Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088513/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nabiału i przetworów mlecznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ginekologiczno - Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 33
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-585
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mforminska@gpsk.ump.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gpsk.am.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nabiału i przetworów mlecznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4eb1527-a527-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010084/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Dostawa artykułów spożywczych (pieczywo, art. sypkie, jaja, przyprawy, owoce – warzywa, nabiał, mrożonki warzywa i owoce, miód, tłuszcze)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088513/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-18/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 376135 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału i przetworów mlecznych.
1.2 Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części. Uzasadnienie niedokonania podziału przedmiotu zamówienia na części zawarte zostało w Załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający informuje, że ofertę można składać w odniesieniu do jednej części. Zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430167,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430167,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430167,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sermar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-26-25-985
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430167,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługi medyczne polegające na wykonywaniu profilaktycznych badań lekarskich pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
- Modernizacja placu zabaw w żłobku Jacek i Agatka , w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025, polegająca na przebudowie i doposażeniu.
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu (SKD) wraz z systemem rejestracji czasu pracy (RCP) w budynkach RDW
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch platform dla osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Skarbowym w Złotowie
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania pn. "Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego wraz z odwodnieniem i oświetleniem, zlokalizowanego na terenie Oddziału Golęcin""
- Wykonanie remontu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania WWK OHP w miejscowości Szamocin
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w ramach działalności gastronomicznej Spółki "ALGAWA" Sp. z o.o.
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 7 w Rumi z podziałem na trzy części."
- Dostawa żywności w roku 2026 do stołówki szkolnej w Szklarskiej Porębie przy ul. Obrońców Pokoju 17 wraz z ich wniesieniem we wskazane przez Zamawiającego miejsce
- Dostawy różnych artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 50 WE WROCŁAWIU
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.