eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówOPR.DOK.PROJ.1Remo.MostuP.Pot.B.Naz.M.PiastoweDk19.2Rem.WiaduktuNadL.kolejowąJasłoDk28.3Rem.Przep.IskrzyniaDk19.4Rem.WiaduktuNadLiniąPKPRadymnoDk94.5Rem.KładkiDlaPieszychPrzezRz.MleczkaPrzeworskDk94.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105451 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPR.DOK.PROJ.1Remo.MostuP.Pot.B.Naz.M.PiastoweDk19.2Rem.WiaduktuNadL.kolejowąJasłoDk28.3Rem.Przep.IskrzyniaDk19.4Rem.WiaduktuNadLiniąPKPRadymnoDk94.5Rem.KładkiDlaPieszychPrzezRz.MleczkaPrzeworskDk94.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Oddział w Rzeszowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 20

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 85 340 71-74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OPR.DOK.PROJ.1Remo.MostuP.Pot.B.Naz.M.PiastoweDk19.2Rem.WiaduktuNadL.kolejowąJasłoDk28.3Rem.Przep.IskrzyniaDk19.4Rem.WiaduktuNadLiniąPKPRadymnoDk94.5Rem.KładkiDlaPieszychPrzezRz.MleczkaPrzeworskDk94.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f47ef65e-ba16-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011325/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Dokumentacja na remont mostu przez p.b.n., m. Miejsce Piastowe w ciągu drogi krajowej nr 19 w km 257+625

1.3.6 Dokumentacja na remont wiaduktu nad linią kolejową w ciągu drogi krajowej nr 28, w m. Jasło w km 206+357

1.3.7 Dokumentacja na remont wiadukt nad linią kolejową Kraków- Medyka w ciągu drogi krajowej nr 94, m. Radymno, w km 661+664

1.3.8 Dokumentacja na remont kładki, nad rz. Mleczka, w m. Przeworsk, w ciągu drogi krajowej 94, w km 634+092

1.3.9 Dokumentacja na remont przepustu, m. Iskrzynia w ciągu drogi krajowej nr 9, w km 250+091

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062695/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.RZ.D-3.2413.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195121,97 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz
z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających zgłoszenie zamiaru wykonania robót remontowych obiektów inżynierskich a następnie realizację robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentach Zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1 – Remont mostu przez potok bez nazwy w m. Miejsce Piastowe w ciągu drogi krajowej nr 19 Radom – Barwinek w km 257+625.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz
z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających zgłoszenie zamiaru wykonania robót remontowych obiektów inżynierskich a następnie realizację robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentach Zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 2 – Remont wiaduktu nad linią kolejową niezelektryfikowaną w m. Jasło
w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka w km 206+357.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz
z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających zgłoszenie zamiaru wykonania robót remontowych obiektów inżynierskich a następnie realizację robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentach Zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 3 – Remont przepustu w m. Iskrzynia pod drogą krajową nr 19 (stara DK 9) Radom – Barwinek w km 250+091.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz
z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających zgłoszenie zamiaru wykonania robót remontowych obiektów inżynierskich a następnie realizację robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentach Zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 4 – Remont wiaduktu nad linią PKP w m. Radymno w ciągu drogi krajowej nr 94 Jędrzychowice - Korczowa w km 661+664.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz
z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających zgłoszenie zamiaru wykonania robót remontowych obiektów inżynierskich a następnie realizację robót na podstawie wykonanej dokumentacji.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentach Zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 5 – Remont kładki dla pieszych przez rzekę Mleczka w m. Przeworsk w ciągu drogi krajowej nr 94 Jędrzychowice - Korczowa w km 634+092.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 24390,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 02.06.2021 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 50 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone dwie oferty Wykonawców:
1) Konsorcjum firm: Lider - PBW INŻYNIERIA Sp. z o. o.
ul. Sokolnicza 5/74-75, 53-676 Wrocław
Partner – RK MOSTY Rusłan Kostiuk
ul. Tęczowa 85 lok. 37, 53-601 Wrocław, za kwotę: 84 132,00 zł
2) INFRA PROJECT Sp. z o.o.
ul. Wincentego Witosa 3e, 38-400 Krosno, za kwotę: 46 740,00 zł


Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy INFRA PROJECT Sp. z o.o., ul. Wincentego Witosa 3e, 38-400 Krosno na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodną z warunkami zamówienia.

Cena pozostałej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny pozostałej ze złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84132,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 02.06.2021 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 50 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone dwie oferty Wykonawców:
1) Konsorcjum firm: Lider - PBW INŻYNIERIA Sp. z o. o.
ul. Sokolnicza 5/74-75, 53-676 Wrocław
Partner – RK MOSTY Rusłan Kostiuk
ul. Tęczowa 85 lok. 37, 53-601 Wrocław, za kwotę: 93 972,00 zł
2) INFRA PROJECT Sp. z o.o.
ul. Wincentego Witosa 3e, 38-400 Krosno, za kwotę: 46 740,00 zł


Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy INFRA PROJECT Sp. z o.o., ul. Wincentego Witosa 3e, 38-400 Krosno na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodną z warunkami zamówienia.

Cena pozostałej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny pozostałej ze złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93972,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 02.06.2021 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 50 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone dwie oferty Wykonawców:
1) Konsorcjum firm: Lider - PBW INŻYNIERIA Sp. z o. o.
ul. Sokolnicza 5/74-75, 53-676 Wrocław
Partner – RK MOSTY Rusłan Kostiuk
ul. Tęczowa 85 lok. 37, 53-601 Wrocław, za kwotę: 108 240,00 zł

2) INFRA PROJECT Sp. z o.o.
ul. Wincentego Witosa 3e, 38-400 Krosno, za kwotę: 46 740,00 zł


Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy INFRA PROJECT Sp. z o.o., ul. Wincentego Witosa 3e, 38-400 Krosno na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodną z warunkami zamówienia.

Cena pozostałej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny pozostałej ze złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 02.06.2021 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 60 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona jedna oferta Wykonawcy:
• Konsorcjum firm: Lider - PBW INŻYNIERIA Sp. z o. o.
ul. Sokolnicza 5/74-75, 53-676 Wrocław
Partner – RK MOSTY Rusłan Kostiuk
ul. Tęczowa 85 lok. 37, 53-601 Wrocław, za kwotę: 97 662,00 zł

Cena oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97662,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97662,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 02.06.2021 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 30 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona jedna oferta Wykonawcy:

• Konsorcjum firm: Lider - PBW INŻYNIERIA Sp. z o. o.
ul. Sokolnicza 5/74-75, 53-676 Wrocław
Partner – RK MOSTY Rusłan Kostiuk
ul. Tęczowa 85 lok. 37, 53-601 Wrocław, za kwotę: 72 078,00 zł

Cena oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72078,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72078,00 PLN

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.