Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041646/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
- 2021/BZP 00050415/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106399 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu przy Powiatowym Urzędzie Pracy pomiędzy ulicą Stawową 18 a ulicą Wyzwolenia 19 – zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 760 54 83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_parking_stawowa@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie terenu przy Powiatowym Urzędzie Pracy pomiędzy ulicą Stawową 18 a ulicą Wyzwolenia 19 – zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f34ae7a-a73a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000760/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 Zagospodarowanie terenu przy Powiatowym Urzędzie Pracy pomiędzy ulicą Stawową 18 a ulicą Wyzwolenia 19 – zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041646/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RW.271.5.2021 ; ZP.rp.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 381290,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji dla zadania pn.: Zagospodarowanie terenu przy Powiatowym Urzędzie Pracy pomiędzy ulicą Stawową 18 a ulicą Wyzwolenia 19 – zaprojektuj i wybuduj.1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.2.1. wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń,1.2.2. wykonanie, na podstawie ww. dokumentacji, robót budowlanych, celem zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego wraz z dostawą i montażem wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia wynikających z tej dokumentacji,1.2.3. pełnienie nadzoru autorskiego,
1.2.4. sporządzenie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej.1.3. W ramach przedmiotu zamówienia należy, w szczególności:
1.3.1. wykonać dokumentację projektową niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego,
1.3.2. uzyskać wszystkie niezbędne lub wymagane warunki, uzgodnienia, opinie techniczne, ekspertyzy i badania techniczne konieczne do wykonania robót budowlanych (pozwolenie na budowę),1.3.3. wykonać roboty budowlane w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej zapewniając stały nadzór kierownika budowy,1.3.4. dostarczyć i dokonać montażu urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną,1.3.5. pełnić nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych,1.3.6. sporządzić dokumentację odbiorową oraz wykonać dokumentację powykonawczą, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, ze złożeniem w Wydziale Geodezji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie powykonawczego operatu geodezyjnego. W skład dokumentacji odbiorowej wchodzą m.in.: certyfikaty potwierdzające zgodność zabudowanych urządzeń z normą PN-EN 1176 wydane przez akredytowane jednostki a dla pozostałych materiałów budowlanych deklarację zgodności lub aprobatę techniczną. Wykonawca zobowiązany jest także do przedłożenia dokumentów wystawionych w wyniku odbioru (kontrola pomontażowa) placu zabaw przez instytucję certyfikującą lub inspekcyjną np. Urząd Dozoru Technicznego, Centrum Kontroli Placów Zabaw,1.3.7. przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje w zakresie konserwacji i użytkowania miejsc postojowych oraz urządzeń.
1.4. Zakres robót budowlanych polegających na budowie skweru obejmuje:
1.4.1. budowa 20 miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z drogą dojazdową i chodnikiem,1.4.2. zagospodarowanie strefy zabawowo – rekreacyjnej,1.4.3. wykonanie oświetlenia strefy zabawowo – rekreacyjnej oraz wymiana dwóch słupów oświetleniowych wraz z oprawami,
1.4.4. wykonanie 250 nasadzeń oraz uporządkowanie terenu wraz z obsianiem trawą.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Program Funkcjonalno - Użytkowy (Dodatek nr 3 do SWZ),
b) Projektowane postanowienia umowy (Dodatek nr 4 do SWZ),
zwane dalej łącznie jako Dokumentacja.1.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).1.7. Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia.1.8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.1.9. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp.1.10. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.1.11. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art.104 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585830,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baugart Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691634544
7.3.3) Ulica: Floriana 7
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Modernizacja instalacji elektrycznych na klatkach schodowych w budynku przy ul. Szeflera 15
- Modernizacja instalacji elektrycznych na klatkach schodowych
- Stworzenie strefy rekreacji na terenie Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
- Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej Nr 8 w Siemianowicach Śląskich.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
- "Modernizacja placu zabaw przy żłobku "Dąbrusiowa przygoda" w Parlinie.
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie ( w formule "zaprojektuj i wybuduj" )
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- ZazieleniaMY PIETRYNĘ
- Usuwanie przez Gminę Żukowice skutków powodzi w m. Dobrzejowice poprzez odbudowę sieci wodociągowej i przyłączy
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.