Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00092248/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
- 2022/BZP 00097506/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00098139/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00102822/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00145443/01 - Wynik z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PŁOCKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611416590
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 28
1.4.2.) Miejscowość: Płock
1.4.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.4.7.) Numer telefonu: 24/364 51 24
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalplock.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107104
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00092248/04
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.12. Zamawiający przewiduje wybór oferty najkorzystniejszej z możliwością przeprowadzenia negocjacji Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
a) warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że posiada wpis do rejestru pomiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej w zakresie, w jakim będzie wykonywana działalność lecznicza w rozumieniu ww. ustawy określona w przedmiocie zamówienia.
2) zdolności technicznej lub zawodowej
a) warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto min. 50 000,00 zł brutto każda, Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się przez Wykonawcę realizacją 1 usługi, pod warunkiem, że wartość tej usługi będzie nie mniejsza niż 100 000,00 zł brutto,
b) warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że dysponuje, co najmniej 5 karetkami/ambulansami wyposażonymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, tj.:
- do transportu pacjentów odpowiadającym wymaganiom dla zespołu ratownictwa medycznego specjalistycznego, karetka S, typ C
- do transportu pacjentów odpowiadającemu wymaganiom dla zespołu ratownictwa medycznego podstawowego, karetka T, typ A2
- do transportu sanitarnego krwi i składników krwi oraz materiałów pochodnych przez całą dobę, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami: karetka T, typ A1
Po zmianie:
Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
a) warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że posiada wpis do rejestru pomiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej w zakresie, w jakim będzie wykonywana działalność lecznicza w rozumieniu ww. ustawy określona w przedmiocie zamówienia.
2) zdolności technicznej lub zawodowej
a) warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto min. 50 000,00 zł brutto każda, Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się przez Wykonawcę realizacją 1 usługi, pod warunkiem, że wartość tej usługi będzie nie mniejsza niż 100 000,00 zł brutto,
b) warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że dysponuje, co najmniej 5 karetkami/ambulansami wyposażonymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, tj.:
- do transportu pacjentów odpowiadającym wymaganiom dla zespołu ratownictwa medycznego specjalistycznego, karetka S, typ C
- do transportu pacjentów odpowiadającemu wymaganiom dla zespołu ratownictwa medycznego podstawowego, karetka T, typ B
- do transportu sanitarnego krwi i składników krwi oraz materiałów pochodnych przez całą dobę, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami: karetka T, typ B
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia:
1. Oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ
Przedmiotowy środek dowodowy ma potwierdzać spełnienie określonych parametrów, cech czy innych wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, a nie je zastępować.
Zakres uzupełnienia: art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że uzupełnieniu mogą podlegać wyłącznie niezłożone lub złożone, ale niekompletne przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający będzie wymagał uzupełniania wyłącznie poprzez:
1) złożenie przedmiotowego środka dowodowego, który nie został złożony,
2) uzupełnienie części złożonego dokumentu o brakującą (niezłożoną) część.
Wezwanie zamawiającego o uzupełnienie jest wezwaniem jednokrotnym i jeżeli braki w obrębie dokumentów przedmiotowych nie zostaną usunięte lub dokumenty przedmiotowe zawierają błędy, w tym nie potwierdzają okoliczności, jakich zamawiający wymagał od dokumentu, oferta, do której załączone zostały takie dokumenty, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp. Źródło: Komentarz UZP str. 366 i 367 https://www.uzp.gov.pl/nowe-pzp/repozytorium-dokumentow-nowe-pzp/komentarz-do-nowego-pzp )
I. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie w trybie art. 107 ust 2 ustawy Pzp., z zastrzeżeniem pkt. II. poniżej.
II. Punktu I. nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
III. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-05 09:00
Po zmianie:
2022-04-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-05 10:00
Po zmianie:
2022-04-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-04
Po zmianie:
2022-05-05
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów, monitora interaktywnego, urządzenia wielofunkcyjnego i oprogramowania
- ,,Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz instalacji ppoż w budynku Usamodzielnienia I w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Miszewie - etap II"
- Remont i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku przy ul. Królewieckiej 14, II część I etapu inwestycji
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (..) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczestników do Klubu Samopomocy w Tarnawce i z Klubu do miejsca zamieszkania w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2027 r.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych, przedszkoli i sali sportowej w Gminie Pakosław w roku szkolnym 2025 / 2026
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych
- "Organizacja dowozu uczniów do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Trzebiatów"
- "Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.