eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Remont sali rozpraw nr 4 i 5 oraz poddasza budynku Sądu Rejonowego w Mikołowie przy ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 12/14



Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali rozpraw nr 4 i 5 oraz poddasza budynku Sądu Rejonowego
w Mikołowie przy ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 12/14

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Mikołowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 12/14

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327846103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mikolow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mikolow.sr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2e087e4-afae-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali rozpraw nr 4 i 5 oraz poddasza budynku Sądu Rejonowego
w Mikołowie przy ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 12/14

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2e087e4-afae-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025064/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont sali rozpraw nr 4 i 5 oraz poddasza budynku Sądu Rejonowego w Mikołowie przy ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 12/14

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028194

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA01.261.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 165272,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Należy dokonać remontu sali rozpraw nr 4 i 5 znajdujących się na parterze budynku Sądu Rejonowego w Mikołowie przy ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 12/14 oraz poddasza tego budynku, stosując odpowiednio wymagania zawarte w przedmiarach robót i SWZ. Szczegółowy zakres prac powinien obejmować roboty wg przygotowanych kosztorysów inwestorskich.
1) Projekt techniczny – rysunki z opisami – nie podlega ogłoszeniu ze względów bezpieczeństwa, zostanie udostępniony dla zainteresowanych wykonawców w siedzibie zamawiającego podczas zalecanej wizji lokalnej,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – nie podlega ogłoszeniu ze względów bezpieczeństwa, jest dostępna dla zainteresowanych wykonawców w siedzibie zamawiającego,
3) Przedmiar robót zawarty w części zasadniczej SWZ.






2. Zakres prac obejmuje m.in.:
Sale rozpraw 4 i 5:
- Demontaż istniejącego parkietu (elementy podestu i listwy przyścienne do odzysku);
- Wyrównanie podłoża, rozprowadzenie okablowania systemu rejestracji rozpraw, wykonanie izolacji i jastrychu z dokładnością umożliwiającą kładzenie płytek gresowych na cienkiej warstwie kleju;
- Prace płytkarskie wg projektu;
- Usunięcie tapet ze ścian (raufaza), naprawy tynkarskie i gipsowanie, odtworzenie sztukaterii (gzyms), prace malarskie;
- Ułożenie płytek gresowych;
- Prace przygotowawcze i wykończeniowe w zakresie przenoszenia mebli i wyposażenia technicznego, w tym w szczególności systemu rejestracji rozpraw.
Poddasze budynku 12:
- Zerwanie istniejącej posadzki ceramicznej;
- Wyrównanie podłoża, wykonanie izolacji i jastrychu z dokładnością umożliwiającą kładzenie płytek gresowych na cienkiej warstwie kleju;
- Prace płytkarskie wg projektu;
- Prace przygotowawcze i wykończeniowe w zakresie przenoszenia mebli i wyposażenia technicznego

(całość robót szczegółowo opisują załączone przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203285,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470902,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203285,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa "AGA" Agnieszka Kasińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351593394

7.3.3) Ulica: Energetyków 5

7.3.4) Miejscowość: Łaziska Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-170

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203285,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-14 do 2024-09-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.