eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO



Ogłoszenie z dnia 2025-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfz-warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.nfz-warszawa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c9c7ead-cae9-4e53-8faf-632d3a5deed8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00627124/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby MOW NFZ i Delegatur

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NFZ07-WAG-DAGZ.251.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203427,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego.
2. Dostawy - Warszawa ul. Chałubińskiego 8, miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3. Dostawy artykułów biurowych i papieru kserograficznego będą realizowane nie częściej niż dwa razy w miesiącu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1 do Specyfikacji.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości artykułów biurowych i papieru kserograficznego w poszczególnych pozycjach asortymentowych w ramach wynagrodzenia umownego.
6. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły biurowe i papier kserograficzny. Termin gwarancji będzie liczony od daty podpisania potwierdzenia odbioru poszczególnych dostaw.
7. Wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o poszczególnych cenach jednostkowych artykułów biurowych i papieru kserograficznego zgodnie z załączonym do Specyfikacji formularzem (załącznik Nr 1 do Specyfikacji).
8. W przypadku wskazania, w którymkolwiek miejscu Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy to odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważny”, tzn. posiadające cechy, parametry techniczne nie gorsze niż opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Podane w Szczegółowy opisie przedmiotu zamówienia –
nazwy własne lub producenci nie są wskazaniem producenta, dostawcy ani miejsca pochodzenia produktu a jedynie wskazaniem parametrów technicznych. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych spełniających wymagania podane w Szczegółowy opisie przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Z doświadczeń Zamawiającego wynika, że o zamówienie w latach poprzednich ubiegały się wyłącznie małe i średnie przedsiębiorstwa. Decyzja Zamawiającego nie narusza zasady konkurencyjności i zasady równego traktowania wykonawców, nie ogranicza w żaden sposób możliwości ubiegania się o zamówienia - możliwości udziału w postępowaniu małych i średnich przedsiębiorstw. W przypadku przedmiotowego zamówienia – dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego, która będzie realizowana
sukcesywnie przez okres 12 miesięcy - brak podziału zamówienia nie naruszy konkurencji przez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie. Głównym celem wprowadzenia przepisów dotyczących podziału zamówienia na części jest zapewnienie MŚP dostępu do rynku zamówień publicznych. Przyjęty przez Zamawiającego skonsolidowany model zamówienia nie zmniejszy dostępności dla małych i średnich przedsiębiorstw, którym nominalnie podział zamówienia miał służyć. Dlatego też podział zamówienia należy uznać za zbędny.
10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
12. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30199230-1 - Koperty

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

30192000-1 - Wyroby biurowe

44617100-9 - Pudła kartonowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179952,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184009,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179952,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amad Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141279866

7.3.3) Ulica: Łąkowa 31

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179952,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.