Og³oszenie z dnia 2021-07-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00042026/01 - Og³oszenie z dnia 2021-04-28
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00106731 z dnia 2021-07-07 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
dostawa mebli i wyposa¿enia na potrzeby SPSK Nr 1 PUM
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof Tadeusza Soko³owskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288892
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Unii Lubelskiej, 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-252
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914253008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spsk1.szn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spsk1.szn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa mebli i wyposa¿enia na potrzeby SPSK Nr 1 PUM2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2163e5ab-a7eb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00106731
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00022852/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.10 dostawa mebli biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-261-20/2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 50244,50 PLN
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
meble z p³yty - Klinika Reumatologii, Chorób Wewnêtrznych, Geriatrii i Immunologii Klinicznej4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9260,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
meble z p³yty - Klinika Gastroenterologii4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10180,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
meble z p³yty - SOR Izba Przyjêæ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13670,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
krzes³a - Klinika Reumatologii, SOR Izba Przyjêæ, Klinika Gastroenterologii, Dzia³ Administracyjno - Gospodarczy4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11386,70 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Metalowe szafy ubraniowe - Klinika Reumatologii, Klinika Chirurgii Ogólnej, Ma³oinwazyjnej i Gastroenterologicznej4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1563,30 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Metalowe szafy kartotekowe - Klinika Endokrynologii, Chorób Metabolicznych i Chorób Wewnêtrznych; Klinika Gastroenterologii4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4184,50 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2275,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2275,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2275,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nikodemus Sebastian Czuryñski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791802905
7.3.3) Ulica: Grudziñskiego 18A/18
7.3.4) Miejscowo¶æ: Swarzêdz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2275,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu
| 2021-07-07 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Dziennikarskiej 1,2,3,4,6,7,8,9,10 w Szczecinie.
- Wykonanie robót budowalnych pn.: Iluminacja zewnêtrznych elewacji Zamku Ksi±¿±t Pomorskich w Szczecinie od strony tarasu po³udniowego, wschodniego oraz pó³nocnego wraz z Wie¿± Dzwonów
- "Wykonanie monitoringu dla obszaru specjalnej ochrony Natura 2000 (OSO) Dolina Dolnej Odry PLB320003"
- Dostawa i monta¿ mebli laboratoryjnych na potrzeby jednostek Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa systemu wirtualnej symulacji VR
- Zamówienie na ¶wiadczenie us³ug hotelowych i restauracyjnych na potrzeby konferencji pn. "30th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2026" (powtórzony)
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposa¿enia do ¯³obka przy ul. £okietka w ¦wieciu - czê¶æ I, II, III, IV, V
- Dostawa wraz z monta¿em wyposa¿enia wnêtrz budynku Centrum Administracyjno-Edukacyjnego Ogrodu Dendrologicznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Wykonanie, dostawa i monta¿ wyposa¿enia meblowego (ruchomego) do pomieszczeñ Pracowni Szpitala im. Ojca Rafa³a z Proszowic SPZOZ w Proszowicach w ramach KPO.
- "III etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposa¿eniem - wykonanie, dostawa i monta¿ wyposa¿enia pomieszczeñ w budynku przedszkola w Skoroszycach"
- Dostawa mebli biurowych do Urzêdu Miasta £odzi w 2026 r.
- Dostawa mebli biurowych
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





