eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruszów,,DOSTAWA MATERIAŁU DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ NADLEŚNICTWO RUSZÓW."



Ogłoszenie z dnia 2022-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,DOSTAWA MATERIAŁU DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ NADLEŚNICTWO RUSZÓW.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO RUSZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 2

1.5.2.) Miejscowość: Ruszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-950

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 7714338

1.5.8.) Numer faksu: 75 7714339

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ruszow@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruszow.wroclaw.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

go postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/ruszow_lasy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,DOSTAWA MATERIAŁU DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ NADLEŚNICTWO RUSZÓW.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ef57160-9e3b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078004/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, według wymagań Zamawiającego, w okresie trwania umowy, dostawa materiału do utrzymania dróg tj.:
• dostawa do 1700 ton kamienia bazaltowego niesortowanego 0-31,5 mm o uziarnieniu ciągłym;
• dostawa do 1200 ton kamienia bazaltowego niesortowanego 0-63 mm o uziarnieniu ciągłym;
• dostawa do 600 ton żwiru – pospółki zagęszczającej się.
2) Dostarczany materiał musi posiadać certyfikat potwierdzający jego przydatność do budowy dróg. Zakres przedmiotu umowy obejmuje: załadunek, dowóz oraz rozładunek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Zamawiającego (teren Nadleśnictwa Ruszów). Średnia odległość dowozu do 15 km w linii prostej od siedziby Zamawiającego. Miejsca realizacji przedmiotu umowy w zakresie dowozu i rozładunku, zlokalizowane są na terenach leśnych, do których prowadzą drogi leśne.
3) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy przy użyciu minimum dwóch pojazdów z napędem na wszystkie osie, o ładowności nie przekraczającej 25 ton.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia, określa:
• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203921,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203921,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203921,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Export -Import Mariusz Ral.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 613-100-77-44

7.3.3) Ulica: Pisarzowice 275d

7.3.4) Miejscowość: Lubań

7.3.5) Kod pocztowy: 59-800

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203921,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.