eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprzedaż i dostawa samochodu 7-9 osobowego, z napędem elektrycznym do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa samochodu 7-9 osobowego, z napędem elektrycznym
do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta,
przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta

1.3.) Oddział zamawiającego: DPS im. św. Brata Alberta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010043645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawęczyńska 4b

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-772

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22/670-48-85

1.5.8.) Numer faksu: 22/670-43-18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dpsalbert@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bf62b69-ba9e-46e3-94f2-438b6edab027

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Dom Pomocy Społecznej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa samochodu 7-9 osobowego, z napędem elektrycznym
do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta,
przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bf62b69-ba9e-46e3-94f2-438b6edab027

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048212/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sprzedaż i dostawa samochodu 7-9 osobowego, z napędem elektrycznym do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048499

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy: DAG-351-1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa samochodu 7-9 osobowego z napędem elektrycznym.
2. CPV 34144900-7 (Pojazdy elektryczne)
3. Opis samochodu:
1) Fabrycznie nowy, rocznik 2025,
2) Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 tony, do 9-ciu osób (prawo jazdy kat. B)
3) Świadectwo homologacji (świadectwo zgodności WE),
4) Pojazd z kierownicą po lewej stronie,
5) Kolor szary /stalowy lub podobny,
6) Możliwość składania i wyjmowania tylnych siedzeń,
7) Pojemność bagażnika min 300 litrów,
8) Silnik elektryczny, pojemność baterii trakcyjnej min 70 kWh,
9) Wymagany minimalny zasięg w cyklu miejskim 200 km wg WLTP, przy pełnym doładowaniu baterii,
10) Wyposażenie powinno zawierać ładowarkę samochodową typu Wallbox 22 kW, (z możliwością montażu na ścianie, zasilaną z gniazdka siłowego, w obudowie o odporności na warunki atmosferyczne IP65 min) wraz z kablami do ładowania o długości min 5 m, przewodem do ładowania z publicznych stacji, dodatkowo także przewodem do ładowania z gniazdka domowego 230V . Wallbox powinien posiadać zabezpieczenia przeciwprzepięciowe i RDC, chroniące zarówno samo urządzenie jak i samochód podczas ładowania. Kompletny zestaw niezbędny do ładowania samochodu.
11) Hak holowniczy.
12) Wyposażenie minimalne:
- Centralny zamek, sterowany z kluczyka,
- Klimatyzacja,
- Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie,
- Elektrycznie regulowane szyby w przednich drzwiach,
- Fotel kierowcy z regulacją wysokości,
- Systemy ABS, kontroli jazdy ESP,
- Wspomaganie układu kierowniczego,
- Immobiliser,
- Autoalarm,
- Kołpaki ozdobne,
- Stalowe obręcze kół z oponami wielosezonowymi,
- Koło zapasowe standardowe,
- System hamowania rekuperacyjnego,
- Radio fabryczne + zestaw głośnomówiący (bluetooth),
- Dywaniki gumowe, trójkąt, gaśnica, apteczka, linka holownicza.

13) Na dostarczony samochód, będący przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 2 lata, przy limicie kilometrów do 150 000 km. Gwarancja będzie obejmować m. in. podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, elektryczny układ napędowy, lakier i perforację nadwozia.
Gwarancja na akumulator trakcyjny (baterię), jest drugim kryterium oceny ofert. Minimalny, wymagany termin gwarancji wynosi 5 lat.
Samochód powinien odpowiadać pod względem jakości wymaganiom polskich oraz unijnych norm jakościowych, być wolnym od wad fizycznych i prawnych oraz być dopuszczony do obrotu prawnego na terytorium Unii Europejskiej.
Samochód powinien spełniać wymagania określone w:
1) Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.).
2) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).
3) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz. U. z 2002 r. nr 191 poz. 1596 ze zm.)
4) Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.).
Miejscem dostawy jest Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie.
Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
• Wszystkie dokumenty w języku polskim,
• Certyfikat CE,
• Karty gwarancyjne,
• Instrukcję obsługi w języku polskim,
• Wykaz wyposażenia i części zamiennych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244831,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM CARS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278163695

7.3.3) Ulica: ul. Lotnisko 81

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-271

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.