eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › USC UL.PABIANICKA 2 W ŁODZI CZ. I WYKONANIE, DOSTARCZENIE I ZAMONTOWANIE NOWYCH DRZWI DREWNIANYCH WEWNĘTRZNYCH. CZ. II WYKONANIE,DOSTARCZENIE I ZAMONTOWANIE NOWEJ BOAZERI DREWNIANEJ WEWNĘTRZNEJ



Ogłoszenie z dnia 2023-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
USC UL.PABIANICKA 2 W ŁODZI CZ. I WYKONANIE, DOSTARCZENIE I ZAMONTOWANIE NOWYCH DRZWI DREWNIANYCH WEWNĘTRZNYCH. CZ. II WYKONANIE,DOSTARCZENIE I ZAMONTOWANIE NOWEJ BOAZERI DREWNIANEJ WEWNĘTRZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100124868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Sady 19

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-102

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 42 27-23-450

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 42 27-23-451

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaklad@lzuk.lodz.pl; kosztorysy@lzuk.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb705586-8b52-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USC UL.PABIANICKA 2 W ŁODZI CZ. I WYKONANIE, DOSTARCZENIE I ZAMONTOWANIE NOWYCH DRZWI DREWNIANYCH WEWNĘTRZNYCH. CZ. II WYKONANIE,DOSTARCZENIE I ZAMONTOWANIE NOWEJ BOAZERI DREWNIANEJ WEWNĘTRZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb705586-8b52-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006849

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.1.10/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 127170,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie nowych drzwi drewnianych wewnętrznych zgodnie z Projektem Aranżacji Wnętrz Pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego, położonego w Łodzi, przy ul. Pabianickiej 2”, sporządzonym przez : PRS i KZ – Pracownia Architektoniczna – Arkady, 90-010 Łódź, ul. Tuwima 13, projektant: dr inż. arch. Katarzyna Janicka – Świerguła

4.5.3.) Główny kod CPV: 44221200-7 - Drzwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 43579,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie nowej boazerii drewnianej wewnętrznej zgodnie z Projektem Aranżacji Wnętrz Pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego, położonego w Łodzi, przy ul. Pabianickiej 2”, sporządzonym przez : PRS i KZ – Pracownia Architektoniczna – Arkady, 90-010 Łódź, ul. Tuwima 13, projektant: dr inż. arch. Katarzyna Janicka – Świerguła

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 83590,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90853,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362182905

7.3.3) Ulica: Słotwiny 123a

7.3.4) Miejscowość: Karczmiska Pierwsze

7.3.5) Kod pocztowy: 24-310

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Łódzki Zakład Usług Komunalnych – 94-102 Łódź, ul. Nowe Sady 19,
unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia
negocjacji: USC UL.PABIANICKA 2 W ŁODZI CZ. II WYKONANIE,DOSTARCZENIE I
ZAMONTOWANIE NOWEJ BOAZERI DREWNIANEJ WEWNĘTRZNEJ, w ramach części
II tego postępowania, wobec tego, że jedyna złożona w ramach tej części oferta
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia. Kwota, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia w tej części wynosi 102 816,85 PLN, zaś cena wynikająca z
oferty złożonej jako jedyna w ramach tej części postępowania wynosi 276 873,00 PLN.
Zamawiający nie może dokonać zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia do wysokości kwoty wskazanej jako cena najkorzystniejszej
-jedynej-złożonej oferty.
Podstawę prawną unieważnienia postępowania we wskazanych okolicznościach
faktycznych stanowi art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.