Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00658304/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330392390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 3
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 20 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niwa.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8e4f60e-f0f2-4130-a5f0-81ba23c9c8b11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8e4f60e-f0f2-4130-a5f0-81ba23c9c8b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00535889/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658304
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów obejmujące następujący asortyment: mrożone: truskawka 50kg, jeżyna 10kg, malina 10kg, porzeczka czarna 10kg, śliwka bez pestki 10kg, wiśnia dryl. 10 kg, brokuły 2700kg, fasolka żółta 500kg, fasolka zielona cięta 2000kg, groszek 400kg, kalafior 2800kg, marchew mini 500 kg, marchew
kostka 1200kg, marchewka w plastrach 100kg, dynia kostka 10kg, jarmuż 10kg, salsefia krojona 10kg, papryka paski 300kg, szpinak siekany w kulkach 580kg, włoszczyzna w paski 1950kg, mieszanka chińska 10kg, brukselka 800kg, bób 10kg, kurki cięte 10kg, podgrzybek cięty 60kg, prawdziwki cięte 10kg, rydz cały 10kg, borowik grys 10kg, pieczarka cięta 100kg, frytki
karbowane wstępnie podsmażane 1400kg, kluski śląskie 1050kg, pyzy z mięsem 500kg, pierogi ruskie 600kg, pierogi z mięsem 660kg, kartacze 1050kg, kopytka 1350kg, knedle z truskawką 100kg, knedle ze śliwkami 650kg, uszka z kapustą i grzybami 150kg, pierogi z kapustą i grzybami 350kg, pierogi z serem 100kg, pierogi z truskawkami 550kg, mix hotelowy
podstawowy 300kg, lody różne smaki 100l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15555100-4 - Lody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166973,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210912,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166973,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB FROST Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101469262
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 3
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166973,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Wymiana rur wodociągowych w S.U. MEWA C
- Dostawa środków do dezynfekcji
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budynku usługowego "Pijalni wód" w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu.
- Wydzielenie i oddymianie klatki schodowej K2 oraz podłączenie systemu oddymiania grawitacyjnego do istniejącego systemu sygnalizacji pożarowej dla klatki schodowej K2 w budynku A
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek Przedszkola Miejskiego nr 10 w Kołobrzegu
- Dostawa wyposażenia: mebli do przebudowanych pomieszczeń
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie w okresie od 01 lipca do 31 grudnia 2025r.
- VII-XII 2025 DOSTAWA ŻYWNOŚCI
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 38 w Chorzowie, ul. Śląska 3 - I/2025
- Sukcesywna dostawa żywności
więcej: Lody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.