eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec-Zdrój › Modernizacja dróg gminnych na terenie gm. Solec-Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2023-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych na terenie gm. Solec-Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Solec-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-131

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413776039

1.5.8.) Numer faksu: 413776022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@solec-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://solec-zdroj.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych na terenie gm. Solec-Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32c6d048-97dd-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018030/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dróg gminnych na terenie gm. Solec-Zdrój

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.701.8.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4284657,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja dróg gminnych na terenie gm. Solec-Zdrój”.
1.1 Zamówieniem objęte są następujące odcinki dróg:
a) droga gminna nr 384008T Sznury –Nowa Wieś-Gozyny na odcinku 870 mb
Na roboty budowlane składają się m.in:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie podbudowy w technologii MMCE i z kruszywa kamiennego,
- Wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego,
- utwardzenie poboczy,
b) droga gminna nr 384086T Wełnin do lasu na odcinku 700 mb
Na roboty budowlane składają się m.in:
- roboty przygotowawcze,
- likwidacja przełomów,
- wykonanie podbudowy na wybranych odcinkach,
- wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego,
- wykonanie przepustów,
- odmulenie rowów,
- utwardzenie poboczy,
c) droga gminna nr 384061T Włosnowice-Gościniec na odcinku 394 mb
Na roboty budowlane składają się m.in:
- roboty przygotowawcze,
- korytowanie i wykonanie podbudowy w technologii MMCE lub z kruszywa kamiennego w zależności od odcinka grogi,
- wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego,
- wykonanie przepustów,
- utwardzenie poboczy,
d) droga gminna nr 384060T Włosnowice-Karna Góra na odcinku 500 mb
Na roboty budowlane składają się m.in:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie podbudowy w technologii MMCE i z kruszywa kamiennego,
- wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego,
- wykonanie zjazdów,
- utwardzenie poboczy,
e) droga ul. Nad stawem w Solcu-Zdroju na odcinku 198 mb
Na roboty budowlane składają się m.in:
- roboty przygotowawcze,
- korytowanie,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego na podbudowie ze stabilizacji cementem,
- wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego,
- wykonanie przepustów,
- ułożenie korytek ściekowych
- utwardzenie poboczy,
f) droga ul. Solna w Solcu-Zdroju na odcinku 462 mb
Na roboty budowlane składają się m.in:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- korytowanie,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego na podbudowie ze stabilizacji cementem,
- wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego,
- wykonanie przepustów,
- roboty wykończeniowe,
- utwardzenie poboczy,
g) droga gminna NR 384031T Zborów-Studnisko na odcinku 542 mb
Na roboty budowlane składają się m.in:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- korytowanie,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego
-likwidacja przełomów
- wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
- wykonanie przepustów,
- odmulenie rowów, wzmocnienie skarp oraz układanie korytek ściekowych,
- montaż barier i oznakowania,
- utwardzenie poboczy,
h) droga gminna nr 384073T Kików-Zakamieniec na odcinku 435 mb
Na roboty budowlane składają się m.in:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- korytowanie i wykonanie podbudowy w technologii MMCE lub z kruszywa kamiennego w zależności od odcinka drogi,
- likwidacja przełomów
- wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego,
- wykonanie przepustów,
- odmulenie rowów, wzmocnienie skarp oraz układanie korytek ściekowych,
- montaż barier i oznakowania,
- utwardzenie poboczy,
- roboty wykończeniowe.
1.2 Wykonawca udziela gwarancji na roboty budowlane. Wykonawca określa czas trwania okresu gwarancji w formularzu ofertowym. Gwarancja może zostać udzielona odpowiednio na okres 36/42/48/54/60/66/72 miesięcy. Czas trwania okresu gwarancji oceniany będzie w kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami pkt 21 SWZ.
Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza warunkami ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę oraz konserwację i przeglądy oraz regulacje wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów lub ich wymianę.
1.3 Oferowane i dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczone znakiem CE, muszą posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa.

2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:
a/ dokumentacji projektowej,
b/ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c/ projektowanych postanowieniach umowy.
Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.
3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w dalszej Tomie II SWZ-projektowanych postanowieniach umowy.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3755000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4529491,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3755000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Roadstar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642130210

7.3.3) Ulica: ul. Bugaj 32

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3755000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.