eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE PODMIOTU SKY ATMOSPHERE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE PODMIOTU
SKY ATMOSPHERE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA KANCELARIA BROKERSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932849082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 7

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-073

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pkbroker.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkbroker.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Inny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pośrednictwo pieniężne/IT

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Polska Kancelaria Brokerska

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932849082

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Św. Antoniego 7

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 50-073

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pkb.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: pkbroker.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE PODMIOTU
SKY ATMOSPHERE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eacce91-b11d-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/728880

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym.



W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:

Zadawania pytań Zamawiającemu,

Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

Przesłania odwołania/inne.



Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WUM-223863-02/23/PGK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje usługę Ubezpieczenia interesów majątkowych Zamawiającego w zakresie:

1. Ubezpieczenie majątku
1.1. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
1.2. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji
1.3. ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia


2. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
2.1. ubezpieczenie odpowiedzialności deliktowej, kontraktowej i zawodowej informatycznej
2.2. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo do jednostronnego (w ramach opcji) rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w ramach poszczególnych części. Szczegóły stosowania opcji podane są w opisie przedmiotu zamówienia dotyczących poszczególnych rodzajów ubezpieczenia.

2. Rodzaj i maksymalna wartość opcji. Przedmiotem opcji może być:
2.1. OPCJA A
a) W CZĘŚCI I zamówienia:
A. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy 2- letniej;
B. ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej powyższej sumy gwarancyjnej określonej w umowie ubezpieczenia;
2.2. Ceny/stawki świadczenia usług w ramach opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego.
3. Okoliczności skorzystania z opcji:
3.1. Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach Opcji zgłaszane będą w trakcie obowiązywania Umowy, na zasadach określonych w Umowie, zgodnie z aktualizacją przedmiotu ubezpieczenia(arkusz aktualizacyjny) dokonywaną przez Brokera w związku z rozpoczęciem zarządzania i/lub administrowania Wspólnotom Mieszkaniowym niewymienionych w załączniku nr 5, aktualizacją sumy ubezpieczenia wg wartości odtworzeniowej, w związku z nabyciem środków trwałych modernizacją/ulepszeniem, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilnoprawnymi, przedłużeniem czasu ochrony polis, aktualizacją prac dla robót budowlanych
3.2. Opcja A będzie realizowana w oparciu o składki/stawki za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe, tj. rozumiane jako składki/stawki za 12-miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej, rozliczane w systemie pro rata temporis.
3.3. Zamawiający może złożyć jednostronne oświadczenie woli o wykonaniu Opcji, natomiast Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte Opcją.
3.4. Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego.
3.5. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego:
a) niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego oznacza rezygnację z Opcji. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za realizację zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia.
Wykonawca składając ofertę, wyraża zgodę na zawarcie Opcji w umowie nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku skorzystania przez Zamawiającego z Opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-04-01 do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienie uzupełniające może dotyczyć ubezpieczenia mienia, które Zamawiający zakupił lub, w którego posiadanie wszedł po zawarciu umowy ubezpieczenia. Zamawiający może również zdecydować o ubezpieczeniu mienia , które wcześniej nie zostało zgłoszone do ubezpieczenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej;
5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1;
2) Zezwolenia właściwego organu państwowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej;
3) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2;
4)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru działalności regulowanej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
3. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty, o których mowa w ust. 2 muszą być złożone przez każdy podmiot.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 Ustawy dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia następujących warunków:
a. W wyniku zmian w przedmiocie zamówienia, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego (a wynikną z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy).
b. W wyniku ustawowej zmiany przepisów podatkowych, zmian stawki podatku VAT
c. działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy
d. poprawy oczywistej omyłki,
e. zmian składki ubezpieczeniowej pod warunkiem, że zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub zmiany będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia,
f. koniecznych zmian w umowie wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,
g. zmiany nazw, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych,
h. proporcjonalnej zmiany składki w stosunku do liczby lokali oraz w stosunku do sumy ubezpieczenia
i. coroczna aktualizacja sumy ubezpieczenia w oparciu o aktualizację wyceny wartości odtworzeniowych budynków i budowli
2. Zamawiający przewiduje następujacy rodzaj I zakres zmian, o których mowa w ust. 3, a polegający na :
a. zmianach terminów płatności, wysokości i liczby rat składki, za zgodą Wykonawcy;
b. zmianach wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia;
c. rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia, bez naliczania dodatkowej
d. składki, za zgodą Wykonawcy;
e. korzystnej dla Zamawiającego zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;
f. zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
3. Niedopuszczalne są zmiany umowy, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy.
4. Pozostałe zmiany umowy są możliwe tylko w okolicznościach określonych w art. 455 Ustawy.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron (Wykonawcy i Zamawiającego) wyrażonej w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: PlatformaZakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-27 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.