eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont pokrycia dachu i naprawa ścian zewn. oraz wymiana instalacji wodnej i instalacji elektr. zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105410 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachu i naprawa ścian zewn. oraz wymiana instalacji wodnej i instalacji elektr. zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego
Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251042790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-921

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 67 78 938

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


sąd powszechny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokrycia dachu i naprawa ścian zewn. oraz wymiana instalacji wodnej i instalacji elektr. zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego
Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25096bd8-b6f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019946/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana instalacji wodciągowej wody zimnej, ciepłej, p-poż i instalacji elektrycznej zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego SO w Łodzi ul.Wydawnicza 10

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056299/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.XXVII. 3310-1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 851603,90 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– Remont pokrycia dachu i naprawa ścian zewnętrznych w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 w Łodzi.
W zakres zamówienia dla Części I wchodzą:
a. remont ścian zewnętrznych (odbicie tynków, wzmocnienie podłoża, uzupełnienie ubytków, malowanie elewacji);
b. remont gzymsów;
c. demontaż nieużytkowanych kominów wentylacji mechanicznej wraz
z uzupełnieniem pokrycia dachu z blachy;
d. demontaż instalacji odgromowej i jej ponowny montaż po zakończeniu remontu dachu;
e. remont pokrycia dachowego (rozbiórka istniejącej papy i docieplenia, przygotowanie podłoża, montaż wełny mineralnej do podłoża, wykonanie nowego poszycia z papy);
f. remont kominów;
g. docieplenie ścian attykowych;
h. remont nadbudowy nad klatką schodową (remont pokrycia dachowego, docieplenie ścian zewnętrznych).
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442110-1 - Malowanie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 730747,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana instalacji elektrycznej zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 w Łodzi.
W zakres zamówienia dla Części II wchodzą:
Zgodnie z załączonym projektem technicznym wykonanie wymiany instalacji wodociągowej wody zimnej, ciepłej i p.poż. oraz wewnętrznej linii zasilającej tablicę rozdzielczą hydroforni i instalacji zasilania zaworu elektro-magnetycznego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 w Łodzi. Obecnie istniejąca instalacja wodociągowa wykonana jest z rur stalowych ocynkowanych. Przewody instalacji wody zimnej i ciepłej rozprowadzone są pod stropem i po wierzchu ścian. Instalacja wewnętrzna wody zimnej, ciepłej biegnąca w piwnicy ze względu na znaczny stopień zużycia i nowe rozwiązania projektowe ulega wymianie – piony pozostają bez zmian.
Cała instalacja hydrantowa – piony i poziomy ulegają demontażowi.
W obiekcie znajduje się 15 hydrantów z czego 14 będzie do wymiany,
1 pozostaje bez zmian.
Linia elektryczna zasilająca obecnie tablicę rozdzielczą hydroforni wyprowadzona jest z rozdzielnicy, która w momencie wyłączenia obiektu z powodu pożaru pozbawiona jest napięcia a tym samym wyłączony jest hydrofor, który zasila hydranty p-poż. w budynku.
Zgodnie z wytycznymi zamawiającego należy wykonać wg projektu nową wewnętrzną linię zasilającą hydrofor wyprowadzoną będzie z przed wyłącznika głównego rozdzielnicy RG.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 120855,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 674695,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1541476,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 674695,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEEP SERVICE TOMASZ BOHATYROWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 125 083 44 39

7.3.3) Ulica: Mazowiecka 193

7.3.4) Miejscowość: Budy Zaklasztorne

7.3.5) Kod pocztowy: 96-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 674695,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139544,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139544,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139544,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "HESBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 732 130 84 32

7.3.3) Ulica: Bechcice-Kolonia 8

7.3.4) Miejscowość: Lutomiersk

7.3.5) Kod pocztowy: 95-083

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139544,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.