Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00647261/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa żywności dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 6444483
1.5.8.) Numer faksu: 6444483
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa żywności dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fecb9ca-1722-4ad5-b8b2-a40d1032f7cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052813/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 dostawa żywności dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647261
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: żywność/491/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165904,8 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa warzyw: kapusta biała, pietruszka, seler, cebula, marchew, buraki czerwone, por, kapusta czerwona, kapusta pekińska, kalafior, brokuł, sałata lodowa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 22095 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa ziemniaków jadalnych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 32190 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa jabłek deserowych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 9142 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa pieczarek zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 03221260-6 - Grzyby
4.5.5.) Wartość części: 3142 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa warzyw kiszonych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 03221270-9 - Ogórki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331142-4 - Kapusta przetworzona
4.5.5.) Wartość części: 9809 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa papryki i pomidorów zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 03221240-0 - Pomidory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221230-7 - Papryka
4.5.5.) Wartość części: 11428 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa nabiału: mleko, śmietana, twaróg zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 63809 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa jaj kurzych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 14285 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21117,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22989,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21117,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Leoniuk LEWIAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441100638
7.3.3) Ulica: Baciki Bliższe
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW LEONIUK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW LEONIUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21117 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30712,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42997,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30712,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Leoniuk LEWIAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441100638
7.3.3) Ulica: Baciki Bliższe
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW LEONIUK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW LEONIUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30712 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6715,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6552 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Leoniuk LEWIAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441100638
7.3.3) Ulica: Baciki Bliższe
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW LEONIUK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW LEONIUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6552 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2296,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3058,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2466,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Leoniuk LEWIAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441100638
7.3.3) Ulica: Baciki Bliższe
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW LEONIUK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW LEONIUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2466 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7697,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12731,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8867,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Tomasz Staręga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211982464
7.3.3) Ulica: Wiśniew Kolonia
7.3.4) Miejscowość: Wiśniew
7.3.5) Kod pocztowy: 08-112
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-OGRODNICZE TOMASZ STARĘGA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-OGRODNICZE TOMASZ STARĘGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8867 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9780,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10952,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9780,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Leoniuk LEWIAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441100638
7.3.3) Ulica: Baciki Bliższe
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW LEONIUK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW LEONIUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9780 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty, tj. 75 161,10 zł przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, tj. 67 000,00 zł
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75161,1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75161,1 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12096 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16254 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12096 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Leoniuk LEWIAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441100638
7.3.3) Ulica: Baciki Bliższe
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12096 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Modernizacja zabudowy śmieciarki dla ZGK
- Usługa gastronomiczna w dniu 08.09.2025 r. podczas XXII Konferencji Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych.
- Usługa kształcenia i podnoszenia kwalifikacji pielęgniarek i położnych
- Dostawa oznak identyfikacyjnych oraz oznak rozpoznawczych i proporczyków dla żołnierzy jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 WOG
- Zakup oprogramowania typu DLP, NAC i oprogramowania do monitorowania sieci i sprzętu IT dla UG i GOPS w Siedlcach w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Remont boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej Nr 10 w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 63 WE WROCŁAWIU
- (2025) Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminy Czarny Bór - Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół nr 1 im. Mikołaja Zebrzydowskiego w Kalwarii Zebrzydowskiej od września do grudnia 2025 roku"
- DOSTAWA JAJ DLA GARNIOZONU TORUŃ
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem w okresie od dnia 01 września 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku" - z podziałem na 6 części.
- "Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2025/2026 roku"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.