eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont pokrycia dachu i naprawa ścian zewn. oraz wymiana instalacji wodnej i instalacji elektr. zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056299 z dnia 2021-05-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachu i naprawa ścian zewn. oraz wymiana instalacji wodnej i instalacji elektr. zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251042790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-921

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miroslaw.godziszewski@lodz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

sąd powszechny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokrycia dachu i naprawa ścian zewn. oraz wymiana instalacji wodnej i instalacji elektr. zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25096bd8-b6f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019946/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana instalacji wodciągowej wody zimnej, ciepłej, p-poż i instalacji elektrycznej zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego SO w Łodzi ul.Wydawnicza 10

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ, w Dziale X X. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.XXVII. 3310-1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– Remont pokrycia dachu i naprawa ścian zewnętrznych w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 w Łodzi.W zakres zamówienia dla Części I wchodzą:a. remont ścian zewnętrznych (odbicie tynków, wzmocnienie podłoża, uzupełnienie ubytków, malowanie elewacji);b. remont gzymsów;c. demontaż nieużytkowanych kominów wentylacji mechanicznej wraz z uzupełnieniem pokrycia dachu z blachy;d. demontaż instalacji odgromowej i jej ponowny montaż po zakończeniu remontu dachu;e. remont pokrycia dachowego (rozbiórka istniejącej papy i docieplenia, przygotowanie podłoża, montaż wełny mineralnej do podłoża, wykonanie nowego poszycia z papy);f. remont kominów;g. docieplenie ścian attykowych;h. remont nadbudowy nad klatką schodową (remont pokrycia dachowego, docieplenie ścian zewnętrznych).Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442110-1 - Malowanie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z Części z osobna, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: C – cena oferty – znaczenie 60%, G – gwarancja – znaczenie 40% 2. Zamawiający wybierze spośród ofert niepodlegających odrzuceniu ofertę, która otrzyma najwyższą punktację.3. Punktacja zostanie obliczona na podstawie wzoru:P = C x 0,6 + G x 0,4 Cena (maksymalna ocena) - 60 pkt Sposób wyliczenia punktów oferty: C = (C min / C b x 100) x 0,6 gdzie: C - ilość punktów oferty badanej; C min - cena brutto oferty o najniższej cenie; C b - cena brutto oferty badanej.4. Do obliczenia punktacji za kryterium CENA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: C x 0,6 5. Do obliczenia punktacji za kryterium GWARANCJA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: G x 0,4 gdzie: G - ilość punktów oferty badanej (punktacja zgodnie z poniższą tabelą);(maksymalna ocena) - 40 pktPoniższe wartości KRYTERIUM GWARANCJI są jednakowe i dotyczą każdej z Części osobno, zgodnie z Formularzem ofertowymKRYTERIUM - GWARANCJA24 miesiące 36 miesięcy 48 miesięcy 60 miesięcy25 pkt 50 pkt 75 pkt 100 pkt1) ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria;2) punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.wg SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z Części z osobna, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: C – cena oferty – znaczenie 60%, G – gwarancja – znaczenie 40% 2. Zamawiający wybierze spośród ofert niepodlegających odrzuceniu ofertę, która otrzyma najwyższą punktację.3. Punktacja zostanie obliczona na podstawie wzoru:P = C x 0,6 + G x 0,4 Cena (maksymalna ocena) - 60 pkt Sposób wyliczenia punktów oferty: C = (C min / C b x 100) x 0,6 gdzie: C - ilość punktów oferty badanej; C min - cena brutto oferty o najniższej cenie; C b - cena brutto oferty badanej.4. Do obliczenia punktacji za kryterium CENA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: C x 0,6 5. Do obliczenia punktacji za kryterium GWARANCJA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: G x 0,4 gdzie: G - ilość punktów oferty badanej (punktacja zgodnie z poniższą tabelą);(maksymalna ocena) - 40 pktPoniższe wartości KRYTERIUM GWARANCJI są jednakowe i dotyczą każdej z Części osobno, zgodnie z Formularzem ofertowymKRYTERIUM - GWARANCJA24 miesiące 36 miesięcy 48 miesięcy 60 miesięcy25 pkt 50 pkt 75 pkt 100 pkt1) ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria;2) punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.wg SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana instalacji elektrycznej zasilania pomp w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10 w Łodzi.W zakres zamówienia dla Części II wchodzą:Zgodnie z załączonym projektem technicznym wykonanie wymiany instalacji wodociągowej wody zimnej, ciepłej i p.poż. oraz wewnętrznej linii zasilającej tablicę rozdzielczą hydroforni i instalacji zasilania zaworu elektro-magnetycznego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 w Łodzi. Obecnie istniejąca instalacja wodociągowa wykonana jest z rur stalowych ocynkowanych. Przewody instalacji wody zimnej i ciepłej rozprowadzone są pod stropem i po wierzchu ścian. Instalacja wewnętrzna wody zimnej, ciepłej biegnąca w piwnicy ze względu na znaczny stopień zużycia i nowe rozwiązania projektowe ulega wymianie – piony pozostają bez zmian.Cała instalacja hydrantowa – piony i poziomy ulegają demontażowi. W obiekcie znajduje się 15 hydrantów z czego 14 będzie do wymiany, 1 pozostaje bez zmian.Linia elektryczna zasilająca obecnie tablicę rozdzielczą hydroforni wyprowadzona jest z rozdzielnicy, która w momencie wyłączenia obiektu z powodu pożaru pozbawiona jest napięcia a tym samym wyłączony jest hydrofor, który zasila hydranty p-poż. w budynku.Zgodnie z wytycznymi zamawiającego należy wykonać wg projektu nową wewnętrzną linię zasilającą hydrofor wyprowadzoną będzie z przed wyłącznika głównego rozdzielnicy RG. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z Części z osobna, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: C – cena oferty – znaczenie 60%, G – gwarancja – znaczenie 40% 2. Zamawiający wybierze spośród ofert niepodlegających odrzuceniu ofertę, która otrzyma najwyższą punktację.3. Punktacja zostanie obliczona na podstawie wzoru:P = C x 0,6 + G x 0,4 Cena (maksymalna ocena) - 60 pkt Sposób wyliczenia punktów oferty: C = (C min / C b x 100) x 0,6 gdzie: C - ilość punktów oferty badanej; C min - cena brutto oferty o najniższej cenie; C b - cena brutto oferty badanej.4. Do obliczenia punktacji za kryterium CENA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: C x 0,6 5. Do obliczenia punktacji za kryterium GWARANCJA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: G x 0,4 gdzie: G - ilość punktów oferty badanej (punktacja zgodnie z poniższą tabelą);(maksymalna ocena) - 40 pktPoniższe wartości KRYTERIUM GWARANCJI są jednakowe i dotyczą każdej z Części osobno, zgodnie z Formularzem ofertowymKRYTERIUM - GWARANCJA24 miesiące 36 miesięcy 48 miesięcy 60 miesięcy25 pkt 50 pkt 75 pkt 100 pkt1) ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria;2) punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.wg SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z Części z osobna, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: C – cena oferty – znaczenie 60%, G – gwarancja – znaczenie 40% 2. Zamawiający wybierze spośród ofert niepodlegających odrzuceniu ofertę, która otrzyma najwyższą punktację.3. Punktacja zostanie obliczona na podstawie wzoru:P = C x 0,6 + G x 0,4 Cena (maksymalna ocena) - 60 pkt Sposób wyliczenia punktów oferty: C = (C min / C b x 100) x 0,6 gdzie: C - ilość punktów oferty badanej; C min - cena brutto oferty o najniższej cenie; C b - cena brutto oferty badanej.4. Do obliczenia punktacji za kryterium CENA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: C x 0,6 5. Do obliczenia punktacji za kryterium GWARANCJA zostanie zastosowane następujące przeliczenie: G x 0,4 gdzie: G - ilość punktów oferty badanej (punktacja zgodnie z poniższą tabelą);(maksymalna ocena) - 40 pktPoniższe wartości KRYTERIUM GWARANCJI są jednakowe i dotyczą każdej z Części osobno, zgodnie z Formularzem ofertowymKRYTERIUM - GWARANCJA24 miesiące 36 miesięcy 48 miesięcy 60 miesięcy25 pkt 50 pkt 75 pkt 100 pkt1) ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria;2) punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.wg SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający wymaga, posiadania przez wykonawcę dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, na kwotę nie mniejszą niż:dla Części 1 – 500 000 zł.dla Części 2 – 100 000 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną z Części zamówienia, wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeśli przedstawi zamawiającemu dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości o najwyższej wartości.2) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych – załącznik 5 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: – po jednej robocie budowlanej polegającej na: dla Części I – budowie, przebudowie lub remoncie płaskiego dachu o pow. min. 500 m2 w budynku mieszkalnym, zamieszkania zbiorowego, użyteczności publicznej lub innym oraz pracach tynkarskich, o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto; dla Części II – wykonaniu instalacji wodociągowej w budynku mieszkalnym, zamieszkania zbiorowego, użyteczności publicznej lub innym, o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 50 000 zł. brutto; wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz skieruje je do realizacji Części I zamówienia, tj.: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą z PEŁNYMI UPRAWNIENIAMI Z BRANŻY KONSTRUKCYJNO – BUDOWLANEJ, zdolną do wykonania zamówienia oraz skieruje ją do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie za pomocą Systemu SmartPzp wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową (o ile dotyczy), albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej (o ile dotyczy) niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ;3) Wykazu robót budowlanych, wg wymagań zamawiającego opisanymi w Dziale V ust. 2 pkt 2, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych ma dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ;4) KWALIFIKACJI osoby, do wykonania zamówienia dla Części I, skierowanej/ych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, w postaci.:• kopii uprawnień budowlanych, potwierdzające kwalifikacje zawodowe;• aktualnego zaświadczenie o wpisie na listę członków do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa / właściwej Izby samorządu zawodowego, potwierdzające czynne członkostwo w samorządzie zawodowym oraz posiadanie niezbędnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.W przypadku uprawnień budowlanych wydanych przez Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa należy przedłożyć • WPISU w drodze Decyzji do Centralnego Rejestru Osób posiadających uprawnienia budowlane (art. 17 ust. 7 Prawo budowlane),

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie (aktualne na dzień składania ofert) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego – sporządzone według wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 do SWZ.2) Zobowiązanie (aktualne na dzień składania ofert) podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - załącznik nr 6 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w niniejszym punkcie, potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem/ami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zamówienie/ jego część, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Oświadczenie (aktualne na dzień składania ofert), z którego będzie wynikało, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i w odniesieniu do warunków opisanych przez zamawiającego (jeśli dotyczy) - załącznik nr 7 do SWZ.4) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.5) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową (o ile dotyczy), albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej (o ile dotyczy) niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.6) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych ma dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.7) Wykazu KWALIFIKACJI osób, do wykonania zamówienia dla Części I, skierowanej/ych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacji o podstawie do dysponowania tą/tymi osobą/ami.8) Odpowiednie pełnomocnictwo/a.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z opisem SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Warunki Umowy są wiążące dla obu Stron, z zastrzeżeniem poniższych postanowień niniejszego paragrafu.2. Jeżeli jakieś postanowienie Umowy stanie się nieważne, to - o ile Strony nie uzgodnią postanowienia zastępczego o skutkach możliwie zbliżonych do oryginalnego - stosuje się art. 58 § 3 Kodeksu cywilnego.3. Mając na uwadze postanowienia art. 455 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminów realizacji Umowy. Termin określony w § 3 ust. 1 może ulec przedłużeniu: a) z powodu siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację Zamówienia;b) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;c) w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.Przesunięcie terminów, o których mowa powyżej może nastąpić, jeżeli Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych od zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 przedłoży Zamawiającemu pisemny wniosek o przesunięcie terminu wykonania robót wraz z uzasadnieniem. Zamawiający, po rozpatrzeniu wniosku, w terminie 3 dni roboczych może wyrazić zgodę na przesunięcie terminu wykonania robót o odpowiedni czas uzgodniony przez obie Strony.4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, chyba że Umowa stanowi inaczej.5. Wykonawca nie może domagać się wprowadzenia zmian w Umowie w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonywaniem przez Wykonawcę zobowiązań wynikających z Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06

2021-05-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.