eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Modernizacja Budynku Administracyjno-Socjalnego w Bytomiu przy ul. Modrzewskiego 3



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106155 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Budynku Administracyjno-Socjalnego w Bytomiu przy ul. Modrzewskiego 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 281 27 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir.bytom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Budynku Administracyjno-Socjalnego w Bytomiu przy ul. Modrzewskiego 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8063b95-a78c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001974/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Budynku Administracyjno-Socjalnego w Bytomiu przy ul. Modrzewskiego 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042525/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P.271.1.1.2021.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 520326,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Budynku Administracyjno- Socjalnego w Bytomiu przy ul. Modrzewskiego 3 .
2. Modernizacja obejmować będzie między innymi:
a) Wykonanie prac rozbiórkowych,
b) Wykonanie przesklepień otworów w ścianach,
c) Odbicie i uzupełnienie tynków,
d) Przetarcie stropów i ścian,
e) Wykucie i obsadzenie nowej stolarki drzwiowej,
f) Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, z płyt paździerzowych i z cementowych posadzek,
g) Wykonanie posadzek z płytek i licowanie ścian płytkami,
h) Wykonanie prac malarskich,
i) Wykonanie prac porządkowych i wywiezienie gruzu,
j) Demontaż starych instalacji wod-kan,
k) Wykonanie nowych instalacji wod-kan,
l) Demontaż baterii, umywalek , pryszniców , ustępów z miską fajansową,
m) Montaż nowych baterii, pryszniców, umywalek i misek ustępowych,
n) Wykonanie nowych częściowych instalacji elektrycznych oraz montaż opraw i osprzętu elektrycznego,
o) Wyposażenie szatni w ławki i wieszaki.

3. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich realizacji został opisany w Opisie technicznym oraz kosztorysie inwestorskim stanowiącym dokument pomocniczy.
4. W skład przedmiotu umowy wchodzi m.in.:
1) Wykonanie robót remontowych w trzech kondygnacjach budynku tj. piwnicy, parterze i piętrze.
2) Wymiana elementów wykończeniowych ścian i sufitów ze zmianą układu funkcjonalnego pomieszczeń.
3) Wymiana instalacji wodnej, kanalizacyjnej wraz z urządzeniami i osprzętem.
4) Zakres prac oprócz typowych robót remontowych przewiduje też prace modernizacyjne:
a. na parterze:
-przebudowa pomieszczenia nr 24 na 3 ubikacje i część na szatnię,
-przebudowa pomieszczeń sędziowskich 7 i 10 na łazienki z zainstalowaniem pryszniców i umywalek,
-w całym budynku przewiduje się wykonanie podłóg z płytek oraz wymiana stolarki drzwiowej, dodatkowo wykonanie drzwi przesuwnych które będą oddzielać parter od 1 piętra,
-przebudowa pomieszczeń 13, 14 i 16 polegającą na stworzeniu pralni i dodatkowym zainstalowaniu pryszniców,
-zlikwidowanie część ściany nośnej, wykonanie dodatkowej ubikacji i wyłożenie ściany płytkami w całej szatni (pomieszczenie 15),
-powiększenie pomieszczenia szatni gości tj. (pomieszczenia 21 i 22) o część pomieszczenia 24.
b. na pierwszym piętrze:
-w pomieszczeniu 113, 114, 115, 116 należy wyburzyć ścianki działowe i połączyć pomieszczenia 114 i 116 wykonując otwór drzwiowy.
5. Szczegółowy opis techniczny zawiera Załącznik nr 7 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
6. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesiące, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularza ofertowo - cenowego – Załącznik Nr 1 do Specyfikacji. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji, bądź też zaznaczy więcej niż jeden okres gwarancji – Zamawiający przyjmie najkrótszy wymagany okres gwarancji wynoszący 36 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639847,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 775552,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639847,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM-REM Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241705254

7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 16A

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-103

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639847,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.