eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Budowa ścieżki rowerowej na ul. Szymanowskiego w Klaudynie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105079 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej na ul. Szymanowskiego w Klaudynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22-730-80-34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki rowerowej na ul. Szymanowskiego w Klaudynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43f03ae4-bd37-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005405/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa ścieżek rowerowych w gminie Stare Babice realizowana w ramach zadania dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Promowanie zrównoważonej mobilności miejskiej poprzez rozwój sieci dróg rowerowych na terenie gmin Ożarów Mazowiecki, Leszno i Stare Babice

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063488/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 403380,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego związanego z budową ścieżki rowerowej w gminie Stare Babice, na realizację którego Zamawiający posiada zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu dla robót niewymagających pozwolenia na budowę – „Przebudowa ul. Szymanowskiego w m. Klaudyn na odcinku od ul. Lutosławskiego do posesji nr 15A w zakresie budowy ścieżki rowerowej na dz. ew. nr 720/5, 1272/1, 1271/1, 1263/2, 1099/89 i 1263/1, obręb 0011 Klaudyn, gm. Stare Babice” z dnia 2.11.2020 r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ścieżki rowerowej o długości 750 m wraz z budową przepustów w ciągu rowu drogowego, przebudową szafki złącza kablowego i budową słupów oświetlenia ulicznego w rejonie skrzyżowania z istn. ciągiem pieszo-rowerowym:
1) zakres robót do wykonania wg projektu „Przebudowa drogi gminnej dojazdowej nr 410705W - ul. Szymanowskiego w m. Klaudyn na odcinku od ul. Lutosławskiego do posesji nr 15A w zakresie budowy ścieżki rowerowej, przepustów w ciągu rowu przydrożnego, przestawienie szafki złącza kablowego i budowy dwóch słupów oświetlenia”:
a) konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej:
- warstwa ścieralna, mieszanka bitumiczna AC 5 S 50/70, 3 cm,
- warstwa wiążąca, mieszanka bitumiczna AC 8 W 50/70, 3 cm,
- podbudowa zasadnicza, mieszanka z kruszywa niezwiązana 0/31.5 mm, C90/3, 12 cm
- podbudowa pomocnicza, mieszanka kruszywa związana cementem C3/4, 15 cm;
b) konstrukcja nawierzchni chodnika:
- warstwa wierzchnia, kostka betonowa, 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1;4, 3 cm,
- podbudowa pomocnicza, mieszanka kruszywa związana cementem C3/4, 15 cm;
c) konstrukcja nawierzchni zjazdu bitumicznego:
- warstwa ścieralna, mieszanka bitumiczna AC 5 S 50/70, 3 cm,
- warstwa wiążąca, mieszanka bitumiczna AC 8 W 50/70, 5 cm,
- podbudowa zasadnicza, mieszanka z kruszywa niezwiązana 0/31.5 mm, C90/3, 20 cm,
- podbudowa pomocnicza, mieszanka kruszywa związana cementem C3/4, 15 cm.
d) wykonanie stałej organizacji ruchu według projektu „Przebudowa ul. Szymanowskiego w m. Klaudyn na odcinku od ul. Lutosławskiego do posesji nr 15A w zakresie budowy ścieżki rowerowej”;
e) wykonanie miejsca obsługi rowerzystów w tym dostawa i montaż urządzeń/elementów określonych w dokumentacji projektowej;
f) wykonanie oświetlenia;
g) przebudowa sieci elektroenergetycznej – złącza kablowego.
3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, projekcie stałej organizacji ruchu, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych.
4. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia w tym obowiązek określenia wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy pzp zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z niniejszą SWZ, projektowanymi postanowieniami umowy, projektami budowlanymi i wykonawczymi, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi, technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami w tym przedmiocie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491747,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491747,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-NIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182038806

7.3.3) Ulica: Aleja Gen. Chruściela 106/4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-910

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491747,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.