eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninUsługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 10 części)



Ogłoszenie z dnia 2025-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
(Zamówienie podzielone na 10 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022908

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ALEJE 1 MAJA 9

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2430306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@pcpr.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7efa15d-42a3-4001-a96f-a70873373b93

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie systemu pieczy zastępczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
(Zamówienie podzielone na 10 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7efa15d-42a3-4001-a96f-a70873373b93

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037270/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej (zamówienie podzielone na 10 części). Wspracie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim. WRPO. Działanie 6.15

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim" nr FEWP.06.15-IZ.00-0005/23, Priorytet 6, Działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej realizowanego przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego/Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu w partnerstwie z Powiatem Konińskim w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041738

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) CZĘŚĆ I – „ Wsparcie indywidualne - usługa psychiatrycznej diagnozy pogłębionej dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie powiatu konińskiego ” W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 30 godzin usługi- wykonanie diagnozy pogłębionej zgodnej ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy ogólnorozwojowej wraz z opisem i informacją pisemną dotyczącą dalszej pracy z uczestnikiem odnośnie jego potrzeb w zakresie wsparcia ze wskazaniem specjalistów, dla 6 wskazanych dzieci/młodzieży .
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części ( rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone studia medyczne ze specjalizacją
w dziedzinie psychiatrii, kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy jako psychiatra z dziećmi i młodzieżą.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę w odległości do 150 km
od siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - „Wsparcie indywidualne - usługa psychologicznej diagnozy pogłębionej dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie powiatu konińskiego ” W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 20 godzin usługi- wykonanie diagnozy pogłębionej zgodnej ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy ogólnorozwojowej wraz z opisem i informacją pisemną dotyczącą dalszej pracy z uczestnikiem odnośnie jego potrzeb w zakresie wsparcia ze wskazaniem specjalistów, dla 4 wskazanych dzieci/młodzieży
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia – dyplom, certyfikat ukończenia szkolenia psychoterapeutycznego lub psychoterapeuta w trakcie certyfikacji (minimum ukończony 2 rok) potwierdzone stosownymi dokumentami oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, rodziną przez okres co najmniej 2 lat.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie powiatu konińskiego
i Miasta Konina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III - „Wsparcie indywidualne - usługa przeprowadzenia wsparcia psychoterapeutycznego dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie powiatu konińskiego ”
W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 90 godzin usługi - wsparcie dla 9 wskazanych dzieci/młodzieży. Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części ( rozdz. III SWZ). Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia – dyplom, certyfikat ukończenia szkolenia psychoterapeutycznego lub psychoterapeuta w trakcie certyfikacji (minimum ukończony 2 rok) potwierdzone stosownymi dokumentami oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, rodziną przez okres co najmniej 2 lat.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie powiatu konińskiego
i Miasta Konina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV- „Wsparcie indywidualne - usługa przeprowadzenia wsparcia fizjoterapeutycznego dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie powiatu konińskiego” W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 50 godzin usługi- wsparcie dla 5 wskazanych dzieci/młodzieży .
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części ( rozdz. III SWZ)
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone pięcioletnie kierunkowe studia magisterskie jednolite lub dwuletnie studia II stopnia na kierunku fizjoterapii - minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, potwierdzone stosownymi dokumentami.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie powiatu konińskiego
i Miasta Konina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V- „ Wsparcie indywidualne - usługa logopedyczna wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie powiatu konińskiego ”
W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 90 godzin usługi wsparcia logopedycznego dla 9 wskazanych dzieci/młodzieży . Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części ( rozdz. III SWZ). Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika /psychologia uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie logopedii /neurologopedii oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą jako logopeda przez okres co najmniej 2 lat. Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie powiatu konińskiego
i Miasta Konina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VI-„ Wsparcie grupowe - usługa warsztatów grupowych – treningu umiejętności społecznych dla młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie powiatu konińskiego, będącej w procesie usamodzielnienia”
W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 40 godzin usługi- dla 10 osób w wieku 16-19 lat, przebywających w pieczy zastępczej, będących w procesie usamodzielniania. Warsztaty odbędą się w dwóch 5 osobowych grupach, każda grupa 4 warsztaty po 5 godzin.
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części ( rozdz. III SWZ).
Warsztaty dotyczyć będą:
-Warsztaty z zakresu edukacji finansowej. Blok składa się z 2 warsztatów 5 godzinnych,
po jednym warsztacie dla każdej z dwóch grup
o nauka gospodarowania pieniędzmi
o umiejętność planowania wydatków
o uświadamianie konsekwencji zaciągania kredytów
-Warsztaty z zakresu autoprezentacji. Blok składa się z 2 warsztatów 5 godzinnych, po jednym dla każdej z dwóch grup
o umiejętność prowadzenia rozmów, zadawania pytań
o umiejętność formułowania wypowiedzi jasnych i zrozumiałych
o mowa ciała (postawa, gesty, mimika)
-Warsztaty z zakresu kompetencji społecznych. Blok składa się z 2 warsztatów 5 godzinnych, po jednym warsztacie dla każdej z dwóch grup”
o umiejętność nawiązywania relacji
o funkcjonowanie w życiu społecznym
o zarządzanie czasem wolnym
o rozwijanie kompetencji interpersonalnych
-Warsztat z zakresu komunikacji. Blok składa się z 2 warsztatów 5 godzinnych, po jednym warsztacie dla każdej z dwóch grup
o komunikacja werbalna
o komunikacja niewerbalna
o aktywne słuchanie
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części
(rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia, pedagogika oraz certyfikat potwierdzający ukończenie kursu z treningu umiejętności społecznych, min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu TUS z dziećmi i młodzieżą, potwierdzone stosownymi dokumentami.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie powiatu konińskiego
i Miasta Konina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VII -„ Wsparcie indywidualne - usługa trener personalny zajęcia indywidualne z zakresu rozwoju fizycznego dla młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie powiatu konińskiego, będącej w procesie usamodzielnienia” W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 90 godzin usługi dla 10 wskazanych osób. Odbiorcami działań jest młodzież przebywająca w pieczy zastępczej na terenie powiatu konińskiego, będąca w procesie usamodzielnienia, w wieku 16-19 lat.
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana być może przez osobę posiadającą kwalifikacje potwierdzone certyfikatami/dyplomami/świadectwami: ukończenia treningów siłowych, trenera personalnego, szkoleń, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy trenera personalnego.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie powiatu konińskiego
i Miasta Konina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VIII - „ Wsparcie indywidualne - usługa indywidualnych konsultacji z zakresu psychodietetyki dla młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie powiatu konińskiego, będącej w procesie usamodzielnienia”
W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 20 godzin usługi- dla 5 wskazanych osób, młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie powiatu konińskiego, będącej w procesie usamodzielnienia, w wieku 16-19 lat.
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części ( rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone 5-letnie studia magisterskie (kierunki społeczne lub medyczne) i studia podyplomowe na kierunku psychodietetyka, potwierdzone stosownymi dokumentami, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, potwierdzone stosownymi dokumentami.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie powiatu konińskiego
i Miasta Konina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IX -„Wsparcie indywidualne - usługa indywidualnego poradnictwa, konsultacji
i wsparcia dla rodzin zastępczych, w których przebywają dzieci i młodzież ze spektrum autyzmu na terenie powiatu konińskiego” W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 70 godzin usługi- indywidualne konsultacje, terapia i wsparcie dla 10 wskazanych rodzin zastępczych.
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ)
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia – potwierdzone dyplomem, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej/diagnozie z osobami ze spektrum autyzmu, potwierdzone stosownymi dokumentami, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, potwierdzone stosownymi dokumentami.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie powiatu konińskiego
i Miasta Konina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ X -„Wsparcie indywidualne - usługa indywidualnego poradnictwa, konsultacji
i wsparcia dla rodzin zastępczych, w których przebywają dzieci z FAS/FASD, na terenie powiatu konińskiego ” W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 80 godzin usługi- przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa, konsultacji i wsparcia dla 10 wskazanych rodzin zastępczych.
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia – potwierdzone dyplomem, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej lub diagnozie osób z FAS/FASD, potwierdzone stosownymi dokumentami, minimum
2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, potwierdzone stosownymi dokumentami.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie powiatu konińskiego
i Miasta Konina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 pkt. 1, gdyż na część I nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meraki - gabinet psychoterapii indywidualnej i rodzinnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652721970

7.3.3) Ulica: Al.1 Maja 18/30

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCAFE SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711833878

7.3.3) Ulica: ul. S. Małachowskiego 2/1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-129

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Shooters

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653060588

7.3.3) Ulica: ul.Plac Zamkowy 14

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agalo Agnieszka Jezierska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652239842

7.3.3) Ulica: ul. A.B Dobrowolskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10824 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCAFE SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711833878

7.3.3) Ulica: ul. S. Małachowskiego 2/1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-129

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10824,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-20

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Shooters

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653060588

7.3.3) Ulica: ul.Plac Zamkowy 14

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCAFE SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711833878

7.3.3) Ulica: ul. S. Małachowskiego 2/1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-129

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-20

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meraki - gabinet psychoterapii indywidualnej i rodzinnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652721970

7.3.3) Ulica: Al.1 Maja 18/30

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-15

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sens. Katarzyna Gąsior- Kulej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652349536

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 116/6

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.