eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo DużeDostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże



Ogłoszenie z dnia 2025-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 0857478011

1.5.8.) Numer faksu: 0857478011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dobrzyniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41096bf0-f373-48b6-920f-6ec903ae4c48

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050418/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001821

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rir.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 236012,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Zadanie I: Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże.
a) Zadanie I obejmuje realizację cyklicznych dostaw oleju napędowego (dalej: olej ON), jedna dostawa ok. 2 500 l, w łącznej maksymalnej ilości 30 600 litrów spełniającego wymagania aktualnej normy PN-EN 590:2022-08 oraz rozporządzenia MINISTRA KLIMATU I ŚRODOWISKA z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1018 z późn. zm.), do Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże;
b) Zamawiane partie oleju ON dostarczane będą od poniedziałku do piątku między godziną 08.00, a 14.00, na koszt Wykonawcy wliczony w cenę, w terminie do 24 godzin od momentu otrzymania zamówienia, które będzie składane w dni robocze do godziny 10:00, zgodnie z ustaleniami wynikającymi z umowy;
c) W celu realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować środkami transportowymi spełniającymi warunki techniczne do przewozu paliw płynnych oraz:
- posiadającymi licznik i możliwość wydruku ilości wydanego paliwa, z jednoczesnym przeliczeniem na ilość paliwa wydanego w temperaturze referencyjnej 150 C, data, typ paliwa oraz godzina rozładunku,
d) W przypadku uszkodzeń/awarii urządzeń Zamawiającego spowodowanych niewłaściwą jakością dostarczonego paliwa (o parametrach jakościowych niezgodnych z parametrami jakościowymi określonymi w przekazanej kopii świadectwa jakości oleju), wszelkie koszty związane z powołaniem rzeczoznawcy i oceną techniczną oraz koszty napraw pokryje Wykonawca;
e) Zamawiający oświadcza, że paliwo będzie wykorzystywane wyłącznie do celów własnych i nie będzie odsprzedawane (również poza granice państwa).
f) Rozliczenie i fakturowanie odbywało się będzie na podstawie legalizowanego licznika autocysterny w m3 w temp. referencyjnej 15°C.
g) Zamawiający informuje, że w przypadku dokonywania kontroli zgodności parametrów jakościowych dostarczanego paliwa będzie przekazywał próbki do laboratorium
h) Podane ilości stanowią maksymalną ilość przewidzianą do zakupu w ciągu trwania umowy. Zamawiający informuje, iż podane ilości mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.5.) Wartość części: 150613,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Zadanie II: Dostawy oleju opałowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże.
a) Zadanie II obejmuje cykliczne dostawy oleju opałowego lekkiego – przeznaczonego do celów procesowych i grzewczych w łącznej maksymalnej ilości 23 500 litrów, spełniającego wymagania określone w normie jakościowej PN-C-96024:2001, o gęstości w temp. 15˚C nie większej niż 840 [kg/m3] oraz o wartości opałowej minimum 41 [MJ/kg] do Świetlicy wiejskiej w Chrabołach, Chraboły 41, 16-002 Dobrzyniewo Duże oraz Szkoły Podstawowej w Pogorzałkach, Pogorzałki 127, 16-002 Dobrzyniewo Duże.
b) Przewidywane ilości zamawianego oleju opałowego lekkiego w okresie trwania umowy: 23500 litrów. Zamówienia oleju opałowego lekkiego będą uzależnione od potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od zadeklarowanych wyżej;
c) Olej opałowy lekki dostarczany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w ilości określonej przez Zamawiającego nie większej jednorazowo niż 12000 litrów do stacji rozładunku oleju opałowego lekkiego między godziną 08.00, a 14.00, od poniedziałku do piątku;
d) Zamawiane partie oleju opałowego lekkiego dostarczane będą na koszt Wykonawcy wliczony w cenę, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia;
e) W przypadku uszkodzeń/awarii urządzeń Zamawiającego spowodowanych niewłaściwą jakością dostarczonego paliwa (o parametrach jakościowych niezgodnych z parametrami jakościowymi określonymi w przekazanej kopii świadectwa jakości oleju), wszelkie koszty związane z powołaniem rzeczoznawcy i oceną techniczną oraz koszty naprawienia szkody pokryje Wykonawca;
f) Zamawiający oświadcza że paliwo będzie wykorzystywane wyłącznie do celów własnych i nie będzie odsprzedawane (również poza granice państwa).
g) Zamawiający nie gwarantuje dostaw łącznych do obu lokalizacji w tym samym czasie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opałowe

4.5.5.) Wartość części: 85399 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173398,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184877,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173398,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZIP TRADE Grzegorz Przewarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372007277

7.3.3) Ulica: ul. Janowska 82/23

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173398,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93478,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98970,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93478,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. U. Falko Oil Krzysztof Falkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421013020

7.3.3) Ulica: ul. Białostoczek 19

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-592

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93478,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.