celu poznanie doświadczeń funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na rynkach, które można uznać za rynki perspektywiczne dla eksportu pod względem potencjału jego rozwoju, charakterystyki rynku konsumenckiego i rodzaju produktów czy usług, które Polska eksportuje lub może eksportować. Rynki perspektywiczne zostaną wyłonione na podstawie wcześniejszej analizy dokonanej przez PIE (prawdopodobnie m.in. Indie, Chiny, Ukraina oraz USA). Badanie miałoby na celu nie tylko zebranie informacji nt. barier wejścia na dany rynek, problemów i szans funkcjonowania na nim, lecz również dokonanie oceny przez eksporterów perspektywiczności tych kierunków dla polskiego handlu - potencjału tych rynków i możliwości rozwoju eksportu z Polski.
2 Metoda badawcza Zogniskowany wywiad grupowy (Focus Group Interview)
3 Szacowany czas trwania jednego wywiadu grupowego 60-90 min
4 Typ pytań Pytania otwarte
5 Populacja Przedstawiciele firm eksporterów na wyznaczone rynki perspektywiczne - prawdopodobnie m.in. Indii, Chin, Ukrainy oraz USA.
6 grup fokusowych zostałoby przeprowadzonych wśród średnich i dużych przedsiębiorstw eksportujących dobra i/lub usługi na określone rynki perspektywiczne.
Jeden fokus zostałby przeprowadzony wśród przedstawicieli izb handlowych zrzeszających przedsiębiorstwa lub organizacji zajmujących się wspieraniem eksportu.
6 Wielkość próby Liczba fokusów: 7, w tym:
6 fokusów z firmami (co najmniej jeden fokus
z przedstawicielami firm spoza Warszawy)
1 fokus z przedstawicielami izb handlowych, stowarzyszeń eksporterów, innych instytucji otoczenia biznesu wspierających eksport itp.
Liczba uczestników jednego wywiadu grupowego: minimum 6 przedstawicieli firm
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację i opracowanie ostatecznej wersji scenariusza wywiadu 7 dni na konsultację scenariusza.

8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna scenariusza;
Przekazanie transkrypcji nagrania z warsztatu;
Streszczenie najważniejszych wniosków z 7 grup fokusowych.
Umożliwienie uczestnictwa przedstawiciela Zamawiającego w co najmniej 3 wybranych przez Zamawiającego grupach fokusowych.
9 Orientacyjny termin rozpoczęcia realizacji badania Czerwiec 2021 r.
10 Maksymalna liczba dni roboczych na realizację wywiadów grupowych, przygotowanie transkrypcji i krótkiego podsumowania 30 dni roboczych
11 Kryteria rekrutacyjne Zamawiający dostarczy Wykonawcy wstępną listę przedsiębiorstw, z której Wykonawca będzie rekrutował uczestników badań - do danego fokusa ma to być eksporter do kraju lub regionu, który będzie badany jako perspektywiczny. Niektóre fokusy będą uwzględniały eksporterów produktów lub usług tylko do jednego państwa, inne będą łączyć eksporterów z regionu.

Rozmowa powinna być przeprowadzona z osobą na kierowniczym lub doradczym stanowisku, która może wypowiedzieć się o strategii wejścia na dany rynek, problemach, możliwych rozwiązaniach czy dalszych decyzjach o współpracy z rynkami zagranicznymi.

Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziele III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.5.5.) Wartość części: 39415,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Nazwa badania Badanie średnich i dużych firm, które wykorzystują roboty w swojej głównej działalności
Pogłębiony opis badania Celem badania jest zrozumienie motywacji do stosowania robotów przemysłowych, a także dotychczasowego i antycypowanego wpływu na sytuację pracowników.
2 Metoda badawcza Wywiad pogłębiony (Individual In-depth Interview)
3 Szacowany czas trwania jednego wywiadu 30-45 min
4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania otwarte
5 Populacja Średnie i duże przedsiębiorstwa działające
w Polsce
6 Wielkość próby 15
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie scenariusza wywiadu 7 dni roboczych
8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna scenariusza po wstępnym pilotażu (tj, przeprowadzeniu 2 wywiadów – wliczających się do pełnej puli planowanych wywiadów).

Jeżeli w trakcie zapoznawania się z transkrypcjami z wywiadów Zamawiający zidentyfikuje problemy związane z realizacją kwestionariusza (np. powtarzające się braki odpowiedzi na konkretne pytania), przekaże Wykonawcy sugestie co do korekt kwestionariusza lub moderacji wywiadu. Wykonawca uwzględni te sugestie przeprowadzając pozostałe do realizacji wywiady.

Przed rozpoczęciem realizacji wywiadów Wykonawca zaproponuje listę minimum 20 potencjalnych respondentów, z którymi będzie próbował przeprowadzić wywiady. Zamawiający zaakceptuje listę bądź poprosi o zmiany/uzupełnienia. Jeżeli w trakcie aranżacji wywiadów okaże się, że konieczne jest przedstawienie kolejnej grupy potencjalnych respondentów, Wykonawca ponownie skonsultuje proponowaną listę i uwzględni sugestie zgłoszone przez Zamawiającego.

Udostępnianie na bieżąco nagrań z przeprowadzanych wywiadów (w ciągu 3 dni roboczych po przeprowadzeniu wywiadu);
Umożliwienie uczestnictwa przedstawiciela Zamawiającego w co najmniej 2 wybranych spotkaniach z przedsiębiorcami.
9 Orientacyjny termin rozpoczęcia realizacji badania Lipiec/sierpień 2021.
10 Maksymalna liczba dni roboczych na realizację wywiadów pogłębionych, przygotowanie transkrypcji i krótkiego podsumowania 25 dni roboczych
11 Kryteria rekrutacyjne Osoby na stanowiskach kierowniczych w dużych i średnich firmach posiadających w Polsce zakład produkcyjny wykorzystujący roboty przemysłowe
(Najwyższy poziom zarządzania - zarząd spółki, dyrektor generalny, prezes, wiceprezes;
Średni poziom zarządzania - zastępca dyrektora, główny inżynier, kierownik zakładu/fabryki - stanowiska podległe bezpośrednio Zarządowi spółki).
12 Warstwowanie próby Przynajmniej po dwa podmioty z grup: Produkcja żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD 10-12); Produkcja wyrobów chemicznych i z tworzyw sztucznych (PKD 19-22); produkcja metalowych wyrobów gotowych oraz maszyn i urządzeń (PKD 25 i 28), Produkcja komputerów, wyrobów elektronicznych i optycznych oraz produkcja urządzeń elektrycznych (PKD 26-27), Produkcja pojazdów (PKD 29), Produkcja mebli (PKD31); Transport i gospodarka magazynowa (Sekcja H);

Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziele III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.5.5.) Wartość części: 20456,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Nazwa badania Badanie czynników aktywności zawodowej
i doświadczeń dyskryminacji rekrutacyjnej starszych pracowników
2 Metoda badawcza Wywiad pogłębiony (Individual In-depth Interview)
3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 1h
4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania otwarte
5 Populacja Osoby indywidualne
6 Wielkość próby 30
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację scenariusza wywiadu oraz przygotowanie ostatecznej wersji 7 dni roboczych
8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna scenariusza wywiadu, w tym przeprowadzenie pilotażu;
Nagrania wywiadów, transkrypcje wywiadów,

Przygotowanie syntetycznego raport uz realizacji badania (informacje o przebiegu badania, a nie merytoryczna analiza)
9 Orientacyjny termin rozpoczęcia realizacji badania sierpień/wrzesień 2021 r.
10 Maksymalna liczba dni roboczych na realizację wywiadów pogłębionych, przygotowanie transkrypcji i krótkiego podsumowania 25 dni roboczych
11 Kryteria rekrutacyjne Osoby poszukujące pracy (zarówno bezrobotni, jak
i pracujący, jednak próbujący zmienić zatrudnienie). Osoby powyżej 40 roku życia.
12 Lista wywiadów według cech respondentów: Dokładną kombinację cech: miejsce zamieszkania, wiek, wykształcenie i płeć respondentów przedstawiono w Tabeli 4.1.

Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziele III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.5.5.) Wartość części: 31950,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34026,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Flow Nauka Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Flow Devs Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123359676

7.3.3) Ulica: ul. Skromna 5

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-704

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18195,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18195,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18195,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Openfield Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543068394

7.3.3) Ulica: ul. Ozimska 4/7

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-057

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18195,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Flow Nauka Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Flow Devs Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123359676

7.3.3) Ulica: ul. Skromna 5

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-849

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-07-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.