Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00098575/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
- 2021/BZP 00130692/01 - Wynik z dnia 2021-07-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105181 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WODZISŁAWSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255230
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Bogumińska 2
1.4.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 4120988 lub 32 4120932
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatwodzislawski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatwodzislawski.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105181
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00098575/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Dotyczy sekcji IV - 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: 18 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, z tym zastrzeżeniem, że wykonawca przystąpi do świadczenia usług w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie później niż w dniu 1.08.2021 r. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie rozpoczęcia świadczenia usług co najmniej 3 dni robocze przed planowanym dniem przystąpienia do świadczenia usług.
Dotyczy sekcji VIII - 8.1. ) Termin składania ofert: 2021 - 07 - 07, godz. 10:00,00
Po zmianie:
Dotyczy sekcji IV - 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: 18 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, z tym zastrzeżeniem, że wykonawca przystąpi do świadczenia usług w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie później niż w dniu 1.08.2021 r. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie rozpoczęcia świadczenia usług co najmniej 3 dni robocze przed planowanym dniem przystąpienia do świadczenia usług.
Dotyczy sekcji VIII - 8.1. ) Termin składania ofert: 2021 - 07 - 12, godz. 10:00,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia oraz określa rodzaj i zakres zmian, jak również warunki ich wprowadzenia:
1) zmiana siedziby odbioru przesyłek przeznaczonych do wyekspediowania - zamawiający musi powiadomić o tym pisemnie wykonawcę co najmniej 5 dni roboczych przed planowaną zmianą i wskazać właściwe miejsce odbioru przesyłek,
2) zmiana godzin odbioru przesyłek przeznaczonych do wyekspediowania – zamawiający musi powiadomić o tym telefonicznie bądź pocztą elektroniczną wykonawcę na co najmniej 1 dzień roboczy przed planowaną zmianą i wskazać właściwe godziny odbioru przesyłek, jednorazowe wystąpienie zmiany godzin odbioru przesyłek przeznaczonych do wyekspediowania nie wymaga sporządzania aneksu do umowy,
3) zmiana treści oznaczenia na przesyłkach potwierdzenia wniesienia opłaty – wykonawca musi o tym pisemnie powiadomić zamawiającego co najmniej 5 dni roboczych przed planowaną zmianą i wskazać właściwą treść oznaczenia przesyłek,
4) zmiana placówki świadczącej usługi pocztowe znajdującej się w bezpośredniej bliskości siedziby zamawiającego – wykonawca musi o tym pisemnie powiadomić zamawiającego co najmniej 5 dni roboczych przed planowaną zmianą i zaproponować inną placówkę znajdującą się w bezpośredniej bliskości siedziby zamawiającego,
5) zmiana wzoru druku „potwierdzenie odbioru” do przesyłek rejestrowanych nadawanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm ) - zamawiający musi o tym powiadomić wykonawcę i wskazać druk właściwy,
6) zmiana cen określonych w ofercie w wyniku zmiany cennika usług powszechnych, zatwierdzonego decyzją prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z zastrzeżeniem, że zmiana cennika nie powoduje zmiany łącznej maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania wynikającego z umowy określonej w § 6 ust. 2 umowy – wykonawca powiadamia o wydaniu decyzji prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej i zmianie cennika usług powszechnych, na podstawie którego będą świadczone usługi, niezwłocznie po zaistnieniu tych okoliczności, zmiana cennika usług powszechnych nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.
(postanowienie obowiązuje w przypadku, gdy wykonawcą usługi zostanie operator wyznaczony)
7) nastąpi wejście w życie ustawy dot. elektronizacji doręczeń – zapisy umowy zostaną zmienione zgodnie z przepisami ustawy,
8) nastąpi przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze stron występuje z wnioskiem na piśmie o dokonanie takiej zmiany, niezwłocznie po zaistnieniu tych okoliczności.
3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 ust. 2 ustawy Pzp oraz zgodnie z warunkami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 1 do Działu II SWZ.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia oraz określa rodzaj i zakres zmian, jak również warunki ich wprowadzenia:
1) zmiana miejsca odbioru przesyłek przeznaczonych do wyekspediowania - Zamawiający musi powiadomić o tym pisemnie Wykonawcę co najmniej 5 dni roboczych przed planowaną zmianą i wskazać właściwe miejsce odbioru przesyłek,
2) zmiana godzin odbioru przesyłek przeznaczonych do wyekspediowania – zamawiający musi powiadomić o tym telefonicznie bądź pocztą elektroniczną wykonawcę na co najmniej 1 dzień roboczy przed planowaną zmianą i wskazać właściwe godziny odbioru przesyłek, jednorazowe wystąpienie zmiany godzin odbioru przesyłek przeznaczonych do wyekspediowania nie wymaga sporządzania aneksu do umowy,
3) zmiana treści oznaczenia na przesyłkach potwierdzenia wniesienia opłaty – wykonawca musi o tym pisemnie powiadomić zamawiającego co najmniej 5 dni roboczych przed planowaną zmianą i wskazać właściwą treść oznaczenia przesyłek,
4) zmiana placówki świadczącej usługi pocztowe znajdującej się w bezpośredniej bliskości siedziby zamawiającego – wykonawca musi o tym pisemnie powiadomić zamawiającego co najmniej 5 dni roboczych przed planowaną zmianą i zaproponować inną placówkę znajdującą się w bezpośredniej bliskości siedziby zamawiającego,
5) zmiana wzoru druku „potwierdzenie odbioru” do przesyłek rejestrowanych nadawanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm ) - zamawiający musi o tym powiadomić wykonawcę i wskazać druk właściwy,
6) zmiana cen określonych w ofercie w wyniku zmiany cennika usług powszechnych, zatwierdzonego decyzją prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z zastrzeżeniem, że zmiana cennika nie powoduje zmiany łącznej maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania wynikającego z umowy określonej w § 6 ust. 2 umowy – wykonawca powiadamia o wydaniu decyzji prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej i zmianie cennika usług powszechnych, na podstawie którego będą świadczone usługi, niezwłocznie po zaistnieniu tych okoliczności, zmiana cennika usług powszechnych nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.
(postanowienie obowiązuje w przypadku, gdy wykonawcą usługi zostanie operator wyznaczony)
7) wejście w życie ustawy z dnia 18 listopada 2020 roku o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2020 roku, poz. 2320)– postanowienia umowy zostaną uzgodnione z przepisami ustawy,
8) nastąpi przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze stron występuje z wnioskiem na piśmie o dokonanie takiej zmiany, niezwłocznie po zaistnieniu tych okoliczności.
3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 ust. 2 ustawy Pzp oraz zgodnie z warunkami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 1 do Działu II SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-07-07 10:00
Po zmianie:
2021-07-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-07-07 12:00
Po zmianie:
2021-07-12 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-08-05
Po zmianie:
2021-08-10
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania inwestycyjnego "Budowa Drogi Głównej Południowej" - II postępowanie
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Zakup urządzenia wielofunkcyjnego (MFP)
- Budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
- Dzierżawa aparatu do wykrywania i identyfikacji kwasów nukleinowych prątków gruźlicy z materiałów diagnostycznych wraz z dostawą testów
- Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.