eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiechlówPrzebudowa drogi poscaleniowej w m. Naratów dz. nr. 366 (Naratów-Bogucin) dł. 1,0 km Etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi poscaleniowej w m. Naratów dz. nr. 366 (Naratów-Bogucin) dł. 1,0 km Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIECHLÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głogowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Niechlów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-215

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 65/ 544 32 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@niechlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://niechlow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi poscaleniowej w m. Naratów dz. nr. 366 (Naratów-Bogucin) dł. 1,0 km Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89e8ffed-8f1b-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041166/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi poscaleniowej w m. Naratów dz. nr. 366 (Naratów-Bogucin) dł. 1,0 km Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060138/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRIOŚ.271.6.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 699467,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
Parametry:
 klasa techniczna drogi – PJ/D
 prędkość projektowa Vp=30 km/h,
 kategoria ruchu KR2
 przekrój poprzeczny – drogowy,
 szerokość jezdni – 3,5 m, mijanki 1,5 m/5m, 2 pasy ruchu po 2,5 m
 pochylenie poprzeczne jezdni na prostej- jednostronne 2%
 nawierzchnia drogi – beton asfaltowy AC 11S– warstwa ścieralna – 4 cm.
 nawierzchnia drogi - beton asfaltowy AC 16 W – warstwa wiążąca – 7 cm.
 podbudowa zasadnicza – z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 mm, gr. 20 cm,
 pobocze umocnione kruszywem o szer. 0,75m
 długość drogi– 1,0 km,
 roboty ziemne
 szerokość zjazdów: 2,50 – 5,5 m,
 konstrukcja nawierzchni zjazdów:
- warstwa ścieralna – z betonu asfaltowego AC 11S, gr. 4 cm.
- warstwa wiążąca – z betonu asfaltowego AC 16W, gr. 4 cm.
- podbudowa zasadnicza – z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 mm, gr. 20 cm.
 pochylenie poprzeczne pobocza – 8%
 budowa lub przebudowa przepustów drogowych fi400 I fi 600
 pogłębienie I profilowanie rowów
 wycinka drzew
 wykonanie koryta ściekowego

c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja techniczna:
 projekt wykonawczy,
 szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar robót,

d) Ponadto w ramach zamówienia należy uwzględnić roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją i przedmiarem robót, w tym m. in.:
 koszty urządzenia i organizacji placu budowy oraz wody, energii na cele budowlane,
 zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy,
 drogi tymczasowe i montażowe,
 obsługa geodezyjna ( m.in. wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza),
 zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budową,
 ubezpieczenie robót, sprzętu wykonawcy od ryzyka i odpowiedzialności cywilnej osób trzecich i ubezpieczenie własnego personelu,
 uzyskanie zgody od właścicieli gruntów na wejście na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu budowy, gdy dotyczy,
 prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST (Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom kontrolnym Zamawiającego (nadzór inwestorski),
 zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych,
 oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w rejonie prowadzonych robót, opracowanie czasowej organizacji ruchu, gdy dotyczy,
 sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
 uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, w tym m.in. Wywóz ziemi i materiałów rozbiórkowych(jeżeli dotyczy) i przekazanie terenu budowy Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
e) Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351) zwane dalej „Prawo budowlane” wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
a. Zamawiający zaleca ( nie ustala obowiązku) dokonania wizji w terenie, gdzie będą realizowane roboty, będące przedmiotem zamówienia, by Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca oświadcza, że ma świadomość, iż przedmiary mają charakter poglądowy i w przypadku różnicy w wartościach ujętych w przedmiarach, a wartościach koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy ponosi ryzyko wynikające z niedoszacowania oferty, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu.
f) Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane.
g) Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 7) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263, z kolei cena pozostałej oferty, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty (podstawa: art. 255 pkt 3 ustawy PZP)

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1219907,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1287687,81 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.