Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00047768/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00056264/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa stanowisk edukacyjnych do Technikum Mechaniczno-Elektrycznego w Chorzowie – powtórzenie 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych im. K. K. Baczyńskiego w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000695628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 53
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 241 34 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsb-chorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsb-chorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zefo.chorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272112550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 37
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 246 56 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teslachorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: teslachorzow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa stanowisk edukacyjnych do Technikum Mechaniczno-Elektrycznego w Chorzowie – powtórzenie 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0624a126-85f8-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018390/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa stanowisk edukacyjnych do Technikum Mechaniczno-Elektrycznego w Chorzowie - powtórzenie 4 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
• Projekt RPSL.11.02.03-24-056F/19 „Zwiększamy kompetencje zawodowe dla współczesnego rynku pracy” • Projekt RPSL.11.02.03-24-055B/19 „Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie kuźnią kompetencji zawodowych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047768/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 196902,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompletny zestaw ćwiczeniowy stosowany do badania 1,5 kW silnika DC i 3-fazowego alternatora. W skład przedmiotowego zestawu wchodzi m. in. (po 1 szt.): silnik prądu stałego; czujnik momentu obrotowego; 3-fazowy silnik synchroniczny; tachogenerator DC o mocy do 1500W; stojak na kółkach; regulowany zasilacz DC; obciążenie rezystancyjne 2000W; 3-fazowy watomierz analogowy; synchronoskop; zasilacz AC/DC; woltomierz; watomierz cyfrowy; miernik wielkości mechanicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31670000-3 - Elektryczne części maszyn i aparatury
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 115964,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 16 sztuk multimetrów cyfrowych do pomiarów napięcia stałego i przemiennego, pomiarów prądu oraz pomiarów rezystancji i ciągłości obwodu elektrycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 zestawów stanowisk edukacyjnych do pomiarów i badania parametrów instalacji elektrycznych. W skład 1 zestawu wchodzi m.in. analogowy lokalizator par; tester dwubiegunowy napięcia i ciągłości obwodu; automatyczny przełącznik faz, przekaźnik kolejności, zaniku i asymetrii faz; wyłącznik różnicoprądowy, lampka modułowa, gniazdo modułowe z lampką, rozłącznik modułowy; wyłącznik naprądowy; wyłącznik różnicowo-naprądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 30220,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 zestawów systemów automatyki budynkowej z pulpitami edukacyjnymi, tzw. stanowisko domu inteligentnego. W skład 1 zestawu wchodzi m.in.: nadajnik czterokanałowy z sondą temperatury z zasilaniem 230V; sonda temperatury i oświetlenia z zasilaniem bateryjnym; sonda temperatury i oświetlenia z zasilaniem 230V; czujnik ruchu z sondą temperatury z zasilaniem bateryjnym; przekaźnik jednokanałowy z jednokanałowym nadajnikiem; przekaźnik dwukanałowy z dwukanałowym nadajnikiem; przekaźnik trójstanowy z podwójnym nadajnikiem; sterownik PWM trzykanałowy niskiego napięcia; sterownik PWM dwukanałowy niskiego napięcia z dwukanałowym nadajnikiem; repeater sygnału radiowego, przekaźnik trzykanałowy; przekaźnik pięciokanałowy; sterownik główny systemu; sterownik podczerwieni; zasilacz impulsowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
38800000-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania
4.5.5.) Wartość części: 44317,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142630,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142630,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142630,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001387
7.3.3) Ulica: J. Krauthofera 36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-203
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142630,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1943,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3483,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1943,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: part-AD Artur Dyrda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521594068
7.3.3) Ulica: Grzechynia 768
7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański
7.3.5) Kod pocztowy: 34-220
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1943,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca w wyznaczonym terminie nie zawarł z Zamawiającym przedmiotowej umowy i zawiadomił o odstąpieniu od zawarcia ww. umowy. W związku z uchyleniem się Wykonawcy od zawarcia umowy oraz brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert w dniu 17.02.2022 r. okazało się, że w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 4 zostały złożone trzy oferty. W wyniku czynności badania i oceny ofert, dwie ze złożonych ofert zostały odrzucone. Cena najkorzystniejszej oferty spośród ofert nieodrzuconych znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części, natomiast Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132840,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
- "Wymiana pokrycia dachu wraz ze wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych więźby dachu Młyna z Imielina"
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 16 Integracyjnego w Chorzowie, ul. Brzozowa 9 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2025
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 3
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placówek przedszkolnych w gminie Popów
- Dostawa wyposażenia specjalistyczn. do pracowni kształcenia w zawodzie energetyk oraz mechatronik w ramach proj. Modernizacja bazy dydakt. kształcenia zawod. w ZS w Zł. Potoku i ZS w Koniecpolu - 2 cz
- Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych w ramach realizacji projektu "Nowe perspektywy"
- "Adaptacja oraz wyposażenie pracowni ZSP BR w nowoczesne sprzęty TIK zapewniające wysoką jakość kształcenia"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.