eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguty-Pianki › Przebudowa ulicy Targowej w miejscowości Boguty-Pianki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Targowej w miejscowości Boguty-Pianki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOGUTY-PIANKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Papieża Jana Pawła II 45

1.5.2.) Miejscowość: Boguty-Pianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-325

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 862775003

1.5.8.) Numer faksu: 862775003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@boguty-pianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Targowej w miejscowości Boguty-Pianki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a74c02ea-b127-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011199/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ulicy Targowej w miejscowości Boguty-Pianki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://boguty-pianki.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu odbywa się za pomocą miniPortalu
dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: kontakt@boguty-pianki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Zamawiający zgodnie z §3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych
danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,
csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,
XMLenc, ze szczególnym wskazaniem na pdf. Więcej informacji w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisane w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): opisane w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKW.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulicy Targowej w
miejscowości Boguty-Pianki.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze,
2) Jezdnia,
3) Chodnik,
4) Zjazdy,
5) Stała organizacja ruchu,
6) Kanał technologiczny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SWZ).
4. Inne postanowienia i wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu
zamówienia:
1) Uregulowania odnoszące się do podwykonawców:
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części
zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania
w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby
Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest
obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby
Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
2) Personel Wykonawcy:
Zgodnie z art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę oraz Podwykonawcę do zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Powyższy obowiązek dotyczy wszystkich osób (pracowników fizycznych), które będą świadczyły
roboty budowlane związane z przebudową ulicy Targowej w miejscowości Boguty-Pianki.
Projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, określa:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób
wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań
związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: : 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe
• Cena – waga 60%
• Doświadczenie kierownika budowy – waga 10%
• Gwarancja i rękojmia – waga 30%
1) CENA – waga 60%
Wartość punktowa ceny (wyliczona z zastosowaniem wzoru matematycznego)
Cmin
C = -------------------- x 60(Rc)
Cbad
gdzie:
Rc – waga kryterium cena
Cmin – cena najniższa z zaoferowanych ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu
Cbad – cena oferty badanej
C – liczba uzyskanych punktów w kryterium
2) DOŚWIADCZENIE KIEROWNIKA BUDOWY – waga 10%
Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie kierownika budowy” będzie dokonywana na podstawie
oświadczenia Wykonawcy podanego w formularzu ofertowym oraz dokumentu, który należy dołączyć
wraz z ofertą – liczba punktów możliwych do uzyskania – 30.
Jeżeli kierownik budowy, który zostanie skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia, posiada
uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności
inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika
budowy w zakresie:
• dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi publicznej o
wartości robót 700 000 zł brutto każda – Zamawiający przyzna 0 pkt, • trzech robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi publicznej o
wartości robót 700 000 zł brutto każda – Zamawiający przyzna 5 pkt,
• czterech robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi publicznej o
wartości robót 700 000 zł brutto każda – Zamawiający przyzna 10 pkt,
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie
doświadczenia, o którym mowa powyżej. Ze złożonych dokumentów musi bezpośrednio wynikać
liczba, zakres oraz wartość robót, w ramach których wskazana osoba pełniła funkcję kierownika
budowy – Zamawiający wymaga dołączenia np. kserokopii protokołów odbioru robót wraz z
oświadczeniem osoby skierowanej do pełnienia funkcji kierownika budowy w przypadku, gdy protokół
odbioru nie będzie zawierał wszystkich wymaganych informacji lub innych dokumentów, z których
bezpośrednio będą wynikały informacje wymagane przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca
oświadczy powyższe w formularzu ofertowym ale nie dołączy dokumentu potwierdzającego –
Zamawiający nie przyzna punktów w kryterium doświadczenie kierownika budowy. Zamawiający nie
przyzna również punktów w kryterium doświadczenie kierownika budowy w przypadku, gdy wykonawca
dołączy do oferty wyłącznie oświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji kierownika budowy w
ww. zakresie.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby osoba, o której mowa w ww. kryterium pełniła funkcję
kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
3) GWARANCJA I RĘKOJMIA – waga 30%
Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane
dłuższej niż wymagane minimum (tj. 36 miesięcy) otrzyma dodatkowe punkty:
• Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane
na okres 48 miesięcy – otrzyma 15 punktów,
• Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane
na okres 60 miesięcy – otrzyma 30 punktów.
Wykonawca oświadczy powyższe w formularzu ofertowym.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy okresu, na który zobowiązuje się udzielić gwarancji i
rękojmi, Zamawiający uzna, że zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy,
tj. wymagane minimum i nie przyzna punktów w tym kryterium.
2. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów za ww. kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu określone przez Zamawiającego w sposób proporcjonalny do przedmiotu
zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania
zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności i dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
• Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów
• Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 1 000.000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
• w zakresie wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty
budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie dróg publicznych o wartości nie
mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda z robót wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty.
• w zakresie dysponowania osobami odpowiednimi do realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami niezbędnymi do
realizacji przedmiotu zamówienia, tj. 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy
posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w
specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, posiadająca co najmniej pięć lat
doświadczenia zawodowego (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku
kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych na ww. stanowisku, polegających na budowie,
przebudowie, rozbudowie dróg publicznych o wartości robót nie mniejszej niż 500.000,00 zł
brutto każda.
2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane / usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4, potwierdza, że
stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane / usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.
5. Wykonawca wraz z ofertą przedstawia oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1
pkt 2 SWZ.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 3 nie potwierdzają
spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych
podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym
przez Zamawiającego:
7) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
8) wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj. zobowiązał się do
osobistego wykonania odpowiedniej części, jeżeli wykaże samodzielnie zdolności techniczne lub
zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną w zakresie, w którym polegał na
zdolnościach innych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub
opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy
Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
5) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu
wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanym na podstawie art. 274 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający
wymaga złożenia:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wykaz robót budowlanych należy
sporządzić zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz wymaganymi
dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje i doświadczenie – wykaz osób należy
sporządzić zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ.
3.W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga złożenia
dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie
mniejszą niż 1 000 000 zł.
4.Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub
zawodowych podmiotów udostępniających zasoby przedstawienia oświadczenia tego podmiotu o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 2 (Załącznik
nr 4).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z wymaganiami SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy).
2. Wykonawca może wnieść wadium w:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek: Bank Spółdzielczy
Czyżew Oddział Boguty 17874710180260154420000020 z dopiskiem: „Wadium na przebudowę
ulicy Targowej w miejscowości Boguty-Pianki".
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt
2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci
elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące
wymagania:
• oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
• sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców
składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe
składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę
wspólną;
• kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą
być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do
reprezentowania tych Wykonawców.
• Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) Wykonawcy
składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę
konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
- zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim
zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
- określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
- czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących
przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego
stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej informacji stanowiącej
podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu
wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany
może być Zamawiający lub Wykonawca.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy oraz innych osób biorących po stronie
Wykonawcy udział w realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeń losowych oraz w
przypadku niewywiązywania się z pełnionych obowiązków. Inicjatorem zmiany może być
Zamawiający i Wykonawca. Zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone
w SWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji
stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac
i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Zamawiający, po wyrażeniu zgody, dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku:
1) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy),
2) wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi,
3) wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę
robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, szczątków
ludzkich itp.,
4) wystąpienia innych nieprzewidzianych i uzasadnionych okoliczności,
5) wystąpienia następstw działań administracyjnych (np. konieczności uzyskania wyroku
sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano na
etapie zawarcia umowy),
6) konieczności przerwania robót z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych,
7) wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez
Wykonawcę,
8) wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy,
9) konieczności wykonania robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla
prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia.
4. Inicjatorem zmiany może być Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w
formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia
zmian. Zmiana ta może spowodować zmianę terminu wykonania prac i zmianę wynagrodzenia
Wykonawcy.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla
danego elementu robót budowlanych lub zmianę technologii ze względu na zmianę postępu
technologicznego (np. wycofanie produktu z rynku) w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego
korzystnych, w sytuacjach nie zawinionych przez Wykonawcę. Zmiany te nie wpłyną na termin
wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
6. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania
prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie
pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian.
Inicjatorem zmiany może być Wykonawca.
7. Dopuszcza się zmiany w umowie dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy jeżeli zachodzi
potrzeba wykonania prac nie ujętych w projekcie lub też w sytuacji zmiany projektu, jeżeli
potrzeba wykonania prac lub zmian w projekcie zostanie potwierdzona przez inspektora nadzoru
w protokole konieczności. Zamawiający przewiduje w tym zakresie możliwość udzielenia
zamówienia na roboty dodatkowe zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.