eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › KOSZENIE SIEDLISKA W OBSZARACH NATURA 2000: POCZESNA KOŁO CZĘSTOCHOWY, WALASZCZYKI W CZĘSTOCHOWIE W PODZIALE NA 2 CZĘŚCI - 2 POSTĘPOWANIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106064 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOSZENIE SIEDLISKA W OBSZARACH NATURA 2000: POCZESNA KOŁO CZĘSTOCHOWY, WALASZCZYKI W CZĘSTOCHOWIE W PODZIALE NA 2 CZĘŚCI – 2 POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241051947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 8-10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-127

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 06 801

1.5.8.) Numer faksu: 32 42 06 884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.katowice@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-katowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/rdos-katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOSZENIE SIEDLISKA W OBSZARACH NATURA 2000: POCZESNA KOŁO CZĘSTOCHOWY, WALASZCZYKI W CZĘSTOCHOWIE W PODZIALE NA 2 CZĘŚCI – 2 POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78813523-cff6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006108/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Koszenie siedliska w obszarach Natura 2000: Poczesna koło Częstochowy, Walaszczyki w Częstochowie. Koszenie płatów siedliska 6410 w obszarze Natura 2000 Walaszczyki w Częstochowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087002/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOF-I.261.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48611,11 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Koszenie płatów siedliska 6410 w obszarze Natura 2000 Walaszczyki
w Częstochowie .
Opis przedmiotu zamówienia do części nr 1
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na koszeniu płatów siedliska
zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion) (kod:6410)
w granicach obszaru Natura 2000 Walaszczyki w Częstochowie PLH240028.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.:
uzyskanie zgód, na prowadzenie działań, od właścicieli i zarządców gruntów/działek
ewidencyjnych, na których znajdują się płaty siedliska
i będą realizowane działania;
zaznaczenie powierzchni operacyjnych w sposób pozwalający na oznaczenie terenu, na którym
prowadzone będą zabiegi; zaleca się przekazanie plików GIS (shp) i/lub mapy;
koszenie, usunięcie biomasy wraz z wywozem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 25925,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 Koszenie płatów siedliska 6410 w obszarze Natura 2000 Poczesna koło
Częstochowy. Opis przedmiotu zamówienia do części nr 2
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na koszeniu płatów siedliska
zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion) (kod:6410)
w granicach obszaru Natura 2000 Poczesna koło Częstochowy PLH240030. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.:
uzyskanie zgód, na prowadzenie działań, od właścicieli i zarządców gruntów/działek
ewidencyjnych, na których znajdują się płaty siedliska
i będą realizowane działania;
zaznaczenie powierzchni operacyjnych w sposób pozwalający na oznaczenie terenu, na którym
prowadzone będą zabiegi; zaleca się przekazanie plików GIS (shp) i/lub mapy;
koszenie, usunięcie biomasy wraz z wywozem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 22685,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 06.07.2021 r. na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy unieważnił ww. postępowanie w części nr 1 i 2
Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu (do części nr 1 i 2) złożono 1 ofertę – każda z nich podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 6 ustawy - nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania i przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Zamawiający określił w dokumentach zamówienia, że oferta powinna być sporządzona z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W wyniku dokonanej weryfikacji podpisu ofert za pośrednictwem Systemu Automatycznej Weryfikacji Podpisu Elektronicznego (https://weryfikacjapodpisu.pl/verification/#dropzone) uwierzytelnienie nie jest możliwie – weryfikator nie wykrył wśród przesłanych plików żadnego pliku z wymaganym podpisem.
W związku z faktem, że wszystkie oferty podlegają odrzuceniu zamawiający postanowił jak na wstępie.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 06.07.2021 r. na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy unieważnił ww. postępowanie w części nr 1 i 2
Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu (do części nr 1 i 2) złożono 1 ofertę – każda z nich podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 6 ustawy - nie została sporządzona w sposób zgodny
z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania i przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Zamawiający określił w dokumentach zamówienia, że oferta powinna być sporządzona
z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W wyniku dokonanej weryfikacji podpisu ofert za pośrednictwem Systemu Automatycznej Weryfikacji Podpisu Elektronicznego (https://weryfikacjapodpisu.pl/verification/#dropzone) uwierzytelnienie nie jest możliwie – weryfikator nie wykrył wśród przesłanych plików żadnego pliku z wymaganym podpisem.
W związku z faktem, że wszystkie oferty podlegają odrzuceniu zamawiający postanowił jak na wstępie.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.