Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00580042/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
. Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Budowa dróg gminnych w m. Nowogród Bobrzański ul. Łąkowa, ul. Borówkowa i ul. Świętego Mikołaja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 517886269
1.5.8.) Numer faksu: 68 411 39 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.karczewska@nowogrodbobrz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowogrodbobrz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
. Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Budowa dróg gminnych w m. Nowogród Bobrzański ul. Łąkowa, ul. Borówkowa i ul. Świętego Mikołaja2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd577d09-f1f9-4a6e-9db2-6d335b96caf4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054171/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa dróg gminnych w m. Nowogród Bobrzański ul. Łąkowa, Borówkowa i Św. Mikołaja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.1.16.2024.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla
inwestycji pn: „Budowa dróg gminnych w m. Nowogród Bobrzański ul. Łąkowa, ul. Borówkowa i ul. Świętego Mikołaja”.
2. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji
i zezwoleń na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) jeżeli będzie wymagana oraz wybudowanie/przebudowanie i oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych.
W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania
projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na
rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować/przebudować przedmiot zamówienia i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót
Budowlanych.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania
w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
3. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu robót budowlanych związanych z budową dróg gminnych – publicznej ul. Łąkowej klasy D oraz wewnętrznej ul. Borówkowej i św. Mikołaja w Nowogrodzie Bobrzańskim. Inwestycja ma na celu wzmocnienie konstrukcji nawierzchni istniejącej jezdni z kruszywa łamanego i dostosowanie jej do wymaganych przez aktualnie obowiązujące przepisy parametrów. Realizacja podniesie atrakcyjność przyległego terenu oraz podniesie komfort i poziom bezpieczeństwa dla użytkowników drogi.
a) W zakresie dokumentacji projektowej zamówienie obejmuje przede wszystkim:
• sporządzenie mapy do celów projektowych – przedstawiona przez Zamawiającego mapa do celów projektowych jest aktualna na dzień opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego. W przypadku stwierdzenia braku aktualności mapy na dzień opracowania projektu budowlanego lub w przypadku brakującego zakresu należy zaktualizować mapę do celów projektowych;
• wykonanie badań geologicznych gruntu – przedstawiona przez Zamawiającego opinia geotechniczna jest aktualna na dzień opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego. W przypadku stwierdzenia braku aktualności, kompletności lub brakującego zakresu należy zaktualizować dokumentację geologiczną. Ewentualne różnice w zakresie robót, które mogłoby powstać w przypadku stwierdzenia odmiennych warunków gruntowo-wodnych i warstw nawierzchni istniejącej drogi niż podano w przedłożonej dokumentacji nie będą obciążać Zamawiającego i stanowią ryzyko Wykonawcy;
• sporządzenie kompletnych projektów budowlanych i wykonawczych branży drogowej oraz sanitarnej i elektrycznej oraz projektów usunięcia kolizji;
• sporządzenie kompletnego z punktu widzenia ustawy o ZRID wniosku o wydanie decyzji ZRID wraz z załącznikami (dla drogi publicznej) oraz wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę (dla dróg wewnętrznych i całej sieci kanalizacji sanitarnej);
• uzyskanie ostatecznej i prawomocnej decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym z uwagi na lokalizację inwestycji na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią oraz budowy ewentualnych urządzeń odwodnienia w myśl Ustawy Prawo Wodne (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1478);
• uzyskanie ostatecznej i prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla budowy kanalizacji sanitarnej i dróg wewnętrznych – jeśli zajdzie taka konieczność
• wykonanie analizy przejezdności i widoczności dla pojazdu miarodajnego zgodnie z Wzorcami i Standardami rekomendowanymi przez Ministra Infrastruktury;
• opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
• uzyskanie prawomocnej i ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (lub / oraz pozwolenia na budowę lub / oraz zgłoszenia robót) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń, zatwierdzeń, oświadczeń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym projektów podziału nieruchomości, ustalenia granic pasa drogowego (jeśli będzie wymagane) oraz wypłaty odszkodowania za części nieruchomości przewidzianych do wywłaszczenia pod budowę drogi;
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wymienionych wyżej branż;
• sporządzenie i uzyskanie zatwierdzenia projektu (zmiany) stałej organizacji ruchu dla drogi gminnej;
• sporządzenie i uzyskanie zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy dróg;
• sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej do rozliczenia końcowego;
b) W zakresie robót budowlanych branży drogowej zamówienie obejmuje przede wszystkim:
• budowę odcinków drogi gminnej wewnętrznej – ul. Borówkowej i św. Mikołaja o nawierzchni z kostki betonowej ekologicznej (chłonnej) ograniczonej obustronnie krawężnikami, o szer. zasadniczej 5,00m i długości ok. 387,00m – ciąg pieszo-jezdny (strefa zamieszkania);
• budowę odcinka drogi gminnej publicznej – ul. Łąkowej, o nawierzchni bitumicznej ograniczonej obustronnie krawężnikami, o szer. zasadniczej 3,50m z poszerzeniami do 5,00m w obrębie mijanek (należy wykonać minimum 2 sztuki mijanek) i długości ok. 270,00m;
• budowę zjazdów indywidualnych do posesji prywatnych o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej. Zjazdy należy doprowadzić do granicy pasa drogowego. Szerokość zjazdów należy dostosować do faktycznego wykorzystania zjazdów w terenie przez np. pojazdy rolnicze. Zjazdy należy doprowadzić do każdej działki, na której w terenie istnieją zjazdy, bramy lub inne ślady użytkowania.
• wykonanie obustronnych poboczy gruntowych przy jezdni i zjazdach;
• profilowanie przyległych terenów zielonych (za poboczem) w celu zapewnienia poprawnych warunków odwodnienia powierzchniowego (odprowadzenie wód opadowych i roztopowych w przyległe tereny zielone w granicy pasa drogowego), wraz z wywozem nadmiaru gruntu oraz obsianiem mieszanką traw.
• kształtowanie poprzecznych spadków nawierzchni jezdni o wartości 2% oraz podłużnych o wartości minimum 0,50%;
• regulację wysokościową studni rewizyjnych, zaworowych etc. istn. infrastruktury podziemnej zlokalizowanej w śladzie projektowanych nawierzchni, wraz z ew. wymianą elementów uszkodzonych nienadających się do regulacji wysokościowej;
• montaż oznakowania pionowego – przede wszystkim wprowadzenie strefy zamieszkania i strefy ruchu na drogach wewnętrznych;
• geodezyjne wytyczenie obiektów wraz z opracowaniem mapy powykonawczej i wprowadzeniem jej do zasobu powiatowego ośrodka geodezyjnego;
• wykonanie rozbiórek istniejących nawierzchni drogowych wraz z wywozem gruzu z terenu rozbiórki i utylizacją. Uwaga: na odcinku ul. Borówkowej z nasypem o długości ok. 100m istnieje wysokie prawdopodobieństwo wystąpienia w podłożu płyt betonowych drogowych przysypanych warstwą nasypu i tłucznia. Płyty te w zależności od głębokości zalegania i zaprojektowanej niwelety należy pozostawić w gruncie lub zdemontować, wywieźć i zutylizować.
• wykonanie koryta gruntowego (usuniecie warstw nienośnych) wraz z wywozem nadmiaru gruntu z terenu budowy i utylizacją;
• karczowanie zarośli, wycinkę drzew i przycięcie gałęzi drzew ograniczających widoczność i skrajnię;
• wykonanie warstw podbudowy i nawierzchni jezdni i zjazdów z kruszywa łamanego, piasku, geowłókniny oraz brukowych kostek betonowych i masy bitumicznej
• w zależności od potrzeb – budowę rowów przydrożnych lub urządzeń odwodnienia wgłębnego (studni chłonnych, drenaży, skrzynek rozsączających etc.)
c) W zakresie robót budowlanych branży sanitarnej zamówienie obejmuje przede wszystkim:
• budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160mm SN8 o długości łącznej około 100m;
• budowę kanałów sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC 200mm SN8 o długości łącznej około 700m;
• budowę kanałów kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE100 SDR17 PN10 90mm o długości około 250m;
• montaż studni betonowych o średnicy 1000mm w ilości ok. 8 sztuk;
• montaż studni tworzywowych o średnicy 600mm w ilości ok. 10 sztuk;
• montaż studni tworzywowych rozprężnych o średnicy 1000mm w ilości 1 sztuki;
• montaż kompletnej przepompowni betonowej o średnicy min. 1200mm w ilości 1 sztuki;
d) W zakresie robót budowlanych branży elektrycznej zamówienie obejmuje przede wszystkim:
• budowę linii kablowej niskiego napięcia do celów zasilania przepompowni ścieków – przekrój i rodzaj kabla należy dobrać odpowiednio, wraz z rozwiązaniem kwestii zasilania, o długości ok. 40m;
• przebudowę (przestawienie) istn. złączy kablowych oraz zabezpieczenie istn. kabli rurami osłonowymi.
• przebudowę (przestawienie) istn. słupów oświetleniowych gminnych – ok. 2 szt.
• usunięcie słupów oświetleniowych solarnych gminnych – ok. 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2279190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3257633,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2279190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PO BETONIE Sebastian Wiśniowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980271648
7.3.3) Ulica: Wspólna 3
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PO BETONIE Sebastian Wiśniowski
jakie przetargi wygrała firma
PO BETONIE Sebastian Wiśniowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2279190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadań: A. Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dla rowerów około 4 km, B. Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na budowę drogi dla rowerów około 2,1 km
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Opracowanie programu konserwatorskiego oraz wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Modern i wyposaż bud przy ul. Moniuszki 10 wraz z poprawą infrastruktury zewnętrz"
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Konserwacja i serwis systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru FS20 oraz automatycznego gaszenia CEA 410 w budynku archiwum IPN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





