Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00104043/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
- 2025/BZP 00117226/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-24
- 2025/BZP 00174743/01 - Wynik z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118448
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 85
1.4.2.) Miejscowość: Osiek
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-340
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: 56 49-38-123
1.4.8.) Numer faksu: -
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminaosiek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaosiek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107760
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00104043
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100)
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wy- boru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: 96 9848 1150 2207 0800 0114 0018 (Bank Spółdzielczy w Brodnicy, o. w Osieku)
z dopiskiem:
• - „WADIUM nr ref. ROK.271.1.2025”,
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej oraz powinno zawierać:
4.1. nazwę i adres siedziby Wykonawcy
4.2. wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Osiek, Osiek 85, 87-340 Osiek, NIP: 8741687632;
4.3. wskazanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia;
4.4. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;
4.5. kwotę gwarancji/poręczenia;
4.6. termin ważności gwarancji lub poręczenia obejmujący cały okres związania ofertą;
4.7. bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium minimum na okres związania ofertą.
Po zmianie:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100)
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wy- boru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: 96 9484 1150 2207 0800 0114 0018 (Bank Spółdzielczy w Brodnicy, o. w Osieku)
z dopiskiem:
• - „WADIUM nr ref. ROK.271.1.2025”,
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej oraz powinno zawierać:
4.1. nazwę i adres siedziby Wykonawcy
4.2. wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Osiek, Osiek 85, 87-340 Osiek, NIP: 8741687632;
4.3. wskazanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia;
4.4. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;
4.5. kwotę gwarancji/poręczenia;
4.6. termin ważności gwarancji lub poręczenia obejmujący cały okres związania ofertą;
4.7. bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium minimum na okres związania ofertą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-02-24 09:00
Po zmianie:
2025-02-25 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-02-24 09:10
Po zmianie:
2025-02-25 09:10
INNE PRZETARGI OSIEK
więcej: przetargi OSIEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do Miejskiego Żłobka Integracyjnego "Dom nad strumykiem" w Głogowie w podziale na 2 zadania
- Dostawa pierwszego wyposażenia do żłobka, w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- "Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do przedszkola w miejscowości Rzepedź"
- Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia w ramach projektu pn. "Klub Rozwoju Cyfrowego w gminie Smyków"
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.