Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00096113/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
- 2021/BZP 00171046/01 - Wynik z dnia 2021-09-06
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105565 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„sukcesywna 24 m-czna dostawa przyrządów do endoskopii i endochirurgii dla Pracowni Endoskopii w SPZOZ w Wolsztynie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE
1.2.) Oddział zamawiającego: SPZOZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wschowska 3
1.4.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SPZOZ
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105565
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00096113/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
• Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, lub wykonuje co najmniej dwie dostawy (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
◦ Na Część I zamówienia (Pakiet nr 1): co najmniej 2 dostawy przyrządów do endoskopii na łączną kwotę brutto: co najmniej 100 000, 00 zł każda;
◦ Na Część 2 zamówienia (Pakiet nr 2): co najmniej 2 dostawy przyrządów do endoskopii na łączną kwotę brutto: co najmniej 50 000, 00 zł każda;
◦ Na Część 3 zamówienia (Pakiet nr 3): co najmniej 2 dostawy przyrządów do endoskopii na łączną kwotę brutto: co najmniej 220 000, 00 zł każda;
Uwaga.
a) Jeżeli Wykonawca ubiega się o zamówienie na więcej niż jedną część, może powoływać się na to samo doświadczenie pod warunkiem spełnienia wymagań co do wartości dostaw, na która jest składana oferta.
b) Wykonawca nie może wykazywać dostaw o mniejszej wartości celem uzyskania wartości określonej dla danego pakietu/zadania.
Po zmianie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
• Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, lub wykonuje co najmniej dwie dostawy (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
◦ Na Część I zamówienia (Pakiet nr 1): co najmniej 2 dostawy przyrządów do endoskopii na łączną kwotę brutto: co najmniej 100 000, 00 zł każda;
◦ Na Część 2 zamówienia (Pakiet nr 2): co najmniej 2 dostawy przyrządów do endoskopii na łączną kwotę brutto: co najmniej 50 000, 00 zł każda;
◦ Na Część 3 zamówienia (Pakiet nr 3): co najmniej 2 dostawy przyrządów do endoskopii na łączną kwotę brutto: co najmniej 120 000, 00 zł każda;
Uwaga.
a) Jeżeli Wykonawca ubiega się o zamówienie na więcej niż jedną część, może powoływać się na to samo doświadczenie pod warunkiem spełnienia wymagań co do wartości dostaw, na która jest składana oferta.
b) Wykonawca nie może wykazywać dostaw o mniejszej wartości celem uzyskania wartości określonej dla danego pakietu/zadania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych tj.
• zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. zgodnie z klasyfikacją wyrobu:
• dla klasy I niesterylnej- Deklaracje Zgodności bądź wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych,
• dla klasy Ia, IIa, IIb, III - Deklaracje Zgodności CE oraz Certyfikat CE, bądź wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych
Po zmianie:
6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych tj. (dotyczy wyrobów medycznych)
• zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. zgodnie z klasyfikacją wyrobu:
• dla klasy I niesterylnej- Deklaracje Zgodności bądź wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych,
• dla klasy Ia, IIa, IIb, III - Deklaracje Zgodności CE oraz Certyfikat CE, bądź wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych tj.
• zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. zgodnie z klasyfikacją wyrobu:
• dla klasy I niesterylnej- Deklaracje Zgodności bądź wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych,
• dla klasy Ia, IIa, IIb, III - Deklaracje Zgodności CE oraz Certyfikat CE, bądź wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych
Po zmianie:
6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych tj. (dotyczy wyrobów medycznych)
• zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. zgodnie z klasyfikacją wyrobu:
• dla klasy I niesterylnej- Deklaracje Zgodności bądź wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych,
• dla klasy Ia, IIa, IIb, III - Deklaracje Zgodności CE oraz Certyfikat CE, bądź wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-07-09 12:00
Po zmianie:
2021-07-12 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-07-09 12:15
Po zmianie:
2021-07-12 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-08-08
Po zmianie:
2021-08-11
| 2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Wykonanie czynności piątego poziomu utrzymania lokomotywy parowej Ol49-69 wraz z tendrem 25D49
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2026
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU WOLSZTYŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI
- Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Wolsztyna.
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





