eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli gotowych i na wymiar do domów studenckich SWWS



Ogłoszenie z dnia 2021-07-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108210 z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli gotowych i na wymiar do domów studenckich SWWS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381510697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 6404414

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swws.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swws.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swws

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli gotowych i na wymiar do domów studenckich SWWS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54ad1935-c90d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00062734/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Meble do pokoi studenckich na III piętrze domu studenta DS1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079492/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/zp/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 628226,25 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 521766,05 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Meble do pokoi mieszkalnych: Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości; adres dostawy: Kampus Mundurowy Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania rozładunku, wniesienia i montażu lub rozmieszczenia dostarczonych mebli w docelowych pomieszczeniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ, w tym Projekt wnętrz pokoi studenckich – pokoje na III piętrze, Dom Studencki nr 1, opracowany przez mgr inż. arch. Piotra Dominiaka w grudniu 2020 r.
1. M1 łóżko 90 x 200 cm szt. 51
2. M2 mebel na wymiar – zabudowa przy ścianie z oknem szt. 18
3. M2.1 mebel na wymiar – biurko przy ścianie szt. 3
4. M2.1.1 mebel na wymiar – biurko przy ścianie szt. 1
5. M2.2 mebel na wymiar – biurko przy ścianie szt. 2
6. M2.2.1 mebel na wymiar – biurko przy ścianie szt. 3
7. M3 krzesło szt.51
8. M4 szafa do zabudowy szt. 20
9. M4.1 szafa do zabudowy szt. 5
10. M5 szafa z lodówką do zabudowy szt. 19
11. M5.1 szafa z lodówką do zabudowy szt. 7
12. M6 szafa z frontami przesuwnymi lustrzanymi szt. 14
13. M7 szafa do zabudowy (powiększona głębokość szafy) szt. 10
14. M8 szafa do zabudowy z półkami szt. 2
15. ŁM1 szafka nad obudową stelaża podtynkowego wc szt. 26
16. P1 panel dekoracyjny – wieszak na ubrania szt. 18
17. P1.1 panel dekoracyjny – bok szafy szt. 9
18. P1.2 panel dekoracyjny – bok szafy szt. 1
19. P2 panel dekoracyjny – bok lub wezgłowie łóżka szt. 28
20. P3 panel dekoracyjny – wezgłowie łóżka szt. 4
21. kratka wentylacyjna typ 1 szt. 18
22. kratka wentylacyjna typ 2 szt. 5
23. chłodziarka do zabudowy szt. 26

4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

4.5.5.) Wartość części: 427324,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Meble na korytarze: Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości; adres dostawy: Kampus Mundurowy Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania rozładunku, wniesienia i montażu lub rozmieszczenia dostarczonych mebli w docelowych pomieszczeniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ, w tym: - Projekt wnętrz korytarzy na III piętrze, Dom Studencki nr 1, opracowany przez mgr inż. arch. Piotra Dominiaka w grudniu 2020 r., - Projekt wnętrz korytarzy na IV piętrze, Dom Studencki nr 1, opracowany przez mgr inż. arch. Piotra Dominiaka w listopadzie 2020 r., - Projekt wnętrz korytarzy, Dom Studencki nr 2, opracowany przez mgr inż. arch. Piotra Dominiaka w maju 2020 r.
DS-1 KORYTARZ IV p.
1. M1 Sofa czarna szt. 9
2. M2 Sofa żółta szt. 5
3. M3 Fotel zielony szt. 2
4. M4 Stolik kawowy szt. 1
5. M5 Ława szt. 7
6. M6 Stolik wysoki szt. 4
7. M7 Hoker szt. 8
8. M8 Pufa do leżenia szt. 4
DS-1 KORYTARZ III p.
9. M1 Sofa czerwona szt. 4
10. M2 Sofa żółta szt. 2
11. M3 Pufa szt. 1
12. M4 Stolik kawowy szt. 5
13. M5 Ława szt. 3
14. M6 Stolik wysoki szt. 2
15. M7 Hoker szt. 4
16. M8 Półka wykonywana na wymiar szt. 1
17. M9 Pufa szt. 7
DS-2 KORYTARZ IV p.
18. M4 Stolik wysoki szt. 2
19. M5 Hoker szt. 4
20. M6 Pufa szt. 34
21. M7 Stolik wg projektu szt. 5
22. M8 Stolik wg projektu szt. 2
23. M9 Sofa 3-osobowa szt. 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

4.5.5.) Wartość części: 94442,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469404,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743201,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499570,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARIAN Sp. j. Jan, Bożena, Andrzej Karwan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191003069

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 48

7.3.4) Miejscowość: Chojęcin Szum

7.3.5) Kod pocztowy: 63-640

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499570,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86997,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128215,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86997,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „REST” Andrzej Winnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392055648

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 55A

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86997,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

2021-07-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.