Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108140 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Bytomia w okresie realizacji od 01.07.2021 r. do 31.12.2021 r.– zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mzdim.bytom.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Bytomia w okresie realizacji od 01.07.2021 r. do 31.12.2021 r.– zamówienie z wolnej ręki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f970296-dfc8-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001880/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Bytomia w okresie od 01.06. do 31.12.2021r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 08.11.2019 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez przekazanie ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, przedmiotem którego była Konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Bytomia w okresie realizacji od dnia 01.01.2020 r. do 30.06.2021 r. (nr DNP.260.16.2019.PN.U). Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 13.11.2019 r. (nr ogłoszenia 2019/S 219-537715). W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 31.12.2019 r. doszło do zawarcia umowy nr DNP.261.16.2019.PN.U. z wynagrodzeniem umownym w wysokości 2 288 072,04 zł brutto. Wartość zamówienia w trybie z wolnej przewidzianej w zamówieniu podstawowym (znak: DNP.260.16.2019.PN.U) została określona na poziomie 1 095 565,23 zł netto.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.5.2021.WR.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 769313,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie konserwacji urządzeń sygnalizacyjnych (prac ryczałtowych) Wykonawca zobowiązany jest do:
1) codziennego porannego objazdu i kontroli funkcjonowania wszystkich sygnalizacji świetlnych w godz. 6.00 – 10.30 oraz przekazania e-mailem do Zamawiającego do godz. 11.00 raportu z objazdu (raport o stwierdzonych nieprawidłowościach i usunięciach drobnych usterek możliwych do usunięcia niezwłocznie po ujawnieniu).
2) czyszczenia aparatu sterowniczego (1 raz w miesiącu),
3) regulacji zegara dobowego (wg wskazań i poleceń Zamawiającego),
4) wymiany spalonych, niesprawnych wkładów LED wynikającą z codziennego objazdu i zgłoszeń Zamawiającego (źródeł światła w komorach latarń,
w oprawach na wysięgnikach podświetlających przejścia dla pieszych i znakach D-6 nad jezdnią) ,
5) wymiany zniszczonych, zużytych lub brakujących elementów latarń: komór, soczewek, daszków, uszczelek, drzwiczek, uszczelek ...
6) naprawy lub wymiany uszkodzonych zasilaczy i okablowania do aktywnych znaków C-9 i U-5c na terenie miasta,
7) wymiany uszkodzonych lub uzupełnienia brakujących osłon głowic wierzchołkowych oraz osłon na wysięgnikach (tzw. zaślepek) na osłony wykonane z silikonu,
8) naprawy lub wymiany niesprawnych przycisków dla pieszych (tego samego typu co na obiekcie), wynikającą z codziennego porannego objazdu i zgłoszeń Zamawiającego
9) naprawy lub wymiany niesprawnych sygnalizatorów akustycznych (tego samego typu co na obiekcie), wynikającą z codziennego porannego objazdu i zgłoszeń Zamawiającego - niezwłocznie po
10) naprawy aparatu sterowniczego dla sterowników ASR:
11) naprawa lub wymiana niesprawnych elementów aktywnej tablicy drogowej.
12) badania indukcyjności i dostrojenia pętli (wg potrzeb lub wskazań Zamawiającego),
13) zmiany czasów przełączeń programów aktualizowanych wg wskazań Zamawiającego (przede wszystkim w związku ze zmianą czasu na letni lub zimowy),
14) naprawy lub wymiany konwerterów RS232/485 (służących do koordynacji kablowej sterowników),
15) naprawy lub wymiany elementów systemów radiowych służących do koordynacji sterowników (anteny, radia, konwertery RS232/485),
16) naprawy i wymiany modemów z protokołem RS232 oraz Ethernet (komunikacja systemu SNS-ASR oraz SNS-WEB),
17) naprawy lub wymiany elementów sieciowych sterowników oraz systemu kamer monitoringu ciągu ul. Strzelców Bytomskich (od ul. Długiej do wjazdu byłej KWK
18) naprawy lub wymiany skrzynki zasilającej aktywną tablicę drogową wraz z układem ładowania akumulatora,
19) wymiany akumulatora w skrzynce zasilającej aktywną tablicę drogową,
20) wprowadzania zmian (maksymalnie do 9) programów sygnalizacji wg wskazań Zamawiającego ; zmiany dotyczą korekt programów wynikających ze zmian natężenia ruchu na istniejących skrzyżowaniach,
21) montażu matrycy kolizji przy zmianie programu sygnalizacji,
22) badania rezystancji uziemienia obiektów sygnalizacji z wydaniem dokumentu potwierdzającego wykonanie czynności na obiekcie wg potrzeb Zamawiającego,
23) wprowadzenia w ramach potrzeb aktualizacji plików obrazu skrzyżowań oraz baz danych w posiadanej przez Zamawiającego bazie danych Systemu Zdalnej Kontroli i Zbierania Danych SNS/ASR wersja 5.0 (wg wskazań w siedzibie Zamawiającego) oraz system SNS/WEB,
24) wprowadzanie w ramach potrzeb aktualizacji do metryk sygnalizacji ( w zakresie zmian infrastruktury samego obiektu – formaty DWG i PDF)
25) obsługi i zapewnienia przez sieć TCPIP (utrzymania w pełnej sprawności) łącza dla monitoringu Systemu Zdalnej Kontroli i Zbierania Danych SNS/ASR wersja 5.0 pomiędzy modemem nadzorującym pracę sterowania SNS-WEB a bazą danych Systemu Zdalnej Kontroli i Zbierania Danych SNS/ASR w siedzibie Zamawiającego na czas obowiązywania umowy z terminem wprowadzenia przedmiotowego łącza do 30 dni od podpisania umowy dla obiektów wymienionych w Załączniku nr 8 do SIWZ w poz. 1, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 58, 59, 61, 62, 63, 64.
26) obsługi i zapewnienia łącza internetowego (utrzymanie w pełnej sprawności) dla monitoringu Systemu Zdalnej Kontroli i Zbierania Danych SNS/ASR pomiędzy modemem nadzorującym pracę sterowania SNS-WEB a bazą danych Systemu Zdalnej Kontroli i Zbierania Danych SNS/ASR w siedzibie Zamawiającego na czas obowiązywania umowy z terminem wprowadzenia przedmiotowego łącza do 30 dni od podpisania umowy dla obiektów wymienionych w Załączniku nr 4 do zaproszenia do negocjacji w poz. 2,3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,
27) utrzymania systemu adaptacyjnego sterowania ruchem SMART INTERSECTION oraz systemu monitoringu sygnalizacji SWARCO CLOUD, pomiędzy modemem nadzorującym pracę sterowania a bazą danych
w siedzibie Zamawiającego na czas obowiązywania umowy z terminem wprowadzenia przedmiotowego łącza do 30 dni od podpisania umowy dla obiektu wymienionego w Załączniku nr 4 do zaproszenia do negocjacji w poz. 46,
28) obsługi i zapewnienie łącza internetowego do systemu kamer monitoringu
w ciągu ul. Strzelców Bytomskich pomiędzy modemami nadzorującymi pracę kamer a siedzibą Zamawiającego - do 30 dni od podpisania umowy dla obiektów wymienionych w Załączniku nr 4 do zaproszenia do negocjacji
w poz. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10; Wykonawca zobowiązany będzie do zgrywania i przekazywania danych (na nośnikach CD lub DVD) Służbom Miejskim, Policji – wg potrzeb i wskazań Zamawiającego,
29) utrzymanie koordynacji sygnalizacji w ciągach drogowych:
ul. Strzelców Bytomskich na odcinku od skrzyżowania z ul. 9 Maja – Niepodległości do skrzyżowania z ul. Objazdową łącznie z wyjazdem głównym z M1 (dotyczy obiektów wymienionych w Załączniku nr 4 do zaproszenia do negocjacji w poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12;
dodatkowo, Zamawiający wymaga kontroli poprawnego działania koordynacji skrzyżowań ciągu ul. Strzelców Bytomskich od skrzyżowania z ul. 9-Maja
i Niepodległości do wyjazdu z CH M1 z wykorzystaniem narzędzi do obserwacji oraz graficznego zobrazowania wykresu koordynacji w czasie rzeczywistym.
ul. Piłsudskiego, Kwietniewskiego, Jainty, Wrocławskiej (dotyczy obiektów wymienionych w Załączniku nr 4 do zaproszenia do negocjacji w poz. 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32,
ul. Piłsudskiego, Strzelców Bytomskich (dotyczy obiektów wymienionych w Załączniku nr 4 do zaproszenia do negocjacji w poz. 28, 60, 16, 15,
ul. Świętochłowicka pomiędzy skrzyżowaniami z ul. Fabryczną i ul. Św. Piotra (dotyczy obiektów wymienionych w Załączniku nr 4 do zaproszenia do negocjacji w poz. 58, 59),
ul. Kolejowej, Placu Wolskiego (dotyczy obiektów wymienionych w Załączniku nr 4 do zaproszenia do negocjacji w poz. 36, 37, 38, 39),
ul. Chorzowskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Pszczelną do wyjazdu z TESCO (dotyczy obiektów wymienionych w Załączniku nr 8 do SIWZ w poz. 22, 23, 24),
ul. Zabrzańskiej na odcinku od skrzyżowania z wjazdem do Centrum
Handlowego Kaufland do skrzyżowania z ul. Karpacką (dotyczy obiektów wymienionych w Załączniku nr 4 do zaproszenia do negocjacji w poz. 50, 51, 52),
ul. Wrocławskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Reja do przejścia dla pieszych przy wlocie ul. Chopina (dotyczy obiektów wymienionych w Załączniku nr 8 do SIWZ w poz. 33, 34, 35),
ul. Konstytucji pomiędzy skrzyżowaniami z ul. Braci Śniadeckich a ul.Miechowicką (dotyczy obiektów wymienionych w Załączniku nr 4 do zaproszenia do negocjacji w poz. 41 i 63),
30) jednorazowego malowania farbą szarą o kolorze RAL 7042 20 masztów i 10
wysięgników na skrzyżowaniach, w okresie od lipca 2021 do września
2021 r. (wg wskazań Zamawiającego),
31) mycia latarń, ekranów kontrastowych (wg potrzeb, co najmniej raz
w miesiącu),
32) mycia wszystkich aktywnych znaków U-5a LED wraz z aktywnymi znakami
C-9 LED (w okresie letnim raz na kwartał, w miesiącach jesienno –
zimowych wg wskazań zamawiającego),
33) czyszczenia masztów, wysięgników i szaf sterowników z naklejanych
ogłoszeń (w ramach porannych objazdów), uzupełnienie w ramach potrzeb
naklejek informujących o zakazie naklejania ogłoszeń (wg wzoru na terenie
miasta),
34) prowadzenia DZIENNIKÓW SYGNALIZACJI (dla każdej sygnalizacji
oddzielnie), w których należy rejestrować wszelkie awarie z godziną
rozpoczęcia i zakończenia jej usuwania, wymiany systemów optycznych typu LED, dokonywania wszelkich wyłączeń i przełączeń – zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.),
35) sporządzenia comiesięcznych raportów (wraz z dokumentacją zdjęciową)
z usuwanych w ramach prac ryczałtowych usterek, wymian i napraw
elementów sygnalizacji,
36) utrzymania całodobowego stanowiska przyjmującego zgłoszenia ewentualnych nieprawidłowości w pracy sygnalizacji (zgłoszenia dyspozytora MZDiM lub Policji),
37) wykonania kwartalnych odczytów liczników zużycia energii elektrycznej
38) wykonania pełnej dokumentacji fotograficznej w przypadku stwierdzenia
uszkodzeń spowodowanych wypadkiem, kolizją, dewastacją lub kradzieżą
elementów sygnalizacji (przedstawiającej stopień zniszczenia urządzeń),
39) posiadania zaplecza technicznego zapewniającego przez okres obowiązywania
umowy nieodpłatne przechowywanie zdemontowanych elementów
sygnalizacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 943614,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 943614,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 943614,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1) ZIR W.Sylwestrzak i s-ka spółka jawna, 2) ZIR - Systemy Projektowe J.Dumnicki, J.Sylwestrzak spółka jawna, 3) ZIR - Systemy Sterowania Ruchem W.Dumnicki, W.Sylwestrzak spółka jawna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2) ZIR - Systemy Projektowe J.Dumnicki, J.Sylwestrzak spółka jawna, 3) ZIR - Systemy Sterowania Ruchem W.Dumnicki, W.Sylwestrzak spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 276254749
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIR-W.SYLWESTRZAK I SPÓŁKA - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZIR-W.SYLWESTRZAK I SPÓŁKA - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 943614,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31| 2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Realizacja usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców DPS Kombatant w 2026r.
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Kombatant w 2026 r.
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 48 w Bytomiu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 58 na rok 2026.
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - utrzymanie, obsługa i konserwacja fontann miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Bytom
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w roku 2026
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń OSP w Żarnowie z przeznaczeniem na świetlicę
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R3)
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2026 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Konserwacja wraz z usuwaniem zaistniałych awarii sygnalizacji świetlnej i znaków aktywnych na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego w 2026 r.
- Rozbudowa budynku OSP w Palędziu
więcej: Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





