eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramach projektów.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramach projektów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUCZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Klucze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-klucze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-klucze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-klucze

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramach projektów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca6a6a9b-8ff3-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013557/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramach projektów .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zagospodarowanie otoczenia i parku przy pałacu Dietla w Kluczach.” oraz „Dostosowanie budynku Starej Gminy do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014598

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3465817,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w ramach projektów „Zagospodarowanie otoczenia i parku przy pałacu Dietla w Kluczach” oraz „Dostosowanie budynku Starej Gminy do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach”.
Zakres zamówienia obejmujące wykonanie:
1) Wykonanie placu z płyt granitowych gr. 8 cm, płyty jasno szare, płomieniowane, o wymiarach 70x70 cm z wykonaniem wzorów zgodnie z dokumentacją projektową z kostki granitowej 8x8x8 cm ciętej, płomieniowanej z ciemnego granitu, wraz z impregnacją nawierzchni ok. 1 415m2.
2) Wykonanie wzmocnienia podłoża gruntowego pod konstrukcje nawierzchni placu z mieszanki kruszyw naturalnych 0-63 mm o grubości 40 cm ok. 1 415 m2.
3) Wykonanie podbudowy pomocniczej i zasadniczej z mieszanki kruszyw naturalnych 0-31,5 mm o grubości 40 cm ok. 1 415 m2.
4) Wykonanie konstrukcji części nadziemnej muru ogrodzenia i wiaty przystankowej w technologii żelbetowej z możliwością montażu okładziny kamiennej z piaskowca na odcinku 4 mb.
5) Wykonanie okładzin kamiennych z piaskowca konstrukcji istniejącego i nowego muru ogrodzeniowego wraz z montażem nakryw kamiennych z piaskowca o powierzchni ok. 320,95 m2.
6) Dostawa i montaż bramy oraz furtki stalowej w kolorze antracyt zgodnie z dokumentacją projektową – brama 1 kpl., furtka 1 kpl.
7) Wykonanie komory technologicznej w technologii żelbetowej .
8) Wykonanie fontanny w technologii żelbetowej oraz montaż okładzin zewnętrznych i wewnętrznych fontanny gr. 3 cm i posadzki z płyt granitowych gr. 8 cm płomieniowanych koloru kremowego.
9) Wykonanie instalacji technologicznej fontanny oraz instalacji technologicznej komory fontanny (cześć sanitarna i elektryczna).
10) Wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej fontanny oraz komory technologicznej.
11) Wykonanie instalacji iluminacji placu, budynku Pałacu Dietla i budynku Starej Gminy.
12) Wykonanie odwodnienia terenu wraz z montażem kanałów szczelinowych odwadniający i ze studzienkami.
13) Wykonanie odprowadzenia wód deszczowych z dachów budynków Pałacu Dietla i Starej Gminy.
14) Wykonanie schodów i posadzki zejścia do piwnicy budynku Pałacu Dietla ze stopni blokowych.
15) Dostawa i montaż studni betonowej DN 1500, h – 2,50 m, osadnikowej z podłączeniem wpustu odwadniającego nawierzchnię schodów i posadzki do piwnicy budynku Pałacu Dietla.
16) Wykonanie drogi pożarowej i dojść do budynki Pałacu Dietla.
17) Wykonanie odtworzenia / nowej elewacji po całym obwodzie elewacji ścian zewnętrznych w strefie cokołowej wysokości ok. 30 cm w analogicznej technologii jak elewacja budynku Pałacu Dietla ze względu na dostosowanie rzędnych nawierzchni placu do ścian budynków.
18) Wykonanie odtworzenia / nowej elewacji na elewacji ścian zewnętrznych – strona wschodnia w strefie cokołowej wysokości ok. 30 cm w analogicznej technologii jak elewacja budynku Starej Gminy ze względu na dostosowanie rzędnych nawierzchni placu do ścian budynków.

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z pozwoleniem małopolskiego konserwatora zabytków w Krakowie na wykonywanie robót budowlanych w otoczeniu zabytku wpisanego do rejestru oraz prowadzenie robót ziemnych pod nadzorem archeologicznym oraz zgodnie z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SWZ tj. dokumentacja projektowa, przedmiary w formie pomocniczej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

Dokumentacja projektowa dotyczy szerszego zakresu robót, aniżeli przewidziany jest do realizacji w ramach niniejszego zamówienia, który został wykonany we wcześniejszych etapach realizacyjnych zadania inwestycyjnego, tj.: przebudowa ścieżek pieszych w parku, przebudowa oświetlenia terenu w otoczeniu budynku Starej Gminy oraz parku, altany parkowej, zjazdu publicznego z wewnętrzną droga dojazdową i parkingami przy budynku Starej Gminy – obszar, w ramach którego prowadzone będą prace budowlane przedstawia projekt zagospodarowania terenu zawarty w opracowaniu autorstwa: Sławomir Bąchor Pracownia Architektury, Olkusz – październik 2022r, przedmiary robót budowlanych i instalacyjnych, dokumentacja projektowa.

Wykonawca zapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie zapobiegania COVID 19.

Zamawiający przewiduje wizję lokalną dla Wykonawców.
Celem wizji lokalnej jest poznanie warunków realizacji zamówienia, tj. okoliczności, które mają wpływ również na ofertę składaną przez wykonawcę.

Wizja lokalna odbędzie się w dniu 16.01.2023r. o godzinie 10:00
W celu wzięcia udziału w wizji lokalnej należy zgłosić udział w wizji do dnia 13.01.2023r. mailowa na adres : inwestycje@gmina-klucze.pl


Zamawiający odrzuci na podstawie Art. 226. Ust. 1 pkt 18) ustawy PZP, ofertę Wykonawcy, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej przewidzianej w dokumentach postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3730564,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5150562,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3730564,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamieniarka I spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991975739

7.3.4) Miejscowość: Jastrząb

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3730564,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.