Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00079859/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "KOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: KOMAX
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071007834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Kęty
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komax@komax.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komax.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-922ebe42-8805-4187-96fb-e2b34e1b885c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-922ebe42-8805-4187-96fb-e2b34e1b885c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00079859
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PK/01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 270600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych”.
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego i budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych” 32-650 Kęty, ul. Szpitalna 6, dz. nr 4734/1 Jednostka ewidencyjna: 121304_4 Kęty miasto, Obręb: 0007 Kęty Stare Miasto
2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Roboty ziemne i przygotowawcze, w tym ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami – 19,40 m3,
b) Roboty betonowe i żelbetowe, w tym ściany żelbetowe – 78,852 m2, schody żelbetowe – 57,03 m2,
c) montaż konstrukcji stalowych; balustrady – 35,74 m,
d) układanie płytek ceramicznych na podłogach i ścianach oraz wykonanie posadzek z żywic i wykładzin z tworzyw sztucznych: okładziny kamienne – stopnie granitowe 28,083 m2, Posadzka podestów z płyt granitowych – 31,435 m2, Posadzka podjazdu z płyt granitowych – 12,750 m2,
e) roboty izolacyjne; cokół budynku 8,645 m2,
f) roboty drogowe, chodnik – 35 m2,
g) rekultywacja terenu i zieleni, obsianie skarp na 50 m2.
h) Zaprojektowano posadowienie podjazdu dla osób niepełnosprawnych w sposób bezpośredni za pomocą ław fundamentowych na głębokości min 1,0 m poniżej przyległego terenu na warstwie chudego betonu o gr. 10 cm. Zwierciadło wód gruntowych stwierdzono poniżej poziomu posadowienia. Połączenie z istniejącymi schodami zewnętrznymi za pomocą poduszki dylatacyjnej.
3) Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia opisano w dokumentacji projektowej oraz n/w dokumentach:
a) Projekt techniczny: projekt architektoniczno-budowlany - część opisowa, projekt budowlany – część rysunkowa,
b) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiOR),
c) Przedmiary robót,
d) Potwierdzenie złożenia przez Zamawiającego wniosku PB-2 – zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych z 14.01.2025r.,
Z uwagi na charakter inwestycji (obiekt administracyjny Cmentarza Komunalnego) i prowadzenie prac na czynnym obiekcie Zamawiający wymaga bezwzględnego zachowania wszelkich zasad bhp i ppoż., ochrony środowiska oraz prowadzenia prac w sposób odpowiednio zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu umowy muszą być zorganizowane w taki sposób, aby nie zagrażały bezpieczeństwu personelu cmentarza oraz osób odwiedzających Cmentarz Komunalny i nie powodowały nadmiernych utrudnień w jego funkcjonowaniu. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia obiektu z użytkowania na czas prowadzenia robót. Obiekt Cmentarza Komunalnego czynny jest przez okres całego roku.
Wykonawca winien zaakceptować szereg wyłączeń związanych z realizacją robót na czynnym obiekcie. Wyłączenia (przerwy skutkujące brakiem możliwości realizacji robót) mogą wynosić nawet / co najmniej do 2 dni w każdym tygodniu kalendarzowym. Przerwy związane z koniecznością zapewnienia dotychczasowego funkcjonowania Cmentarza Komunalnego w szczególności wymagać będą od Wykonawcy:
a) Bezwzględnego zabezpieczenia całości wykonywanych robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, przepisami BHP i ppoż. oraz ich odgrodzeniu i oznakowaniu z uwzględnieniem obsługi Cmentarza komunalnego oraz całego wachlarza Klientów odwiedzających Cmentarz komunalny, w tym: osób niepełnosprawnych, osób starszych, małoletnich dzieci itp., którym należy zapewnić bezkolizyjne i bezpieczne poruszanie się na terenie Cmentarza Komunalnego,
b) Całkowite usunięcie z terenu Cmentarza Komunalnego sprzętu Wykonawcy oraz ewentualnych zmagazynowanych materiałów budowlanych, kruszyw itp.,
c) Odpowiednie uzgodnienie z Zamawiającym bieżących potrzeb Wykonawcy związanych z umiejscowieniem jego potencjałów technicznych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
d) Wcześniejsze uzgodnienie z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru inwestorskiego planowanych do realizacji prac – z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym,
e) Wcześniejszą sygnalizację ewentualnych problemów skutkujących koniecznością wyłączenia danego fragmentu z uwagi na planowane prowadzenie prac – wyłączenie możliwe będzie po uzyskaniu zgody Zamawiającego,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w złącznikach nr 8 - 11 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 4 oferty. Ich wartość to 297 680,39 zł brutto, 344 973,34 zł brutto, 284 584,01 zł brutto i 382 300,00 zł brutto. Cena tych ofert, a w szczególności oferta z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 220 000,00 zł netto plus VAT – 270 600,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284584,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KĘT
- Zakup samochodu podzespołu poszukiwawczo - ratowniczego
- Przywrócenie właściwego funkcjonowania rowu przy ul. Kęckie Góry Południowe - etap II
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim" - II
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Dostosowanie budynku Przychodni w Lwówku Śląskim do potrzeb osób z niepełnosprawnościami obejmujące: remont ko. (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.