eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrumieńŚwiadczenie usług opiekuńczych dla społeczności lokalnej w klubach seniora



Ogłoszenie z dnia 2025-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych dla społeczności lokalnej w klubach seniora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Strumieniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072357039

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Strumień

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 857 01 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@um.strumien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.strumien.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83802a80-4571-4b86-85c3-f947619a1db9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych dla społeczności lokalnej w klubach seniora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83802a80-4571-4b86-85c3-f947619a1db9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Nie bądź sam - rozwijanie usług społecznych i wsparcia opiekunów faktycznych"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626737

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – usługa animatora i prowadzącego zajęcia informatyczne w klubie seniora
Usługa opiekuńcza w klubie seniora w pełnym zakresie obejmuje: pracę personelu animującego aktywność uczestników projektu. Przy planowaniu usług niezbędne jest by zajęć wzięto pod uwagę preferencje i możliwości uczestników. Celem zajęć prowadzonych przez zaangażowaną kadrę jest integracja uczestników poszczególnych klubów, umożliwienie im nawiązywania kontaktów towarzyskich i wymiany doświadczeń, stymulowanie pracy umysłu (pamięć, koncentracja, percepcja, myślenie), wspieranie aktywności fizycznej, kształtowanie umiejętności spędzania czasu wolnego, poszerzaniu samoświadomości i kształtowaniu poczucia własnej wartości osób starszych.
Zadaniem animatora w klubach jest: przygotowanie materiałów do zajęć; prowadzenie zajęć zapewniających seniorom aktywne spędzanie czasu wolnego z uwzględnieniem ich zainteresowań oraz preferencji, prowadzenie listy obecności na zajęciach, inne czynności organizacyjne niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć w klubie; współorganizacja i uczestnictwo w organizowaniu spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc; motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego, animowanie współpracy międzypokoleniowej. Ponadto zadaniem Wykonawcy będzie prowadzenie zajęć informatycznych obejmujących najbardziej podstawowe kwestie związane z obsługą komputera i Internetu jak nauka pisania i formatowania tekstu, korzystania z wyszukiwarek, nauka zakładania i obsługi poczty, nauka pisania wirtualnego listu, dokonania bezpiecznych
zakupów przez Internet. Umiejętności niezbędne dla seniorów nie wymagają zdobywania specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki lecz mają mieć charakter praktycznej wiedzy i umiejętności używanych na co dzień w obszarze obsługi komputera i korzystania z Internetu.
W ramach usługi Wykonawca świadczyć będzie usługę animatora 4 godziny miesięcznie jako animator w jednym z pięciu istniejących Klubów Seniora, przez 21 miesięcy od stycznia 2025 r. do września 2026 r., łącznie w okresie realizacji usług przez 84 godziny. W ramach usługi obejmującej prowadzenie zajęć informatycznych Wykonawca świadczyć będzie usługę w pięciu istniejących klubach seniora, po 2 godziny zajęć miesięcznie na każdy klub, łącznie 10 godzin miesięcznie, , przez 21 miesięcy od stycznia 2025 r. do września 2026 r., łącznie w okresie realizacji usług przez 210 godzin.
Usługa świadczona będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni, o których mowa w art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy.
W wyjątkowych okolicznościach, w przypadku niemożności realizacji założonej średniej miesięcznej ilości godzin usług przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia ich na kolejne miesiące, z zastrzeżeniem, że nie mogą one przekroczyć maksymalnej ilości godzin przez okres realizacji zamówienia.

Zakres usługi określa Zamawiający w porozumieniu z uwzględnieniem indywidulnych preferencji i zainteresowań uczestników klubu seniora. Wykonawca realizować będzie usługę w pomieszczeniach udostępnionych mu przez Zamawiającego i z wykorzystaniem dostarczonych przez zamawiającego materiałów do prowadzenia zajęć oraz z możliwością korzystania w celu realizacji usługi z zaplecza techniczno – sanitarnego w udostępnionych pomieszczeniach. Zamawiający udostępni także Wykonawcy będący w jego dyspozycji sprzęt komputerowy (laptopy z oprzyrządowaniem) celem prowadzenia zajęć informatycznych. Terminy realizacji usługi określa Zamawiający wskazując go w formie pisemnej. Zakres usługi nie wpływa na wycenę usługi w trakcie jej realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 26250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – usługa psychologa w klubach seniora
Zadaniem psychologa będzie wsparcie psychologiczne uczestników klubu seniora oraz psychoedukacja. Psychoedukacja będzie mieć na celu przekazywanie wiedzy na temat funkcjonowania człowieka w różnych okolicznościach życiowych i warunkach społecznych. Dzięki zdobytej wiedzy na temat trudności napotykanych w życiu możliwe jest zmniejszenie poczucia lęku oraz znalezienie dogodnych rozwiązań dla osób starszych. Psychoedukacja ma pozwolić seniorom na lepszym zrozumieniu choroby czy zaburzenia i wynikających z nich problemów osobistych, może być także pomocna przy wszelkiego typu trudnościach rodzinnych, małżeńskich czy też trudnościach w kontaktach społecznych. Stawka zgodna jest z obowiązującymi na lokalnym rynku usług.
Wykonawca świadczyć będzie usługę w pięciu klubach seniora, w każdym z klubów po 2 godziny miesięcznie, w pięciu klubach 10 godzin miesięcznie, przez 21 miesięcy od stycznia 2025 r. do września 2026 r, łącznie przez 210 godzin w okresie realizacji zamówienie. Usługa świadczona będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni, o których mowa w art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy.

W wyjątkowych okolicznościach, w przypadku niemożności realizacji założonej średniej miesięcznej ilości godzin usług przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia ich na kolejne miesiące, z zastrzeżeniem, że nie mogą one przekroczyć maksymalnej ilości godzin przez okres realizacji zamówienia.
Zakres usługi określa Zamawiający z uwzględnieniem indywidulnych preferencji i zainteresowań uczestników klubu seniora. Wykonawca realizować będzie usługę w pomieszczeniach udostępnionych mu przez Zamawiającego z możliwością korzystania w celu realizacji usługi z zaplecza techniczno – sanitarnego w udostępnionych pomieszczeniach. Terminy realizacji usługi określa Zamawiający wskazując go w formie pisemnej. Zakres usługi nie wpływa na wycenę usługi w trakcie jej realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3– usługi dietetyka w klubach seniora
Zadaniem dietetyka będzie wprowadzenie seniorów w proces planowania, nadzorowania i stosowania zasad żywienia zarówno dla osób indywidualnych, jak i klubów. Dostarczać będzie wiedzy dotyczącej dbania o prawidłowe i racjonalne odżywianie, zwłaszcza w czasie choroby i w specjalnych stanach organizmu ludzkiego.
Wykonawca świadczyć będzie usługę w pięciu klubach seniora, w każdym z klubów po 2 godziny miesięcznie, w pięciu klubach 10 godzin miesięcznie, przez 21 miesięcy od stycznia 2025 r. do września 2026 r, łącznie przez 210 godzin w okresie realizacji zamówienie. Usługa świadczona będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni, o których mowa w art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy.

W wyjątkowych okolicznościach, w przypadku niemożności realizacji założonej średniej miesięcznej ilości godzin usług przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia ich na kolejne miesiące, z zastrzeżeniem, że nie mogą one przekroczyć maksymalnej ilości godzin przez okres realizacji zamówienia.
Zakres usługi określa Zamawiający z uwzględnieniem indywidulnych preferencji i zainteresowań uczestników klubu seniora. Wykonawca realizować będzie usługę w pomieszczeniach udostępnionych mu przez Zamawiającego z możliwością korzystania w celu realizacji usługi z zaplecza techniczno – sanitarnego w udostępnionych pomieszczeniach. Terminy realizacji usługi określa Zamawiający wskazując go w formie pisemnej. Zakres usługi nie wpływa na wycenę usługi w trakcie jej realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 31500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 4 – usługi trenera aktywności ruchowej
Zadaniem trenera aktywności ruchowej w klubie seniora będzie wsparcie seniorów w utrzymywaniu kondycji psychofizycznej. Podtrzymywanie regularnej aktywności fizycznej przez osoby starsze jest jednym z najważniejszych czynników łagodzących wpływ wieku i umożliwiających tzw. pomyślne starzenie się pozwalające na podtrzymywanie zdrowia i sprawności w życiu codziennym, samodzielnym wykonywaniu czynności domowych czy swobodnym przemieszczaniu się. Przewidywany zakres aktywności to min. ćwiczenia:
wytrzymałościowe – czyli poprawiać wydolność tlenową, np. spacer, marsz, taniec, pływanie, jazda na rowerze,
siłowe (oporowe) – czyli wzmacnianie siły mięśni, np. z wykorzystaniem przyrządów, taśm czy ciężarków, marsze, nordic walking itp.
rozciągające (tzw. stretching),
równoważne i koordynacyjne – szczególnie ważne dla seniorów, ponieważ pomagają zmniejszyć ryzyko upadków, w tym z wykorzystaniem przyrządów.
Ostateczny zakres ćwiczeń ruchowych będzie dobierany indywidualnie w zależności o stanu zdrowia i kondycji psychofizycznej uczestników projektu.
Wykonawca świadczyć będzie usługę w pięciu klubach seniora, w każdym z klubów po 4 godziny miesięcznie, w pięciu klubach 20 godzin miesięcznie, przez 21 miesięcy od stycznia 2025 r. do września 2026 r, łącznie przez 420 godzin w okresie realizacji zamówienie. Usługa świadczona będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni, o których mowa w art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy.

W wyjątkowych okolicznościach, w przypadku niemożności realizacji założonej średniej miesięcznej ilości godzin usług przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia ich na kolejne miesiące, z zastrzeżeniem, że nie mogą one przekroczyć maksymalnej ilości godzin przez okres realizacji zamówienia.
Zakres usługi określa Zamawiający z uwzględnieniem indywidulnych preferencji i zainteresowań uczestników klubu seniora. Wykonawca realizować będzie usługę w pomieszczeniach udostępnionych mu przez Zamawiającego z możliwością korzystania w celu realizacji usługi z zaplecza techniczno – sanitarnego w udostępnionych pomieszczeniach. Dobór sprzętu niezbędnego do ćwiczeń oraz jego dostarczenie na zajęcia znajduje się po stronie Wykonawcy.
Terminy realizacji usługi określa Zamawiający wskazując go w formie pisemnej. Zakres usługi nie wpływa na wycenę usługi w trakcie jej realizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 63000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 5 – Usługa trenera tańca
Zadaniem Wykonawcy świadczącego usługę będzie dobór form czy technik tanecznych w zależności od możliwości psychofizycznych i indywidualnych preferencji uczestników projektu, projektowanie i organizowanie różnorodnych zajęć tanecznych, dostosowanie repertuaru tanecznego do potrzeb i zainteresowań uczestników zajęć, dopasowanie rodzaju muzyki do nauczenia stylu tańca i układu tanecznego, planowanie zajęć tanecznych jako formy aktywności ruchowej. Wykonawca dobierając formę czy technikę tańca zobowiązany będzie ujmować w swoich planach to, iż taniec, jako doskonała forma ruchu, ma ogromny wpływ na funkcjonowanie i poprawę jakości życia osób w podeszłym wieku. Pomaga utrzymać sprawność poznawczą, pamięć i dobrą kondycję psychofizyczną. Wyzwala energię i radość życia. Seniorzy zgłaszają potrzebę wsparcia w postaci profesjonalnego trenera tańca.

Projektowania i organizowania różnorodnych zajęć tanecznych, Osoby starsze pragną być bowiem aktywne ruchowo, łączyć aktywność fizyczną z towarzyską i atrakcyjnym spędzeniem czasu co oferuje taniec. Zadaniem Wykonawcy będzie aktywność tą pobudzić i wzbogacić.
Wykonawca świadczyć będzie usługę w pięciu klubach seniora, w każdym z klubów po 2 godziny miesięcznie, w pięciu klubach 10 godzin miesięcznie, przez 21 miesięcy od stycznia 2025 r. do września 2026 r, łącznie przez 210 godzin w okresie realizacji zamówienie. Usługa świadczona będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni, o których mowa w art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy.

W wyjątkowych okolicznościach, w przypadku niemożności realizacji założonej średniej miesięcznej ilości godzin usług przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia ich na kolejne miesiące, z zastrzeżeniem, że nie mogą one przekroczyć maksymalnej ilości godzin przez okres realizacji zamówienia.

Zakres usługi określa Zamawiający z uwzględnieniem indywidulnych preferencji i zainteresowań uczestników klubu seniora. Wykonawca realizować będzie usługę w pomieszczeniach udostępnionych mu przez Zamawiającego z możliwością korzystania w celu realizacji usługi z zaplecza techniczno – sanitarnego w udostępnionych pomieszczeniach. Terminy realizacji usługi określa Zamawiający wskazując go w formie pisemnej. Zakres usługi nie wpływa na wycenę usługi w trakcie jej realizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 - usługa kierownika klubu seniora
Zadaniem Wykonawcy świadczącego usługę kierownika klubu seniora będzie organizacja zajęć w klubach, tworzenie harmonogramów realizacji zajęć w porozumieniu z Zamawiającym, odbiór materiałów przewidzianych do wykorzystania w klubie seniora, ich inwentaryzacja w magazynie, organizacja imprez integracyjnych i wycieczek, wyjazdów, sporządzania miesięcznych sprawozdań z udzielonych form wsparcia, prowadzenie list obecności i przedstawianie ich Zamawiającemu. Kierownik klubu musi być osobą dyspozycyjną, zdolną do realizacji zadań zarówno w godzinach popołudniowych jak i w weekendy, stąd nie może mieć ściśle określonego godzinowe wymiaru pracy czasie dnia. Kierownik klubów będzie odpowiadał za współpracę z nieformalnymi liderami w klubach seniora i będzie pobudzał podmiotowość wśród uczestników zajęć oraz będzie współpracować w zakresie koordynacji zajęć z Wykonawcą oraz wykazywać się umiejętnościami animacji międzypokoleniowej w społeczności lokalnej oraz
z samorządem lokalnym.
W ramach usługi Wykonawca świadczyć będzie usługę w wymiarze nieprzekraczającym 10 godzin miesięcznie, którego zakres zlecać będzie mu comiesięcznie Zamawiający. Usługa świadczona będzie w jednym z pięciu istniejących Klubów Seniora, przez 21 miesięcy, od stycznia do września 2026 r. Usługa świadczona będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni, o których mowa w art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przeniesienia niezrealizowanego w pełnym wymiarze maksymalnego zakresu godzinowego w danym miesiącu na kolejne miesiące.
Zakres usługi określa Zamawiający z uwzględnieniem indywidulnych preferencji i zainteresowań uczestników klubu seniora oraz zgłaszanych potrzeb . Wykonawca realizować będzie mógł usługę w pomieszczeniach udostępnionych mu przez Zamawiającego z możliwością korzystania w celu realizacji usługi z zaplecza techniczno – sanitarnego w udostępnionych pomieszczeniach. Terminy realizacji usługi określa Zamawiający wskazując go w formie pisemnej lub uzgadniając z uwagi na konieczność dużej elastyczności pracy w formie telefonicznej. Zakres usługi nie wpływa na wycenę usługi w trakcie jej realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 15078,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49875,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Danuta Kozieł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 61030914820

7.3.3) Ulica: Skośna 5

7.3.4) Miejscowość: Pruchna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-523

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe „Potęga Balansu” Joanna Bienioszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381565801

7.3.3) Ulica: Batorego 18/4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak wyboru z uwagi na przekroczenie budżetu zamówienia. Zamawiający rozważa zawarcie umowy w trybie z wolnej ręki.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska 7/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-09-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe „Potęga Balansu” Joanna Bienioszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381565801

7.3.3) Ulica: Batorego 18/4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-09-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Danuta Kozieł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 61030914820

7.3.3) Ulica: Skośna 5

7.3.4) Miejscowość: Pruchna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-523

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.