Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00067784/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108416 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W OBRĘBIE NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH ZASÓB MIESZKANIOWY TORUŃSKIEGO TBS SP. Z O.O.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Watzenrodego 17
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 653 81 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbs@ttbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ttbs.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W OBRĘBIE NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH ZASÓB MIESZKANIOWY TORUŃSKIEGO TBS SP. Z O.O.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8fb50b5-bf82-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067784/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/AR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kręta 109 - 1114.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 32452,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) OM Gerwazego – Podgórska (Gerwazego 3,5,7,9,4,6,12,14,16,18,20,22 Podgórska 14b, 14c, 14d)4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 69048,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) OM Okólna (Okólna 13a, 13b, 13c)4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 23598,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) OM Winnica 35a,37 a-b, 394.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 20801,04 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Krasińskiego 38/40a4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 6823,56 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Lubicka 45a-b-c-d4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 7197,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Szosa Chełmińska 172a/1744.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 4346,04 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8) Czarlińskiego 16-16a4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 2513,16 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
9) OM Olsztyńska (Olsztyńska 110a,110b,112,112a,112b,112c)4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 48433,16 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
10) OM JAR (Watzenrodego 8,8a,10,10a,13,15,15a,17, Hubego 2,4,17,17a)4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 166280,99 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
11) OM Szczecińska (Szczecińska 15,17,19)4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 24607,12 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12) OM 63 Pułku Piechoty (63 Pułku Piechoty 75,75a,75b,75c,75d)4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 25980,36 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
13) OM Solanki(Gardzielewskiego1/1a,2/2b,3/3a,4/4a,5/5a,6/6a,8/8a,10/10a,10b/10c, 10d/10e,12a/b/c, 14a/b/c, 16/16a,
Solankowa 38a/b/c,40/40a,42/42a44/44a,46/46a,
Włocławska224a/b/c,226a/b/c,228/228a, 230a/230b)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 119488,80 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
14) OM Glinki (Poznańska 294D, E 294F,294G,294H)4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 109845,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32452,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42712,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32452,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CISTOR Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562284792
7.3.3) Ulica: Owocowa 24
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32452,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69048,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80223,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69048,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRESH TEAM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792688334
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69048,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23598,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37473,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23598,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CISTOR Przedsiębiorstwo społeczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562284792
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23598 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20801,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38288,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20801,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CISTOR Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562284792
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20801,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6823,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6823,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6823,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cistor Przedsiębiorstwo Społeczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562284792
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6823,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7197,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7197,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7197,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cistor Przedsiębiorstwo Społeczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562284792
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7197,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4346,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15564,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4346,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cistor Przedsiębiorstwo Społeczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562284792
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4346,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2513,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12675,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2513,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cistor Przedsiębiorstwo Społeczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562284792
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2513,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48433,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61123,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48433,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro Usługi Sławomir Lisewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562177205
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48433,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166280,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195074,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166280,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRESH TEAM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792688334
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166280,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24607,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67453,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24607,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro Usługi Sławomir Lisewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562177205
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24607,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25980,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25980,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25980,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cistor Przedsiębiorstwo Społeczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562284792
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25980,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119488,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119488,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119488,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cistor Przedsiębiorstwo Społeczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562284792
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119488,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109845,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109845,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109845,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cistor Przedsiębiorstwo Społeczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562284792
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CISTOR PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109845,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa ul. Lipowej w Toruniu
- Remont parkingu przy ul. Grunwaldzkiej w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Miasta Brodnicy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Świadczenie usług przeglądu na aparaty FACSCANTO II CYTOMETR oraz FACSLYRIC 3L10C
- Modernizacja systemu nagłośnieniowego Sceny Foyer II piętra w budynku głównym Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu
- Usługa sprzątania w części A budynku RDLP w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.