eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozów › Przebudowa i remont drogi leśnej Rudawiec - Jabłonka



Ogłoszenie z dnia 2021-07-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107769 z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont drogi leśnej Rudawiec – Jabłonka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzozów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Moniuszki 25

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 1324341524

1.5.8.) Numer faksu: 134309053

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzozow@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzozow.krosno.lasy.gov.pl/en/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_brzozow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont drogi leśnej Rudawiec – Jabłonka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b24618ba-c38f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00072084/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i remont drogi Rudawiec - Jabłonka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072984/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 353406,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi leśnej na odcinku 323 m na działce ewidencyjnej nr 6474 w miejscowości Rudawiec oraz remont drogi leśnej na odcinku 361 m w obrębie działki ewidencyjnej nr 8880 w miejscowości Przysietnica.2) Zakres przebudowy drogi na działce 6474 przewiduje roboty drogowe:  wyznaczenie trasy przebiegu drogi leśnej w terenie  zdjęcie humusu  wykonanie robót ziemnych z odwiezieniem mas ziemnych poza teren robót korytowanie i profilowanie drogi leśnej  wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego
 wykonanie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych  wypełnienie przestrzeni między płytami betonem C16/20  wykonanie nasypów w formie opasek przy nawierzchni z płyt drogowych  wykonanie humusowania w obrębie wykonanych nowych nasypów Parametry techniczne oraz geometryczne projektowanych zamierzeń:  warstwa z płyt drogowych gr. 18 cm – wymiary typowe płyt drogowych 1,0 x 3,0 m, 1,5x3,0 m  warstwa wyrównująca pod płyty - podsypka piaskowa gr. 3 cm  warstwa podbudowy gr. 20cm – z kruszywa łamanego, tłuczeń kamienny 32-63 mm3) Zakres przebudowy drogi na działce 8880 przewiduje roboty drogowe:  wyznaczenie trasy przebiegu drogi leśnej w terenie  korytowanie i profilowanie drogi leśnej
 wykonanie nawierzchni z mieszanki 31,5 - 63 mm Długość planowanej do remontu nawierzchni wynosi 361 m, średnia szerokość remontowanej drogi wynosi 3,0 m. 4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został dodatkowo opisany w dokumentacji projektowej (przedmiar robót stanowi załącznik nr 13 do SWIZ, projekt wykonawczy stanowi załącznik nr 14 do SWIZ).
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu materiałów własnych.
5. Wykonawcy mogą, przed upływem terminu składania ofert, dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków na placu budowy, warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem postępowania oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty. Zainteresowani odbyciem wizji lokalnej Wykonawcy powinni skontaktować się z Zamawiającym drogą e-mail: brzozow@krosno.lasy.gov.pl do dnia składania ofert. Ze względu na występujące okresowe ograniczenia w tonażu oraz planowany przez Gminę Nozdrzec remont na drodze dojazdowej nr ewid. 6460 w miejscowości Izdebki, przy składaniu oferty należy uwzględnić transport łamany lub uzyskać zezwolenie na przejazd od zarządcy drogi.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowalne, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Robót ziemnych wykonywanych sprzętem mechanicznym:
a) Roboty ziemne (wykopy, nasypy, zasypy, plantowanie, przemieszczanie mas ziemnych);
b) Roboty przy nawierzchniach (wykonanie podbudowy, odtworzenie nawierzchni z klińca, ułożenie nawierzchni z płyt drogowych)
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „obowiązek zatrudnienia”.
Wymóg ten nie dotyczy również osób wykonujących, zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane, czynności obejmujące kierowanie budową lub robotami budowlanymi w różnych branżach, które mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane, czyli pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Kierowanie budową lub robotami budowlanymi wymaga samodzielności i nie może być wykonywane pod niczyim kierownictwem, nie ma zatem charakteru pracy w rozumieniu powołanych powyżej przepisów. Osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie są odpowiedzialne za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za należytą staranność w wykonywaniu pracy, jej właściwą organizację, bezpieczeństwo i jakość.
9. Zamawiający informuje, że każdorazowo na jego żądanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami realizującymi przedmiot zamówienia, których dotyczy ust. 8, zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1871), w szczególności bez wynagrodzenia, numerów PESEL, numerów dokumentów tożsamości oraz adresów ich zamieszkania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 8, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób na podstawie umowy o pracę.
Szczegółowe zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp i w ust. 9 niniejszej SWZ oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawierają postanowienia umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 11 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349611,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 663731,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3149611,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa, Budowlano Transportowa Henryk Biłas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881077217

7.3.3) Ulica: Zawadka 50,

7.3.4) Miejscowość: Ropienka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349611,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-07-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.