eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Dostawa żywności dla jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności dla jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PŁOŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 39

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat-plonski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671323359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zs1plonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poczta@zs1plonsk.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Płońsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671674662

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 56

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@loplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dyrekcja@loplonsk.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Raciążu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671459975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 64

1.5.2.) Miejscowość: Raciąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs_raciaz@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsraciaz.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671471114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Joniec 50

1.5.2.) Miejscowość: Joniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soszw@poczta.onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswjoniec.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671739166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karolinowo 38

1.5.2.) Miejscowość: Karolinowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpskarolinowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskarolinowo.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku im. Św. Stanisława Kostki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671908054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młodzieżowa 11 a

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswwplonsku@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw.plonsk.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa żywności dla jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c48a366-6f09-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017457/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa żywności dla jednostek organizacyjnych Powiatu płońskiego na 2022 rok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463135/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.42.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 906488,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa żywności do jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
Część 1 zamówienia - Mięso i przetwory
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 4.1 -4.6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15111000-9 - Mięso wołowe

15113000-3 - Wieprzowina

15112000-6 - Drób

15131220-3 - Bekon

15131130-5 - Wędliny

15112300-9 - Wątróbki drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 221304,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa żywności do jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
Część 2 zamówienia - Jaja
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 4.1 -4.6 do

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 17690,08 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa żywności do jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
Część 3 zamówienia - Pieczywo
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 4.1 -4.6 do

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811100-7 - Chleb

15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 82343,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa żywności do jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
Część 4 zamówienia - Ciasta
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 4.1 -4.6 do

4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15812200-5 - Ciasta

4.5.5.) Wartość części: 11647,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa żywności do jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
Część 5 zamówienia - Owoce i Warzywa
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 4.1 -4.6 do

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

03222210-8 - Cytryny

03222230-4 - Grejpfruty

03221400-0 - Warzywa kapustne

03221113-1 - Cebula

03221120-3 - Warzywa bulwiaste

03221112-4 - Marchew

03221310-2 - Sałata

03221270-9 - Ogórki

4.5.5.) Wartość części: 190077,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa żywności do jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
Część 6 zamówienia - Produkty mleczarskie
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 4.1 -4.6 do

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15511100-4 - Mleko pasteryzowane

15512000-0 - Śmietana

15544000-3 - Ser twardy

15542300-2 - Ser feta

15530000-2 - Masło

15542100-0 - Ser twarogowy

4.5.5.) Wartość części: 173102,96 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa żywności do jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
Część 7 zamówienia - Mrożone warzywa, owoce i potrawy
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 4.1 -4.6 do

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 76740,72 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa żywności do jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
Część 8 zamówienia - Różne artykuły żywnościowe
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 4.1 -4.6 do

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 133581,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że oferty złożone na część 1 zamówienia podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych , Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na cz. 1 zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 2) z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 1710 ze zm.)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1710 ze zm.), komunikacja w postępowaniu, w tym również składanie ofert, a także wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, poza wyjątkami określonymi wprost w ustawie, odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu na Część 2 zamówienia - Jaja złożył ofertę jednak oferta nie została opatrzona podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W związku z powyższym oferta nie została sporządzona w sposób zgodny z przepisami Prawa zamówień publicznych. Zastrzeżenie formy elektronicznej pod rygorem nieważności odnosi ten skutek, że oferta złożona bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna. Złożenie oferty w niewłaściwej formie jest uchybieniem nieusuwalnym. Brak podpisu kwalifikowanego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego na złożonych dokumentach (formularzu oferty cenowej i pozostałych dokumentach) skutkuje ich nieważnością i oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie prawne:
art. 226 ust.1 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm. )

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115635,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115635,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115635,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU HUBERTUS Hubert Grala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671720652

7.3.3) Ulica: Kubińskiego 15,

7.3.4) Miejscowość: Baboszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 09-130

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115635,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17064,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17064,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17064,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU HUBERTUS Hubert Grala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671720652

7.3.3) Ulica: Kubińskiego 15,

7.3.4) Miejscowość: Baboszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 09-130

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17064,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214220,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214220,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214220,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Owoców i Warzyw Kasiak Sławomir

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671476181

7.3.3) Ulica: Targowa 46

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214220,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185799,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185799,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185799,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia „SAWA” Marcin Budżak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661999902

7.3.3) Ulica: Ul. Śmiecińska 14

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185799,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87368,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87368,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87368,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIFREEZE Spółka z o.o. Miesiączkowo 110 87 – 320 Górzno Zakład Produkcji w Płocku Ul. Targowa 2A 09-400 Płock

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8740003979

7.3.3) Ulica: Targowa 2A

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87368,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-31 do 2023-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135474,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135474,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135474,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia „SAWA” Marcin Budżak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661999902

7.3.3) Ulica: Ul. Śmiecińska 14

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135474,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.