eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w segmencie A I Liceum Ogólnokształcącego w Suwałkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w segmencie A I Liceum Ogólnokształcącego w Suwałkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f15641d2-928d-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w segmencie A I Liceum Ogólnokształcącego w Suwałkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f15641d2-928d-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033765/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.48 Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remont kominów, więźby i przestrzeni strychów segmentu A Iiceum Ogólnokształcącego w Suwałkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529518

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.77.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1363442,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w części dofinansowanego z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków pn.: „Remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w segmencie A I Liceum Ogólnokształcącego w Suwałkach” polegająca na: wymianie pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remoncie kominów, więźby i przestrzeni strychu segmentu A I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. M. Konopnickiej w Suwałkach w zakresie:
1) robót rozbiórkowych i przygotowawczych polegających na: rozbiórce istniejącego pokrycia dachowego, usunięciu desek licujących okapu, sprawdzeniu gniazd w murłatach i dokonaniu niezbędnych napraw, zdemontowaniu rynien, obróbek blacharskich i rur spustowych wraz z przygotowaniem ich do ponownego wbudowania, usunięciu zdegradowanych elementów drewnianych więźb dachowych, rozbiórce posadzki i polepy nad aulą, rozbiórce istniejących kominów wentylacyjnych ponad poddaszem budynków, wywiezieniu złomu z terenu budowy oraz gruzu wraz z jego utylizacją,
2) zabezpieczenia istniejącej więźby dachowej poprzez czyszczenie, odgrzybianie i zabezpieczenie środkiem grzybobójczymi i ogniochronnym do NRO,
3) dotyczącym więźby dachowej nad aulą - po zdjęciu pokrycia dachowego dokonanie przeglądu poszczególnych elementów konstrukcji więźby dachowej (płatwie, krokwie, wieszary, miecze, odsłonięte belki stropowe 37x17 cm). Wzmocnienie istniejącej więźby dachowej poprzez naprawę spękań skurczowych o szerokości 3-8 mm tzw. ,,na przestrzał” specjalistycznym środkiem wyprodukowanym na bazie żywicy, wzmacniającym elementy drewniane, dokręcenie śrub mocujących belki stropowe (37x17) wieszary do podwaliny dolnej (27x23 cm), skorodowane śruby wymienić na nowe o tej samej średnicy i przekroju lub większe (50 % istniejącej ilości), wykonanie wzmocnienia płatwi kalenicowej 16x16 cm za pomocą dwóch nakładek z ceownika normalnego 100 mm, połączonego śrubami Ø 10mm Wzmocnienie płatwi zgodnie z projektem technicznym,
4) dotyczącym kominów wentylacji grawitacyjnej - ponad dachem z cegły licówki, wyloty kanałów osłonięte typowymi kratkami wentylacyjnymi do stosowania na zewnątrz, czapki kominów betonowe zbrojone przeciwskurczowo siatką stalową. Czapki o wysięgu 8 cm poza lico kominów. Spód okapu czapki z kapinosem o wys. min. 2cm. Górne powierzchnie czapek ze spadkiem 5% zabezpieczone przeciwwilgociowo zaprawą mineralną, następnie specjalistyczną systemową farbą do betonu, odporną na UV,
5) wykonania nowego pokrycia dachowego, poprzez odtworzenie i naprawienie obudowy okapów z impregnowanych desek, wykonanie obróbek blacharskich okapu w części z blachy perforowanej o oczkach 5x5mm gr.0,6mm –nawiew powietrza do wentylacji strychów, nowe pokrycie dachowe- blacha stalowa ocynkowana powlekana gr. 0.6mm łączona na rąbek stojący, nowe pokrycie i obróbki blacharskie z wywinięciem wys. 15 cm na ściany - łączona na „wydrę” z murem, ponowny montaż rynien, obróbek blacharskich i rur spustowych, wykonanie szczelin wentylacyjnych w kalenicy dachu. Dostawa i montaż systemowych płotków przeciwśniegowych, ław kominiarskich, drabinek komunikacji między częściami dachu stalowe, wyłazów na dach z obiciem blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr.0.7mm- wg rys. detali,
6) uzupełnienia izolacji termicznej poddaszy wełną mineralną, wykonania trapów komunikacyjnych, dostawy i montażu elementów wyposażenia p-poż, (sufit podwieszony auli, drzwi na klatce schodowej, i inne) zgodnie z dokumentacja techniczną,
7) instalacji odgromowej na dachu z drutu DFeZn fi 8 mm nienaprężanym na uchwytach do blachy na rąbek stojący z wykorzystaniem stalowych, cynkowanych iglic odgromowych dł. po 1.5m każda, montowanych na murowanych kominach wentylacyjnych budynku,
8) wymiany istniejącego oświetlenia auli przy zastosowaniu opraw typu LED montowanych na zwieszakach L=1,5m. Instalację oświetleniową auli należy zasilić z istniejącej rozdzielnicy R1 kablami N2XH 3x1,5mm2. Przewody oświetleniowe należy prowadzić na poddaszu w rurkach karbowanych bezhalogenowych układanych na uchwytach, a w tynku ścian murowanych i tynkowanych. Oprawy oświetleniowe montować wg opisu na rysunku E-1.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiary oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3.Projekt współfinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, zwany dalej „Polski Ład”.
4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania jednej tablicy informacyjnej. Wzór tablicy zostanie wcześniej uzgodniony z Zamawiającym i będzie zgodny z aktualnymi wytycznymi w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
5.Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp. zamawiający informuje, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1183738,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3013500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1183738,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dachtechnik Szymon Kopko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361223192

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1183738,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.