Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00062695/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105451 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPR.DOK.PROJ.1Remo.MostuP.Pot.B.Naz.M.PiastoweDk19.2Rem.WiaduktuNadL.kolejowąJasłoDk28.3Rem.Przep.IskrzyniaDk19.4Rem.WiaduktuNadLiniąPKPRadymnoDk94.5Rem.KładkiDlaPieszychPrzezRz.MleczkaPrzeworskDk94.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Oddział w Rzeszowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 20
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 85 340 71-74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OPR.DOK.PROJ.1Remo.MostuP.Pot.B.Naz.M.PiastoweDk19.2Rem.WiaduktuNadL.kolejowąJasłoDk28.3Rem.Przep.IskrzyniaDk19.4Rem.WiaduktuNadLiniąPKPRadymnoDk94.5Rem.KładkiDlaPieszychPrzezRz.MleczkaPrzeworskDk94.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f47ef65e-ba16-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011325/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dokumentacja na remont mostu przez p.b.n., m. Miejsce Piastowe w ciągu drogi krajowej nr 19 w km 257+625
1.3.6 Dokumentacja na remont wiaduktu nad linią kolejową w ciągu drogi krajowej nr 28, w m. Jasło w km 206+357
1.3.7 Dokumentacja na remont wiadukt nad linią kolejową Kraków- Medyka w ciągu drogi krajowej nr 94, m. Radymno, w km 661+664
1.3.8 Dokumentacja na remont kładki, nad rz. Mleczka, w m. Przeworsk, w ciągu drogi krajowej 94, w km 634+092
1.3.9 Dokumentacja na remont przepustu, m. Iskrzynia w ciągu drogi krajowej nr 9, w km 250+091
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062695/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.RZ.D-3.2413.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195121,97 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wrazz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających zgłoszenie zamiaru wykonania robót remontowych obiektów inżynierskich a następnie realizację robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentach Zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1 – Remont mostu przez potok bez nazwy w m. Miejsce Piastowe w ciągu drogi krajowej nr 19 Radom – Barwinek w km 257+625.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wrazz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających zgłoszenie zamiaru wykonania robót remontowych obiektów inżynierskich a następnie realizację robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentach Zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 2 – Remont wiaduktu nad linią kolejową niezelektryfikowaną w m. Jasło
w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka w km 206+357.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wrazz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających zgłoszenie zamiaru wykonania robót remontowych obiektów inżynierskich a następnie realizację robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentach Zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 3 – Remont przepustu w m. Iskrzynia pod drogą krajową nr 19 (stara DK 9) Radom – Barwinek w km 250+091.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wrazz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających zgłoszenie zamiaru wykonania robót remontowych obiektów inżynierskich a następnie realizację robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentach Zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 4 – Remont wiaduktu nad linią PKP w m. Radymno w ciągu drogi krajowej nr 94 Jędrzychowice - Korczowa w km 661+664.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wrazz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających zgłoszenie zamiaru wykonania robót remontowych obiektów inżynierskich a następnie realizację robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentach Zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 5 – Remont kładki dla pieszych przez rzekę Mleczka w m. Przeworsk w ciągu drogi krajowej nr 94 Jędrzychowice - Korczowa w km 634+092.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 24390,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 02.06.2021 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 50 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone dwie oferty Wykonawców:
1) Konsorcjum firm: Lider - PBW INŻYNIERIA Sp. z o. o.
ul. Sokolnicza 5/74-75, 53-676 Wrocław
Partner – RK MOSTY Rusłan Kostiuk
ul. Tęczowa 85 lok. 37, 53-601 Wrocław, za kwotę: 84 132,00 zł
2) INFRA PROJECT Sp. z o.o.
ul. Wincentego Witosa 3e, 38-400 Krosno, za kwotę: 46 740,00 zł
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy INFRA PROJECT Sp. z o.o., ul. Wincentego Witosa 3e, 38-400 Krosno na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodną z warunkami zamówienia.
Cena pozostałej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny pozostałej ze złożonych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84132,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 02.06.2021 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 50 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone dwie oferty Wykonawców:
1) Konsorcjum firm: Lider - PBW INŻYNIERIA Sp. z o. o.
ul. Sokolnicza 5/74-75, 53-676 Wrocław
Partner – RK MOSTY Rusłan Kostiuk
ul. Tęczowa 85 lok. 37, 53-601 Wrocław, za kwotę: 93 972,00 zł
2) INFRA PROJECT Sp. z o.o.
ul. Wincentego Witosa 3e, 38-400 Krosno, za kwotę: 46 740,00 zł
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy INFRA PROJECT Sp. z o.o., ul. Wincentego Witosa 3e, 38-400 Krosno na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodną z warunkami zamówienia.
Cena pozostałej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny pozostałej ze złożonych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93972,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 02.06.2021 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 50 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone dwie oferty Wykonawców:
1) Konsorcjum firm: Lider - PBW INŻYNIERIA Sp. z o. o.
ul. Sokolnicza 5/74-75, 53-676 Wrocław
Partner – RK MOSTY Rusłan Kostiuk
ul. Tęczowa 85 lok. 37, 53-601 Wrocław, za kwotę: 108 240,00 zł
2) INFRA PROJECT Sp. z o.o.
ul. Wincentego Witosa 3e, 38-400 Krosno, za kwotę: 46 740,00 zł
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy INFRA PROJECT Sp. z o.o., ul. Wincentego Witosa 3e, 38-400 Krosno na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodną z warunkami zamówienia.
Cena pozostałej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny pozostałej ze złożonych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 02.06.2021 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 60 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona jedna oferta Wykonawcy:
• Konsorcjum firm: Lider - PBW INŻYNIERIA Sp. z o. o.
ul. Sokolnicza 5/74-75, 53-676 Wrocław
Partner – RK MOSTY Rusłan Kostiuk
ul. Tęczowa 85 lok. 37, 53-601 Wrocław, za kwotę: 97 662,00 zł
Cena oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97662,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97662,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 02.06.2021 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 30 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona jedna oferta Wykonawcy:
• Konsorcjum firm: Lider - PBW INŻYNIERIA Sp. z o. o.
ul. Sokolnicza 5/74-75, 53-676 Wrocław
Partner – RK MOSTY Rusłan Kostiuk
ul. Tęczowa 85 lok. 37, 53-601 Wrocław, za kwotę: 72 078,00 zł
Cena oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72078,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72078,00 PLN
| 2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





