Og³oszenie z dnia 2022-03-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00164753/01 - Wynik z dnia 2022-05-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce nr 85 obr. Stanomino”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BIA£OGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920469
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wileñska 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 943124401
1.5.8.) Numer faksu: 943127844
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-bialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: gmina-bialogard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce nr 85 obr. Stanomino”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e27a4b28-b0d9-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00105248
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023730/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Przebudowa drogi oraz zjazdu z drogi Powiatowej nr 10572 (dz. nr 3)- wykonanie nawierzchni z betonowych elementów kostek betonowych i p³yt ¿elbetonowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP-u dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@gmina-bialogard.pl.
2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie „korespondencj±”) Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± powo³uj±c siê na numer og³oszenia (BZP) lub numer referencyjny postêpowania tj. IZPiPGN.271.06.2022:
a) za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez mini portal
b) droga elektroniczn± na adres przetargi@gmina-bialogard.pl, przy czym ten sposób komunikacji nie jest w³a¶ciwy dla oferty oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± (wymagaj±cych szyfrowania), które nale¿y sk³adaæ w sposób wskazany w ppkt a)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Wype³niaj±c obowi±zek wynikaj±cy z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego ogólnym rozporz±dzeniem o ochronie danych osobowych b±d¼ RODO Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Bia³ogard, ul. Wileñska 8, 78-200 Bia³ogard.
2) Inspektorem Ochrony Danych Administratora jest Grzegorz Skrzypkowski. Z inspektorem mo¿na kontaktowaæ siê drog± e-mailow± pod adresem: iod@gmina-bialogard.pl
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw±: „ Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce nr 85 obr. Stanomino”
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) Nie przys³uguje Pañstwu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZPiPGN.271.06.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : „ Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce nr 85 obr. Stanomino”
2. Celem inwestycji jest przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1057Z, przebudowa drogi gminnej, przestawienie istniej±cych s³upów o¶wietleniowych typu parkowego znajduj±cych siê w pasie drogowym drogi gminnej - roboty na dzia³kach nr 3 i 85 obr. Stanomino.
3. Zakres prac obejmuje prace drogowe na ³±cznej d³ugo¶ci 310 mb z nawi±zaniem projektowanej nawierzchni drogi gminnej do drogi powiatowej nr 1057Z oraz ci±gu pieszego z p³ytek betonowych przy bloku mieszkalnym, istniej±cych zjazdów na prywatne posesje i doj¶æ do furtek.
4. Przedmiotowa droga gminna jest drog± publiczn±.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – za³±cznik nr 7 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów po ³±cznej ocenie kryteriów nr 1 i 2
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:a) nie podlegaj± wykluczeniu,
b) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
• w zakresie posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane, które odpowiadaj± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegaj±ce na budowie, przebudowie b±d¼ remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej o warto¶ci minimum: brutto 1 000.000,00 z³ (jeden milion z³otych) ka¿da,
• w zakresie posiadania potencja³u osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonywania zamówienia, w tym minimum 1 osoba, która pe³niæ bêdzie obowi±zki Kierownika budowy, posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub równowa¿ne;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 1 000.000,00 z³. (jeden milion z³otych).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. o¶wiadczenie o aktualno¶ci danych o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 4)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) w celu potwierdzenia spe³niania warunku, o którym mowa w Rozdziale XIX ust. 1 pkt 1) SWZ, Wykonawca z³o¿y wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zosta³y wykonane, (za³±cznik nr 5 do SWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
2) w celu potwierdzenia spe³niania warunku, o którym mowa w Rozdziale XIX ust. 2 pkt 1) SWZ, Wykonawca z³o¿y wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 6 do SWZ),
3) w celu potwierdzenia spe³niania warunku, o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 2) SWZ, Wykonawca z³o¿y dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 20 000,00 z³2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
pieni±dzu;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Urzêdu Gminy Bia³ogard, Bank Spó³dzielczy nr konta 29 8562 0007 0000 1154 2000 0010 z adnotacj± „WADIUM dot. „ Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce nr 85 obr. Stanomino”
5. Zamawiaj±cy zwraca uwagê, ¿e za skuteczne wniesione wadium w formie pieniê¿nej uznaje siê zaksiêgowane kwoty na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one, jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Bia³ogard.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:- ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
- musz± ustanowiæ pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów;
- pe³nomocnictwo musi jednocze¶nie wynikaæ z umowy lub innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±, fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem;
- przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zastanie wybrana, jako najkorzystniejsza Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
2. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) musi byæ zgodna z postanowieniami SWZ,
2) sposób sk³adania dokumentów w przypadku sk³adania oferty wspólnej:
a) dokumenty wspólne tj.
- oferta (za³±cznik nr 1 do SWZ)
Podpisuj± wszyscy cz³onkowie konsorcjum oraz pe³nomocnik w imieniu ca³ego konsorcjum.
b) dokumenty, tj.:
- o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia (za³±cznik nr 2)
Sk³ada ka¿dy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy;
- o¶wiadczenie podmiotu trzeciego (za³±cznik nr 3) – podpisuje ka¿dy udostêpniaj±cy zasoby.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które zostan± wyra¿one w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± nast±piæ wy³±cznie w nastêpuj±cych sytuacjach:1) zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiaj±cego nie wynikaj±ce z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
c) wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego na skrócenie terminu realizacji,
2) w zakresie zmiany wynagrodzenia, zw³aszcza w sytuacji zmiany stawki obowi±zuj±cego podatku od towarów i us³ug (VAT).Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis wp³ywu zmiany na harmonogram realizacji i fakturowania oraz termin wykonania umowy.
2. Wykonawca nie bêdzie uprawniony do ¿±dania przed³u¿enia terminu wykonania umowy i zwiêkszenia wynagrodzenia, je¿eli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcê – w takim przypadku koszty dodatkowe zwi±zane takimi zmianami ponosi Wykonawca.
3. Powy¿sze zmiany nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.
4. Poza przypadkami opisanymi w niniejszym paragrafie, zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-19 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-19 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-18
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- Sprawowanie opieki weterynaryjnej nad zwierzêtami przebywaj±cymi w Schronisku dla Zwierz±t w Klêpinie Bia³ogardzkim 1A
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Bia³ogardzkiego O¶rodka Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.
- ¦wiadczenie us³ug udzielenia tymczasowego ca³odobowego schronienia dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest Miasto Bia³ogard w roku 2026 z podzia³em na dwie czê¶ci.
- Sukcesywny zakup benzyny bezo³owiowej Pb95 oraz oleju napêdowego ON do pojazdów i sprzêtu bêd±cego na wyposa¿eniu Zarz±du Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2026
- "Us³uga ochrony osób, obiektów i mienia S±du Rejonowego w Bia³ogardzie ".
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na dzia³ce w Krzy¿ewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LE¦NICTWA WYPALANKI POSTÊPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej - ¶wietlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmian± nawierzchni na poliuretanow± oraz budowa pi³kochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniej±cego pokrycia dachu budynku w miejscowo¶ci Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania budynków us³ugowych na ¿³obek.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





