eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Wymiana sieci wodociągowej na osiedlu "Południe" w Przysusze.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana sieci wodociągowej na osiedlu „Południe” w Przysusze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486752823

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaprzysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana sieci wodociągowej na osiedlu „Południe” w Przysusze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f0a022e-a506-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018388/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wymiana sieci wodociągowej na osiedlu "Południe" w Przysusze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087480/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.13.2022.PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 414749,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dwóch odcinków sieci wodociągowej w formule „zaprojektuj i wybuduj.
1) Lokalizacja inwestycji: Trasa wodociągu objętego przedmiotem zamówienia przebiega wzdłuż dróg gminnych zlokalizowanych odpowiednio przy ul. Targowej (nr ew. dz. 3918), ul. Gen. Sikorskiego (nr ew. dz. 4103) oraz ul. Skowyry (nr ew. dz. 4119).
2) Charakterystyka zakresu robót budowlanych. Zakres robót budowlanych obejmuje wymianę – przebudowę istniejącej sieci wodociągowej wzdłuż wyżej wymienionych ulic. Szacunkowa długość sieci podlegającej przebudowie wynosi: 789 m, w tym: PE100 SDR17 o średnicy 225 m 190 m, PE100 SDR17 o średnicy 315 m 599 m. Sieć musi wyposażony w hydranty naziemne w ilości zgodnej z odpowiednimi przepisami w tym zakresie, zasuwy kołnierzowe, inne elementy zapewniające prawidłowe funkcjonowanie przebudowanego wodociągu. Zamawiający wymaga by roboty budowlane były prowadzony w sposób gwarantujący stałe zaopatrzenie w wodę posesji zlokalizowanych w obszarze inwestycji.
3) Wymagania zamawiającego dotyczące dokumentacji projektowej.
a) Projekt techniczny musi być opracowany w zakresie niezbędnym do uzyskania wymaganych odpowiednimi przepisami decyzji, pozwoleń, zezwoleń niezbędnych do należytego wykonania zamówienia.
b) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego uzgodnienia opracowanej dokumentacji projektowej ( w tym: rozwiązań konstrukcyjnych, materiałowych, itp. ) z zamawiającym.
c) Wykonawca będzie zobowiązany w imieniu zamawiającego do uzyskania stosownych decyzji, uzgodnień na realizację robót jeżeli będą wymagane.
d) Realizacja robót przebiegać będzie zgodnie z zatwierdzonym do realizacji projektem, wydanymi warunkami technicznymi, decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnionym z zamawiającym harmonogramem realizacji robót.
4) Szczegółowy opis potrzeb i wymagań zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia został określony w załączniku pod nazwą Program Funkcjonalno - Użytkowy do niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.
3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Gmina Przysucha, miejscowość Przysucha, drogi gminne: ul. Targowa (nr ew. dz. 3918), gen. Sikorskiego (nr ew. dz. 4103), Skowyry (nr ew. dz. 4119), jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto
4. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
2) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W odpowiedzi na ogłoszenie Zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Wymiana sieci wodociągowej na osiedlu „Południe” w Przysusze nr ref. postępowania: ZPI.271.13.2022.PS w przedmiotowym postępowaniu do dnia 1 kwietnia 2022 r do zamawiającego wpłynęła jedna oferta. Cena oferty: 759103,50 PLN. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto 393250,00 PLN. Wartość oferty z najniższą ceną jest wyższa o 365853,50 PLN od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia. Zamawiający po analizie swoich możliwości budżetowych nie znalazł możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do kwoty złożonej oferty z najniższą ceną.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo Zamówień Publicznych (j. t. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z p. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.