eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie w roku 2021 przeglądów podstawowych i rozszerzonych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg wojew. woj. maz., będących w zarządzie MZDW z podziałem na 5 części - nr post. 022/21



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105109 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie w roku 2021 przeglądów podstawowych i rozszerzonych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg wojew. woj. maz., będących w zarządzie MZDW z podziałem na 5 części – nr post. 022/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013305749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-048

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w roku 2021 przeglądów podstawowych i rozszerzonych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg wojew. woj. maz., będących w zarządzie MZDW z podziałem na 5 części – nr post. 022/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-188c17cb-ae46-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000501/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonanie w 2021 r. przeglądów podstawowych i rozszerzonych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich województwa mazowieckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047661/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 022/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 289500,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie w roku 2021 przeglądów podstawowych i rozszerzonych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich województwa mazowieckiego, będących w zarządzie Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich z podziałem na 5 części - Część I: przeglądy obiektów inżynierskich na terenie Rejonu Drogowego Gostynin-Płock zgodnie z wykazem dla Zadania I (RD-1): wykazy przeglądów rd1

1) Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem obiektów mostowych z podziałem na Rejony Drogowe znajduje się w Części III SWZ oraz kosztorysami ofertowymi w części IV SWZ.
2) Przeglądy obiektów inżynierskich powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności zgodnie z:
- ustawą Prawo budowlane
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanym drogom, obiektom mostowym i tunelom,
- zarządzeniem nr 12/2011 Dyrektora Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z dnia 12.09.2011 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie wprowadzania instrukcji przeprowadzania przeglądów dróg i drogowych obiektów inżynierskich oraz terminów przeprowadzania przeglądów dróg i drogowych obiektów inżynierskich.
3) Przegląd tunelu / przejścia podziemnego należy wykonać w oparciu o „Instrukcje przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich” wprowadzone zarządzeniem nr 14 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 7 lipca 2005 roku, na formularzach protokołu przeglądu tunelu / przejścia podziemnego.
4) Oceny stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów inżynierskich należy dokonać w oparciu o „Zasady stosowania skali ocen punktowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania drogowych obiektów inżynierskich” wprowadzone zarządzeniem nr 64 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 13 listopada 2008 roku.
5) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
6) W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 66710,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie w roku 2021 przeglądów podstawowych i rozszerzonych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich województwa mazowieckiego, będących w zarządzie Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich z podziałem na 5 części - Część II: przeglądy obiektów inżynierskich na terenie Rejonu Drogowego Ciechanów zgodnie z wykazem Zadania II (RD-2): wykazy przeglądów rd2,


1) Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem obiektów mostowych z podziałem na Rejony Drogowe znajduje się w Części III SWZ oraz kosztorysami ofertowymi w części IV SWZ.
2) Przeglądy obiektów inżynierskich powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności zgodnie z:
- ustawą Prawo budowlane
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanym drogom, obiektom mostowym i tunelom,
- zarządzeniem nr 12/2011 Dyrektora Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z dnia 12.09.2011 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie wprowadzania instrukcji przeprowadzania przeglądów dróg i drogowych obiektów inżynierskich oraz terminów przeprowadzania przeglądów dróg i drogowych obiektów inżynierskich.
3) Przegląd tunelu / przejścia podziemnego należy wykonać w oparciu o „Instrukcje przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich” wprowadzone zarządzeniem nr 14 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 7 lipca 2005 roku, na formularzach protokołu przeglądu tunelu / przejścia podziemnego.
4) Oceny stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów inżynierskich należy dokonać w oparciu o „Zasady stosowania skali ocen punktowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania drogowych obiektów inżynierskich” wprowadzone zarządzeniem nr 64 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 13 listopada 2008 roku.
5) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
6) W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 54900,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie w roku 2021 przeglądów podstawowych i rozszerzonych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich województwa mazowieckiego, będących w zarządzie Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich z podziałem na 5 części - Część III: przeglądy obiektów inżynierskich na terenie Rejonu Drogowego Grodzisk Mazowiecki zgodnie z wykazem Zadania III (RD-3): wykazy przeglądów rd3,

1) Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem obiektów mostowych z podziałem na Rejony Drogowe znajduje się w Części III SWZ oraz kosztorysami ofertowymi w części IV SWZ.
2) Przeglądy obiektów inżynierskich powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności zgodnie z:
- ustawą Prawo budowlane
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanym drogom, obiektom mostowym i tunelom,
- zarządzeniem nr 12/2011 Dyrektora Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z dnia 12.09.2011 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie wprowadzania instrukcji przeprowadzania przeglądów dróg i drogowych obiektów inżynierskich oraz terminów przeprowadzania przeglądów dróg i drogowych obiektów inżynierskich.
3) Przegląd tunelu / przejścia podziemnego należy wykonać w oparciu o „Instrukcje przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich” wprowadzone zarządzeniem nr 14 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 7 lipca 2005 roku, na formularzach protokołu przeglądu tunelu / przejścia podziemnego.
4) Oceny stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów inżynierskich należy dokonać w oparciu o „Zasady stosowania skali ocen punktowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania drogowych obiektów inżynierskich” wprowadzone zarządzeniem nr 64 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 13 listopada 2008 roku.
5) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
6) W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 53640,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie w roku 2021 przeglądów podstawowych i rozszerzonych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich województwa mazowieckiego, będących w zarządzie Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich z podziałem na 5 części - Część IV: przeglądy obiektów inżynierskich na terenie Rejonu Drogowego Nowy Dwór Mazowiecki zgodnie z wykazem Zadania IV (RD-5): wykazy przeglądów rd5,

1) Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem obiektów mostowych z podziałem na Rejony Drogowe znajduje się w Części III SWZ oraz kosztorysami ofertowymi w części IV SWZ.
2) Przeglądy obiektów inżynierskich powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności zgodnie z:
- ustawą Prawo budowlane
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanym drogom, obiektom mostowym i tunelom,
- zarządzeniem nr 12/2011 Dyrektora Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z dnia 12.09.2011 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie wprowadzania instrukcji przeprowadzania przeglądów dróg i drogowych obiektów inżynierskich oraz terminów przeprowadzania przeglądów dróg i drogowych obiektów inżynierskich.
3) Przegląd tunelu / przejścia podziemnego należy wykonać w oparciu o „Instrukcje przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich” wprowadzone zarządzeniem nr 14 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 7 lipca 2005 roku, na formularzach protokołu przeglądu tunelu / przejścia podziemnego.
4) Oceny stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów inżynierskich należy dokonać w oparciu o „Zasady stosowania skali ocen punktowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania drogowych obiektów inżynierskich” wprowadzone zarządzeniem nr 64 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 13 listopada 2008 roku.
5) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
6) W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 68740,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie w roku 2021 przeglądów podstawowych i rozszerzonych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich województwa mazowieckiego, będących w zarządzie Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich z podziałem na 5 części - Część V: przeglądy obiektów inżynierskich na terenie Rejonów Drogowych a) Ostrołęka zgodnie z wykazem Zadania V (RD-4): wykazy przeglądów rd4,
b) Węgrów–Siedlce zgodnie z wykazem Zadania V (RD-6): wykazy przeglądów rd6, c) Otwock–Piaseczno zgodnie z wykazem Zadania V (RD-8): wykazy przeglądów rd8, d) Garwolin zgodnie z wykazem Zadania V (RD-9): wykazy przeglądów rd9.

1) Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem obiektów mostowych z podziałem na Rejony Drogowe znajduje się w Części III SWZ oraz kosztorysami ofertowymi w części IV SWZ.
2) Przeglądy obiektów inżynierskich powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności zgodnie z:
- ustawą Prawo budowlane
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanym drogom, obiektom mostowym i tunelom,
- zarządzeniem nr 12/2011 Dyrektora Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z dnia 12.09.2011 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie wprowadzania instrukcji przeprowadzania przeglądów dróg i drogowych obiektów inżynierskich oraz terminów przeprowadzania przeglądów dróg i drogowych obiektów inżynierskich.
3) Przegląd tunelu / przejścia podziemnego należy wykonać w oparciu o „Instrukcje przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich” wprowadzone zarządzeniem nr 14 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 7 lipca 2005 roku, na formularzach protokołu przeglądu tunelu / przejścia podziemnego.
4) Oceny stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów inżynierskich należy dokonać w oparciu o „Zasady stosowania skali ocen punktowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania drogowych obiektów inżynierskich” wprowadzone zarządzeniem nr 64 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 13 listopada 2008 roku.
5) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
6) W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 45510,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195742,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTMAR S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223202275

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Ludomiła Rayskiego 11/99

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-307

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57822,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152692,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57822,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRASAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133562480

7.3.3) Ulica: ul. Dynowska 19/43

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-119

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57822,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.