Og³oszenie z dnia 2025-02-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00038462/01 - Og³oszenie z dnia 2025-01-16
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa miêsa drobiowego i wêdlin drobiowych do punktów ¿ywienia w obiektach „Uzdrowisko Ko³obrzeg” S.A. w Ko³obrzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: KSIÊDZA PIOTRA ¦CIEGIENNEGO 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802
1.5.8.) Numer faksu: +48943522516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e1d02f2-4735-4e81-b739-66c8c0f5f0ab1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa miêsa drobiowego i wêdlin drobiowych do punktów ¿ywienia w obiektach „Uzdrowisko Ko³obrzeg” S.A. w Ko³obrzegu2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3e1d02f2-4735-4e81-b739-66c8c0f5f0ab
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00108644
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00035428/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.10 Dostawa miêsa drobiowego i wyrobów wêdliniarskich z miêsa drobiowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00038462
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZ.271.02.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 850000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. . Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy do punktów ¿ywienia w obiektach Zamawiaj±cego miêsa drobiowego oraz wyrobów wêdliniarskich drobiowych wed³ug nastêpuj±cego podzia³u:
Grupa 1. Miêso i podroby drobiowe – tuszki i elementy rozbioru tuszy drobiowej, ¶wie¿e i wêdzone.
Ogólna przewidywana masa zamawianego miêsa i podrobów w okresie 12 miesiêcy – 41.910 kg
Grupa 2. Wêdliny z miêsa drobiowego, wykonane w ró¿nej technologii w postaci ró¿norodnych szynek, kie³bas, bloków itp. o ró¿nym stopniu rozdrobnienia oraz podwy¿szonej trwa³o¶ci, mo¿liwe do spo¿ycia bez specjalnego przygotowania na zimno, np.: szynki, polêdwice, kie³basy suche i podsuszane, kabanosy, wêdzonki. Kie³basy i wyroby garma¿eryjne z nadzieniem lub przyprawami, mo¿liwe do spo¿ycia na zimno lub po podgrzaniu, w postaci pasztetów, pieczeni, salcesonów itp.
Ogólna przewidywana masa zamawianych wyrobów w tej grupie: 19.033,5 kg.
Szczegó³owy wykaz asortymentowy po¿±danych towarów przedstawiony jest w za³±czniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Dostarczany towar powinien odpowiadaæ Polskiej Normie lub opisowi cech w³a¶ciwych dla danego wyrobu oraz nadanej przez producenta nazwie. Opis ten nale¿y zamie¶ciæ w “Wykazie wyrobów proponowanych do realizacji zamówienia” sporz±dzonym przez wykonawcê i do³±czonym do oferty.
3. Ka¿da dostarczana partia towaru winna byæ zaopatrzona w aktualne ¶wiadectwo badañ weterynaryjnych oraz powinna mieæ okre¶lony i oznaczony termin przydatno¶ci do spo¿ycia.
4. Dopuszcza siê rozszerzenie asortymentu zamawianych towarów w trakcie trwania umowy o wyroby nowo wprowadzane na rynek.
5. Z dostaw± wi±¿e siê us³uga transportowa i roz³adunek u zamawiaj±cego.
6. Dostawa towaru w ci±gu maksymalnie 12 godzin od z³o¿enia zamówienia.
7. Identyfikalno¶æ partii produktu – specyfikacja ka¿dej partii.
8. Produkty najwy¿szej jako¶ci, nie mro¿one, bez hermetycznych opakowañ.
9. Ksi±¿eczka zdrowia dostawcy oraz ksi±¿eczka sanitarna pojazdu do wgl±du przy ka¿dej dostawie.
10. W przypadku stwierdzenia na dostarczanym towarze uszkodzeñ, niew³a¶ciwego zapachu – dostawca wymieni ca³± partiê towaru do godziny 15.00 w tym samym dniu.
Podana ilo¶æ zamawianych produktów nie jest wielko¶ci± ostateczn± i mo¿e siê wahaæ w zale¿no¶ci od potrzeb zamawiaj±cego, ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie, w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiaj±cego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcê w ofercie. Zamawiaj±cy dokona³ szacowania na podstawie zg³oszonej liczby go¶ci w roku 2025. Zapotrzebowanie na dostawy produktów mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany ilo¶ci go¶ci hotelowych, w tym komercyjnych i kuracyjnych ze skierowaniem z NFZ. Wynagrodzenie Wykonawcy uzale¿nione bêdzie od ilo¶ci faktycznie zrealizowanych dostaw. Zmiany dokonane zostan± w formie pisemnego aneksu.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15131500-0 - Produkty drobiowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1000925,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1009149,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000925,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEST FOOD Joachim Antkowiak Sp. Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528327413
7.3.3) Ulica: Wêgierska 1/15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEST FOOD JOACHIM ANTKOWIAK SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
BEST FOOD JOACHIM ANTKOWIAK SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1000925,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Termomodernizacja budynku Urzêdu Miasta Ko³obrzeg - etap II
- Dzier¿awa dwóch automatycznych myjni endoskopowych dwustanowiskowych
- Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej - budynek Przedszkola Miejskiego nr 8 w Ko³obrzegu
- Dostawa i monta¿ wiat przystankowych w miejscowo¶ciach Gminy Ko³obrzeg
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 6 w Ko³obrzegu
- Zagospodarowanie brzegów rzeki Parsêty
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki szkolnej przy M³odzie¿owym O¶rodku Wychowawczym dla Ch³opców im. ¦w. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2025 roku
- Zakup i dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym
wiêcej: Produkty drobiowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.