Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców (obywateli państw trzecich) w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjno-Prawny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970139988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-036
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 456 56 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.metelica@wup.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupzielonagora.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców (obywateli państw trzecich) w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71229ebf-bb47-4eb6-8c26-dc8b0ca0bd2e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041158/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu własnego WUP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie realizowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027 Priorytet FELB.06. Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli Działanie FELB.06.12 Integracja obywateli państw trzecich.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71229ebf-bb47-4eb6-8c26-dc8b0ca0bd2e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot.korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt 18 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO znajdują się w pkt 40 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ-ZZ.2204.03.2025.IM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w pierwszej części jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców (obywateli państw trzecich) o tematyce „Księgowość I stopnia”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-05
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu, tj. wykonawców niewykluczonych i ofert nieodrzuconych, na podstawie kryteriów opisanych w pkt 27 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części drugiej jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców (obywateli państw trzecich) o tematyce: „Pracownik biurowy z obsługą pakietu Office oraz mediami społecznościowymi”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-05
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu, tj. wykonawców niewykluczonych i ofert nieodrzuconych, na podstawie kryteriów opisanych w pkt 27 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części trzeciej jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców (obywateli państw trzecich) o tematyce „Specjalista ds. kadr i płac”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-05
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu, tj. wykonawców niewykluczonych i ofert nieodrzuconych , na podstawie kryteriów opisanych w pkt 27 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.Warunek zdolności technicznej lub zawodowej - Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przeprowadził co najmniej trzy szkolenia dla grupy liczącej minimum 10 osób;
- dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki tożsamej z tematyką szkolenia w danej części postępowania. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wskazana przez Wykonawcę osoba przeprowadziła w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej trzy szkolenia o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia w części, której dotyczy oferta.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca załączy do oferty wykaz usług wg wzoru z załącznika nr 6 do SWZ – wykaz szkoleń wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których szkolenia zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te szkolenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego szkolenia zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy przed terminem złożenia oferty. Za dokumenty poświadczające, że szkolenia zostały wykonane należycie Zamawiający uzna referencje wystawione przez podmiot wymieniony w wykazie szkoleń, protokół odbioru takiej usługi zawierający adnotację o prawidłowej i terminowej realizacji umowy, a także ogłoszenie o wykonaniu umowy sporządzone przez Zamawiającego wymienionego w załączniku nr 6. Okres 3 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wykonawca musi wykazać , że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, którą zamierza skierować do realizacji zamówienia, posiadającą doświadczenie w realizacji szkoleń. wykaz osób wg wzoru z załącznika nr 7 do SWZ – wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadających doświadczenie, o którym mowa w ust.5 pkt 1 lit. d., wraz z informacjami na temat ich doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany przedstawić wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 6 ust. 2 SWZ, potwierdzające niepodleganie wykluczeniu oraz spełnianie warunków udziały w postępowaniu w zakresie w jakim współpartner wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych warunków umowy, z zachowaniem formy pisemnej, w zakresie:a) zmiany sposobu lub terminu wykonania świadczenia, ze względu na okoliczności niemożliwe uprzednio do przewidzenia, w tym czasowego zawieszenia wykonywania umowy. Za okoliczności takie Zamawiający uzna zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z Umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, zagrożenie epidemiologiczne, epidemie, zamieszki, wojny, pożary, huragany, promieniowanie, strajk generalny lub branżowy.
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności przepisów podatkowych, przepisów szczególnych związanych z pobytem obcokrajowców na terytorium RP.
c) zmian przedmiotowych umowy, jeśli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikać ze specyfiki projektu, osób zakwalifikowanych do skorzystania ze szkoleń czy okoliczności, których nie dało się przewidzieć przed zawarciem umowy, a zmiana ta ma istotne znaczenie dla efektywnej realizacji umowy.
d) rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-25 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Opis sposobu przygotowania i składania ofert został opisany w pkt 21 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-25 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-26
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 287 z drogą powiatową nr 1140 F w m. Bobrowice
- Remont budynku nr 122 zlokalizowanego na terenie 4 RBLog. Skład Nowogród Bobrzański.
- Budowa azylu dla pieszych na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 32 z drogą powiatową nr 1192F, budowa oświetlenia dedykowanego w m. Smolno Wielkie km 81+100 - 81+300
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRYSKÓW PRZECIWKO KOMAROM, KLESZCZOM I MESZKOM NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze - etap IV, część 3
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu szkoleń dla Nauczycieli i Nauczycielek Akademickich SGGW z zakresu rozwoju świadomości i umiejętności na rzecz zielonej transformacji.
- "Org. i przeprowadzenie 2 szkoleń pt.: "Po co ekonomia społeczna w gminie i powiecie?" dla pracowników: jednostek samorządu terytorialnego i PES z woj. maz. działających na rzecz włączenia społ."
- Zorganizowanie i przeprowadzenie działań o charakterze edukacyjnym, integracyjnym i prozdrowotnym dla seniorów 60+ uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Szkolenie studentów PRz w sezonie 2025 poza OKL PRz - część I.
- Zarządzanie Kwaterą w leśniczówce Czarne"
- Przeprowadzenie superwizji grupowej z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej wraz z zapewnieniem sali
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.