eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › "Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów szewnych".



Ogłoszenie z dnia 2022-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów szewnych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 9

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zozsiemianowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów szewnych”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e1cbf76-9acc-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056523/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów szewnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074265/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/05/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227320,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 1 - Nić syntetyczna monofilamentowa I
Opis nici: Nić monofilamentowa, wchłanialna, syntetyczna, jałowa, zbudowana z polidwuoksanonu stosowana do zespalania tkanek wymagających długiego okresu podtrzymywania.
Okres podtrzymywania tkankowego: 80% - 14 dni, 50% - 28 dni
Czas całkowitego wchłonięcia szwu: 180 – 210 dni

1 4)0 75cm okrągła, ½ koła,20mm 144
2 4)0 75cm okrągła, ½ koła,30mm 144
3 3)0 75cm okrągła, ½ koła,27mm 1656
4 2)0 75cm okrągła, ½ koła,27mm wzmocniona 1008
5 2)0 75cm okrągła, ½ koła,30mm 1440
6 0 75cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 40 mm 360
7 1 150cm pętla okrągła, ½ koła, wzmocniona, 40mm 1620
8 1 90cm odwrotnie tnąca, ½ koła,52mm 360
9 2 90cm okrągła, ½ koła, wzmocniona 40mm 1080
10 2)0 75 cm okrągła, prosta, 75 mm 72

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 68228,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 2 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana I
Opis nici:
Szew chirurgiczny wchłanialny, syntetyczny, pleciony, wykonany z kopolimeru kwasu Poli-glikolowego 90% i mlekowego (10%) powlekany mieszaniną kwasu poliglikolowego i mlekowego oraz stearynianu wapnia
Okres podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach, 0% po 14 dniach
Całkowite wchłanianie od 40 do 45 dni
Okres wchłaniania : 40-45 dni
1 2)0 75 cm Odwrotnie tnąca lub tnąca 3/8 koła, 33mm 864
2 3)0 75 cm Okrągła. ½ koła, 22mm 72
3 1 90 cm Okrągła. ½ koła z ostrym tnącym końcem, 48mm 864

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 13973,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 3 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana II
Opis nici: Nić pleciona, wchłanialna, syntetyczna, jałowa zbudowana z kwasu poliglikolowego lub polimeru kwasu glikolowego i mlekowego
Okres podtrzymywania tkanki : do 35 dni.
Czas całkowitego wchłonięcia masy szwu : od ok. 56 do ok.90 dni.
1 2)0 70cm okrągła, ½ koła,30 mm - 31mm 1728
2 1)0 70cm okrągła, ½ koła,40mm 432
3 2)0 140cm bez igły 864
4 0 140cm bez igły 144
5 1 140cm lub 2 x 70cm bez igły 360
6 2 140cm lub 2 x 70cm bez igły 720

7 3/0 70cm Igła okrągła ½ koła, 20mm 864
8 3/0 70cm Igła okrągła 3/8 kła, 30mm 504
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 30669,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 4 - Nić naturalna jedwabna
Opis nici: Nić naturalna, jedwabna, pleciona, z naturalnych włókien jedwabnych, niewchłanialna, jałowa, powlekana czystym woskiem pszczelim.

1. 0 150 cm bez igły 1440
2. 2)0 150 cm bez igły 2880
3. 2 150 cm bez igły 360
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 21695,04 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 5 - Nić pleciona syntetyczna niewchłanialna
Opis nici: Nić syntetyczna, pleciona, niewchłanialna, poliestrowa, jałowa, powlekana silikonem lub polietylenem/octanem winilu
1. 2)0 75 cm okrągła, ,½ koła, wzmocniona, 30mm 1008
2. 3 75 cm okrągła, ,½ koła,50mm wzmocniona, 216
3. 2 75 cm Okrągła z tnącym ostrzem ½ koła, wzmocniona, 38mm 216
4. 2 250 cm bez igły 72
5. 2)0 90cm Okrągła, ½ koła, wzmocniona, 30 mm 720
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 10792,31 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6. Nić syntetyczna monofilamentowa niewchłaniana I
Opis nici: Syntetyczna , monofilamentowa, niewchłanialna z włókna poliamidowego
1 2)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,39 mm - 40 mm 3840
2 2)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,24mm 2088
3 3)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,24mm 120
4 3)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,30mm 720
5 4)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,24mm 480
6 5)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,19mm 240
7 1 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,39mm – 40 mm 240
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 30512,51 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 7 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana III
Opis nici: Plecionka wchłanialna (SZEW PLECIONY), syntetyczna na bazie kwasu poliglikolowego i mlekowego. Powleczenie: Glacomer 37
Okres podtrzymywania tkanki : 75% - po 14 dniach, 50% po 21 dniach. Czas wchłaniania masy szwu : od 56-70 dni
1 2)0 75 cm okrągła, 3/8 koła,30mm -32mm 720
2 0 75 cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 40mm 396
3 1 75 cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 40mm
z krótkim tnącym końcem 1800
4 2 90 cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 48 mm - 50mm
z krótkim tnącym końcem 720
5 2 150 cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 65mm
lub z krótkim tnącym końcem 720
6 1 75 cm Okrągła, haczykowata, 31mm -32 mm z krótkim tnącym końcem typu CC 396
7 2 90 okrągła, ½ koła, wzmocniona, 37mm
z krótkim tnącym końcem 360

UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 37509,48 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 8 - Nić syntetyczna monofilamentowa niewchłaniana II
Opis nici: Nić monofilamentowa, niewchłanialna, jałowa, syntetyczna zbudowana z polipropylenu, silikonizowana
1 4)0 90 cm Okrągła, ½ koła, podwójna, 17mm 108
2 2)0 45 cm 3/8 koła, odwrotnie tnąca, 24 mm, z dwoma koralikami i dwoma klipsami, do szycia śródskórnego 108
3 2)0 75 cm Okrągła, podwójna, prosta do szwu kapciuchowego,75mm 36
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 2122,85 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 9 - Taśma do szycia narządów miąższowych
Opis: Taśma do szycia narządów miąższowych z kwasu poliglikolowego, wchłanialna.
Okres podtrzymywania ok. 18-21 dni
Czas wchłonięcia ok. 60-90 dni
1 0,3 mm 60 cm Okrągła, ½ koła, tępa, 85mm 36

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 7115,04 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 10 - Nić syntetyczna monofilamentowa II
Opis: Bezwęzłowe urządzenie do kontrolowanego zamykania ran z igłą na jednym końcu i pętlą na drugim, szew syntetyczny z jednokierunkowym spiralnym ułożeniem kotwic, wchłaniany. Czas podtrzymanywania tkanowego 90 – 120 dni. Materiał szewny jednowłóknowy wchłanialny wykonany z kopolimeru glikolidu i e-kaprolaktonu z nieścieralnym powleczeniem z dodatkiem triclosanu o szerokim spektrum działania antybakteryjnego.
1 2/0 30 cm Okrągła, ½ koła, 26mm 168.
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.

Dopuszczenie – jako równoważny – o następującym opisie
Szew monofilamentowy wchłanialny (okres wchłaniania 90-110 dni) syntetyczny system do zamykania ran, zbudowany z glikolidu, dioksanonu i węglanu trimetylenu składający się z igły chirurgicznej na jednym końcu, pętlowego chwytaka na drugim końcu oraz jednokierunkowych haczyków

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 20865,60 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 11 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana IV
Opis nici: Nić pleciona, wchłanialna, syntetyczna, jałowa zbudowana z kwasu poliglikolowego lub polimeru kwasu glikolowego i mlekowego
Okres podtrzymywania tkanki : do 35 dni.
Czas całkowitego wchłonięcia masy szwu : od ok. 56 do ok.90 dni.
1 2/0 30 cm Okrągła, ½ koła, 48mm 648.
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 4052,07 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET12 - Nić syntetyczna monofilament niewchłaniana III
Skład chemiczny: polipropylen
1 2)0 75cm Igła okrągła , ½ koła 30mm 72
2 3)0 75cm Igła okrągła , ½ koła 30mm 72
UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 772,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69550,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69550,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69550,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftMedica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000636987

7.3.3) Ulica: ul. Cechowa 64C

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-614

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69550,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-21 do 2024-03-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12052,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12052,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12052,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftMedica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000636987

7.3.3) Ulica: ul. Cechowa 64C

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-614

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12052,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-21 do 2024-03-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30767,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30767,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30767,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000086850

7.3.3) Ulica: ul. Bawełniana 17

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30767,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-29 do 2024-03-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21695,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64233,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21695,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO SP Z O O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000086850

7.3.3) Ulica: ul. Bawełniana 17

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21695,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-29 do 2024-03-28

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10792,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11384,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10792,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO SP Z O O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000086850

7.3.3) Ulica: ul. Bawełniana 17

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10792,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-21 do 2024-03-27

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16525,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30512,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16525,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000287731

7.3.3) Ulica: ul. Wolska 14

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16525,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-29 do 2024-03-28

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36119,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41656,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36119,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000086850

7.3.3) Ulica: ul. Bawełniana 17

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36119,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-29 do 2024-03-28

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3248,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3248,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3248,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftMedica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000636987

7.3.3) Ulica: ul. Cechowa 64C

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-614

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3248,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-21 do 2024-03-28

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19998,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19998,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19998,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ANMAR SP Z O O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000421016

7.3.3) Ulica: ul. Strefowa 22

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19998,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-29 do 2024-03-28

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3639,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4052,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3639,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o.o., Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000540772

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3639,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-29 do 2024-03-28

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 723,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 723,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o.o., Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000540772

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 723,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-29 do 2024-03-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.