Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00057112/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-18
- 2021/BZP 00060138/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106363 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych z wbudowaną wagą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830338452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158323679
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkim.sandomierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych z wbudowaną wagą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a2a354e-b7aa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057112/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOM/1555/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 750000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych z wbudowaną wagą i systemem monitoringu wizyjnego.
2. Wymagania dla pojazdu pod zabudowę:
1) pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji: 2021 lub 2020,
2) dopuszcza masa całkowita: 18 t.,
3) silnik wysokoprężny sześciocylindrowy, o zapłonie samoczynnym, zasilany olejem napędowym, moc silnika minimum 210 kW,
4) silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6,
3. Wymagania dla zabudowy:
1) zabudowa fabrycznie nowa, rok produkcji: 2021 lub 2020,
2) zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych, odpadów wielkogabarytowych i biodegradowalnych,
3) pojemność skrzyni ładunkowej minimum 16 m3.
4. Wymagania dla systemu wagowego:
1) zestaw minimum 6 szt. czujników tensometrycznych,
2) zamontowany w kabinie pojazdu modułowy terminal wagowy oraz certyfikowana drukarka paragonowa,
3) musi umożliwiać współpracę z systemem identyfikacji pojemników.
5. Wymagania dla systemu monitoringu wizyjnego:
1) zapis obrazu z 4 ultra szerokokątnych kamer w systemie 360 stopni,
2) nagrywarka cyfrowa - rejestrator mobilny z możliwością nagrywania obrazu z dźwiękiem,
3) podgląd obrazu ze wszystkich kamer na żywa (on-line).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia przez Podwykonawcę. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia oraz Podwykonawcę, któremu powierzy podwykonawstwo. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam.
8. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z Podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania.
9. Zamawiający informuje, że nie dokonano podziału zamówienia na części z następujących powodów:
9.1. pojazd, zabudowa oraz wbudowany system wagowy i system monitoringu wizyjnego stanowią integralną całość jako pojazd specjalistyczny do odbioru odpadów komunalnych i podział zamówienia stworzyłby nadmierne trudności techniczne,
a konieczność skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia,
9.2. zamówienie jest o wartości nieprzekraczającej progów UE i z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, iż ubiegają się o takie zamówienie głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 835170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 835170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GP Truck Trading S. C. Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015736867
7.3.3) Ulica: ul. Hoserów 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-995
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GP TRUCK TRADING S.C. GRZEGORZ KĄDZIELA AGNIESZKA KĄDZIELA
jakie przetargi wygrała firma
GP TRUCK TRADING S.C. GRZEGORZ KĄDZIELA AGNIESZKA KĄDZIELA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 835170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne
- Przebudowa, modernizacja dźwigu szpitalnego zamontowanego w Budynku "F" Szpitala w Sandomierzu
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego zasilanego ON z zabudową do odbioru odpadów komunalnych o DMC 18 ton
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu hakowego o DMC min. 18 ton zasilanego gazem CNG, wyposażonego w solarkę i pług odśnieżny.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego
- Dostawa pojazdu specjalistycznego typu hakowiec
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.