eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Uścimów › Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Uścimów - poprawa infrastruktury wodociągowej i sanitacyjnej wsi



Ogłoszenie z dnia 2022-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Uścimów - poprawa infrastruktury wodociągowej i sanitacyjnej wsi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uścimów

1.3.) Oddział zamawiającego: Uścimów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Uścimów 37

1.5.2.) Miejscowość: Stary Uścimów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 852-30-26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uscimow.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uguscimow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uguscimow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=108

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Uścimów - poprawa infrastruktury wodociągowej i sanitacyjnej wsi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e39b62da-751f-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107409

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011359/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Uścimów - poprawa infrastruktury wodociągowej i sanitacyjnej wsi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Uścimów - poprawa infrastruktury wodociągowej i sanitacyjnej wsi w ramach PROW na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPF.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3810912,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części nr 1 jest „Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Stary Uścimów”.
Zakres inwestycji obejmuje:
a. branżę budowlaną: przepompownię ścieków surowych, zbiornik osadu wtórnego, budynek piaskownika, zbiornik stabilizacji osadu nadmiernego, budynek socjalno-techniczny, silos na wapno, reaktor biologiczny;
b. branżę inżynieryjną: budynek techniczny, pomieszczenie piaskownika wirowego i stacja dmuchaw, punkt zlewni ścieków dowożonych, pomieszczenie sita pionowego, reaktor, pompownia ścieków surowych, komora zasuw, osadnik wtórny, zbiornik stabilizacji osadu nadmiernego, pompownia osadu powtórnego, komora zasuw KZ2, komora zasuw KZ3, komora pomiarowa osadu, komora pomiarowa ścieków oczyszczonych, sieci technologiczne, obiekty na sieciach, rozruch oczyszczalni ścieków;
c. branżę elektryczną i AKPiA: prace demontażowe wraz z utylizacją materiałów z demontażu, linie kablowe i oświetlenie terenu, montaż urządzeń rozdzielczych, konstrukcje nośne, instalacje elektryczne, instalacja sygnalizacji włamania, instalacja AKPiA;
d. zagospodarowanie terenu, drogi i place: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, elementy ulic.

Zamówienie cz. 1 należy wykonać m.in. zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42996900-3 - Urządzenia do obróbki osadów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 3481584,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części nr 2 jest „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Orzechów Kolonia”. W zakres całego zamierzenia inwestycyjnego wchodzi rozbudowa sieci wodociągowej od włączenia do istniejącej sieci wodociągowej na dz. nr ewid. 131 w msc. Kolonia Orzechów wzdłuż drogi powiatowej oznaczonej w MPZP symbolem KDL3 z odejściem w drogę gminną i drogi wewnętrzne dla zaopatrzenia w wodę do celów socjalnych i p.poż. terenu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej oznaczonej w miejscowym planie symbolami: 5 MN1, 5 MN2, 5 MN3.

Zamówienie cz. 2 należy wykonać m.in. zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 329328,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zaoferowana cena znacznie przekracza możliwości finansowe
Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia kwotę 3 288 311,24 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400232,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400232,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381087,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381087,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investmil Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5391514928

7.3.3) Ulica: Czeberaki 21A

7.3.4) Miejscowość: Milanów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-210

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381087,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.