eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105677 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060716192

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.kwiatkowska@lublin-wschod.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca63bbd0-de47-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018822/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041990

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LWZP-2401-1/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224518,24 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: obejmuję dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek:1. Lexmark: -Lexmark T652 – w ilości 32 sztuk; - Lexmark MS410 – w ilości 20 sztuk; - Lexmark MS410/510 DN – w ilości 25 sztuk; - Lexmark MS811 – w ilości 2 sztuk; 2. HP:- HP 2055 – w ilości 140 sztuk; - HP 401A – w ilości 100 sztuk; - HP 4015 – w ilości 6 sztuk;- HP E60155 – w ilości 10 sztuk; - HP M551 (błękitny) – w ilości 1 sztuki; - HP M551 (żółty) – w ilości 1 sztuki; - HP M551 (purpurowy) – w ilości 1 sztuki; - HP M551 (czarny) – w ilości 1 sztuki; 3. OKI:- OKI B432
(45807111) – w ilości 30 sztuk; - OKI B432 (44574302) – w ilości 12 sztuk; 4. BROTHER: - Brother MFC-L6800dw (TN-3512) – w ilości 60 sztuk; - Brother MFC-L6800dw (DR-3400) – w ilości 12 sztuk;5. CANON:- CANON PIXMA ix 6850 (PGI-550PGBK XL BLACK pojemność 22 ml) – w ilości 40 sztuk; - CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551BK XL BLACK pojemność 11 ml) – w ilości 20 sztuk; - CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551C XL CYAN pojemność 11 ml) – w ilości 20
sztuk; - CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551M XL MAGENTA pojemność 11 ml) – w ilości 30 sztuk; - CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551Y XL YELLOW pojemność 11 ml) – w ilości 20 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do s.w.z.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30192113-6 - Wkłady drukujące

4.5.5.) Wartość części: 259934,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: obejmuję dostawę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek: 1. XEROX:- Xerox Workcenter 5222 (106R01413) – w ilości 5 sztuk; 2. KONICA:- Konica Minolta C258 (TN- 324K) – w ilości 1 sztuki; - Konica Minolta C258 (TN-324Y) – w ilości 1 sztuki; - Konica Minolta C258 (TN-324M) – w ilości 1 sztuki; - Konica Minolta C258 (TN-324C) – w ilości 1 sztuki; -Konica Minolta bizhub 363 (TN-414) – w ilości 4 sztuk; 3. TOSHIBA:- Toshiba E-studio 305 (T-
4530E) – w ilości 1 sztuki;4. SHARP:- Sharp MX-3071 (MX61GTBA) – w ilości 1 sztuki; - Sharp MX-3071 (MX61GTYA) – w ilości 1 sztuki; - Sharp MX-3071 (MX61GTMA) – w ilości 1 sztuki; - Sharp MX-3071 (MX61GTCA) – w ilości 1 sztuki; 5. czytnik mobilny CS101 – w ilości 2 sztuk; 6. ZEBRA S4M – w ilości 50 rolek;7. Dymo LabelManager 160 – w ilości 3 sztuk;8. Dymo LabelManager 160 – w ilości 3 sztuk.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do s.w.z.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

4.5.5.) Wartość części: 16223,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219941,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256174,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219941,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM DATA Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015571515

7.3.3) Ulica: ul. Zwoleńska 65A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-761

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219941,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-02 do 2022-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16723,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18382,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16723,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM DATA Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015571515

7.3.3) Ulica: ul. Zwoleńska 65A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-761

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16723,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-08 do 2022-06-07
2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.